5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Yaya Moeller

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Yaya Moeller »

Keita eller Toure (hvis altså ikke han forlader klubben.) De hverken piver eller "filmer" ikke lige så meget som Busquets gør, og så er de begge fysisk stærkere.

B-Lund93

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af B-Lund93 »

Jeg må indrømme at jeg ikke er ret meget til Busquets, jeg synes overhovedet ikke han passer ind i Barcas spil.. han burde finde sig en anden klub, han har aldrig imponeret mig! :?

Slerf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Slerf »

OMFG hvordan kan man spille så ringe og så være på det spanske landshold!! Smid nu det fjols af holdet (Holdene!) Han kegler jo bare rundt.

Kære Pep
Hvorfor hvorfor hvorfor???

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Ah, jeg syntes at han har været fremragende denne slutrunde. Ingen store fejl, fine pasninger og mange dueller vundet. Han har virkelig oppet sig det sidste halve års tid.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

Slerf skrev:OMFG hvordan kan man spille så ringe og så være på det spanske landshold!! Smid nu det fjols af holdet (Holdene!) Han kegler jo bare rundt.

Kære Pep
Hvorfor hvorfor hvorfor???
Har du set Spaniens kampe? Hvis du har, så må du meget gerne fortælle, hvad Busquets har gjort forkert, for jeg kan sgut se det.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Zlatan

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Zlatan »

Jeg kan grine af jer, der er kæmpe haters af Bussi. Han har været fremragende ved slutrunden, fortjener mere end gerne landsholdet, og ikke nogle store fejl, faktisk har jeg kun set 2 stk. Jeg mener han har overhælet Keita i niveau, og jeg synes rent faktisk os at han kan spille op med Touré, så vi har slet ikke et kæmpe tab af Touré, selvom vi godt kunne bruge ham. Vi må bare finde os en ny og god defensiv-midtbane, til en fair pris, evt. Alou Diarra.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Zlatan skrev:Jeg kan grine af jer, der er kæmpe haters af Bussi. Han har været fremragende ved slutrunden, fortjener mere end gerne landsholdet, og ikke nogle store fejl, faktisk har jeg kun set 2 stk. Jeg mener han har overhælet Keita i niveau, og jeg synes rent faktisk os at han kan spille op med Touré, så vi har slet ikke et kæmpe tab af Touré, selvom vi godt kunne bruge ham. Vi må bare finde os en ny og god defensiv-midtbane, til en fair pris, evt. Alou Diarra.
Skal jeg så grine af dig fordi jeg er uenig, eller hvordan fungere det?
Forumlegende

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Seriøst daiugi har du haft en love-affair med Toure? Og hvad skyldes dit "had" til Busquets? Mener du virkelig, at han ikke er god nok til at starte inde hos Barca?

Zlatan

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Zlatan »

Daluigi skrev:
Zlatan skrev:Jeg kan grine af jer, der er kæmpe haters af Bussi. Han har været fremragende ved slutrunden, fortjener mere end gerne landsholdet, og ikke nogle store fejl, faktisk har jeg kun set 2 stk. Jeg mener han har overhælet Keita i niveau, og jeg synes rent faktisk os at han kan spille op med Touré, så vi har slet ikke et kæmpe tab af Touré, selvom vi godt kunne bruge ham. Vi må bare finde os en ny og god defensiv-midtbane, til en fair pris, evt. Alou Diarra.
Skal jeg så grine af dig fordi jeg er uenig, eller hvordan fungere det?
Behøver du detaljere det? Du kan grine så meget du vil af mig - Det ville bare ikke få nogen indflydelse på hvordan han spiller. Lad mig gætte, du en af dem der synes han er elendig right? og du gider ikke tro på han har nogen fremtid, andet end reserve right? Det er da noget at grine af, OG så lige for at give dig en bemærkning, så siger jeg "Jeg kan grine af jer" - altså "jer" er et flertal hvor du så siger "Skal jeg så grine af DIG?" hvor det er ental? Så du synes altså jeg er den eneste der synes Bussi har spillet godt ved slutrunden? :)

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Drake »

Jeg er enig at Busquets har spillet godt ved slutrunden, men han er ikke helt oppe på Toures niveau, men meget tæt på.
Jeg må indrømme at jeg var en af dem der ikke synes så godt om Busquets i starten, men synes virkelig at han har løftet sit niveau, er blevet bedre med bolden og laver mindre dumme frispark, han mangler at smide sig mindre, det er stadig lidt for meget..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Zlatan

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Zlatan »

Drake skrev:Jeg er enig at Busquets har spillet godt ved slutrunden, men han er ikke helt oppe på Toures niveau, men meget tæt på.
Jeg må indrømme at jeg var en af dem der ikke synes så godt om Busquets i starten, men synes virkelig at han har løftet sit niveau, er blevet bedre med bolden og laver mindre dumme frispark, han mangler at smide sig mindre, det er stadig lidt for meget..
Narh, han smider sig nu ikke så meget her for det seneste, folk beskylder ham for at falde dér hvor han får albuen i hovedet mod Paraguay, men det siger sig selv, det gør ondt, og man falder normalt når man er oppe at hoppe og får et slag i hovedet.

eldurum

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af eldurum »

Bare fordi han ikke har væltet rundt som en kegle det seneste stykke tid, er han stadig god til at overdramatisere petitesser.

@Rivaldo10

Daluigi er langt fra den eneste med den mening. Majoriteten mener stadig at der er en forskel ved at spille med Toure fremfor Busken. Busken blir dog bedre og bedre, hvilket er godt når vi nu har mistet Toure.

Zlatan

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Zlatan »

eldurum skrev:Bare fordi han ikke har væltet rundt som en kegle det seneste stykke tid, er han stadig god til at overdramatisere petitesser.

@Rivaldo10

Daluigi er langt fra den eneste med den mening. Majoriteten mener stadig at der er en forskel ved at spille med Toure fremfor Busken. Busken blir dog bedre og bedre, hvilket er godt når vi nu har mistet Toure.
Fair nok, du har din mening og jeg har min :) -Jeg er dog ret sikker på han slår til i starten af næste sæson, og i mine øjne mangler han et hår-strå til at komme på niveau med Touré

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Bager »

jeg synes det er dobbeltmoralsk at sige at man ikke kan li' Busquets fordi han smider sig. Har da set Messi prøve at filme sig til frispark adskillige gange, og hvad med Ronaldinho i sin tid? Busquets får utrolig mange tæsk på den plads han spiller. Busquets er slet ikke slem til at filme. Og hvis han filmer, så gør han det for holdets bedste.
Visca el Barca

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

Jeg kan godt lide Busquets, meeen, jeg vil dog også sige... hans film er altså slemt. Nogen der husker hjemmekampen mod Inter? Titte-bøh...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster