Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Enig med dig emo. Abi skal ikke fortsætte i klubben som spiller, hvis han ikke er klar til at yde 100 procent, men mener bare at have læst, at en af de læger der har haft med Abidal at gøre, har udtalt
at Abidal som minimum er klar til at spille to år mere. Så Abi skulle altså være klar til at spille.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

Ja, men der er også forskel på at spille og så spille for Barcelona eller en anden top-klub. Presset og kravet er højere. Her i de sidste kampe har han siddet ude med en lårskade??, dette kan blot være en af de mange skader som kommer efter at man har været ude af spillet så længe, og skal i gang igen.

Det er ikke holdbart hvis han er skadet on and off i en længere periode i næste sæson.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Enig. Det er ikke holdbart at have en spiller der hele tiden er ude. Men nu husker jeg ikke Abi som en spiller der har været skadet i tide og utide. Kan være jeg husker forkert. Men vi kan håbe at han ''bare''
skal igang igen, og udfra de kampe jeg har set med ham efter at han har gjort comeback, har Abi spillet overraskende sikkert. Hvis han kan holde sig skadesfri og opretholde et fint niveau, kan han være god
at have som backup, så de andre spillere i forsvaret kan blive aflastet fra tid til anden.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8379
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 638 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

Jeg fatter det simpelthen ikke. Jo vi har Alba.. Men Abidal vil være en god backup. Han har 100% Barca ånd i sig.. Og alle elsker ham..

phpBB [video]
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Abidal will on Thursday announce he will leave to play one or two seasons elsewhere and then return to Barcelona after retiring. [md]
:cry:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Heartbreaker »

Det er trist, men det er vel bedst for begge parter. Smukt, at han vender tilbage til klubben efter.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes Abi spillede en fantastisk god kamp da han spillede 90 minutter for første gang i år!? Mener det var mod Levante. For pokker, Barça, han er bedre til at forsvare end Piqué :roll:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

FCBarcelonaChr skrev:
Abidal will on Thursday announce he will leave to play one or two seasons elsewhere and then return to Barcelona after retiring. [md]
:cry:
Noooooooo! Rosell og Zubi, skrid med jer, Abidal som spillende præsident og sportsdirektør!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Jurij »

Han er en spiller, som virkelig har været med til at løfte holdet. Det bliver trist, hvis han forlader klubben. ALLE kan lide Abidal, sådan er han bare. Kan huske dengang, inden hans kræft, at han var en af Barcelona's bedste spillere i nogle måneder. Øv.
Genopbygning status: færdig.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af mathi »

Abi har gjort det fantastisk. Men husk nu på at der er økonomi i det også, og at vi heller ikke er sene til at brokke os når montoya, berta og de andre unge gutter ikke får chancen. De kan fungere lige så vel som backups som abi kan. Måske abi slet ikke er interesseret i en sekundær rolle på holdet. Hvis han stadig var den spiller han var få år tilbage skulle vi dog uden tvivl have beholdt ham.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8379
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 638 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

Vil være så utrolig træt af det hvis han skal væk.. Han er måske ikke på samme niveau mere men han er dog stadig en god spiller.. Håber han kommer tilbage til Barca når han ikke vil være spiller mere..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Parla
Indlæg: 796
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Parla »

Tror det er fint nok at Abidal kan få lov til at spille en vigtigere rolle på et hold i et par sæsoner mens han forbereder at trække sig tilbage.

Plus det åbner op for unge spillere.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af rummenigge »

Michman skrev:Vil være så utrolig træt af det hvis han skal væk.. Han er måske ikke på samme niveau mere men han er dog stadig en god spiller.. Håber han kommer tilbage til Barca når han ikke vil være spiller mere..
Jeg har læst tidligere at Abidal ikke vil være hos Barca grundet medlidenhed. Han vil kun være her hvis klubben mener at han er god nok.

Rygterne går jo også på at han nok tager væk denne sommer for at komme tilbage til Barca igen i en eller anden teknisk rolle når han beslutter sig for at stille støvlerne.

Om ikke andet så kan Abidal være en grotesk god sportsdirektør grundet den enorme respekt han nyder overalt i fodboldsverdenen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Quaresma »

rummenigge skrev:
Michman skrev:Vil være så utrolig træt af det hvis han skal væk.. Han er måske ikke på samme niveau mere men han er dog stadig en god spiller.. Håber han kommer tilbage til Barca når han ikke vil være spiller mere..
Jeg har læst tidligere at Abidal ikke vil være hos Barca grundet medlidenhed. Han vil kun være her hvis klubben mener at han er god nok.

Rygterne går jo også på at han nok tager væk denne sommer for at komme tilbage til Barca igen i en eller anden teknisk rolle når han beslutter sig for at stille støvlerne.

Om ikke andet så kan Abidal være en grotesk god sportsdirektør grundet den enorme respekt han nyder overalt i fodboldsverdenen.
Enig. Jeg ser ham gerne overtage Zubis post, når sidstenævnte en dag trækker stikket. Abidal må om nogen have styr på hvilke defensive forstærkninger, der er de rette at hente.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af # 23 »

Jeg kan ikke forestille mig Abi være en benhård forhandler, når han står over for Daniel Levy-typer, som står og malker en klub for penge. Det er Abi for sød og et godt menneske til. Så derfor ikke som sportsdirektør. Han kan blive mental coach. Han ved om nogen at stå over for en mur.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster