10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Men han har jo gjort en fin figur, at han så ikke bliver topscore betyder ikke det store så længe holdet vinder pga. hans formidable spil. Han lægger jo op til 3 mål i dag. :wink:
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Til gengæld er det gode spil også glemt på et øjeblik, hvis han ikke scorer mål, og Argentina ikke vinder... hvorimod alle vil huske hvem der end scorer i finalen, for han får Ballon d'Or.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Selvfølgelig bliver han igen kåret som årets bedste.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Jeg siger bare: Cannavaro. Han scorede ikke i finalen, men samme princip. Ellers så se på al den hæder Milito fik for at score i CL-finalen, selvom han ikke havde været nogen stor oplevelse i resten af turneringen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Jeg siger bare: Cannavaro. Han scorede ikke i finalen, men samme princip. Ellers så se på al den hæder Milito fik for at score i CL-finalen, selvom han ikke havde været nogen stor oplevelse i resten af turneringen.
Jeg er enig med Mander i, at dem der scorer målene får hæder, sådan er det i hvert fald normalt. Jeg har dog lagt mærke til en ting, efter gårsdagens kamp, er de fleste internationale medier og eksperter, også de danske enige om, at det var Messi, som var kampens oplevelse, selvom Higuain scorede 3 mål. Det bevidner bare den stor stor klasse Messi besidder, hvis han fortsætter samme spil, og Argentina går hen og vinder eller kommer langt, så vinder han i det mindste ballon d'or, og måske også Fifas pris.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Jeg lagde også mærke til at de fleste medier pointerede at Higuains hattrick mere eller mindre blev serveret for ham af især Messi.

Higuain får æren for at aflutte med succes men uden selv at have kreeret noget specielt, selvom det sidste mål var det bedste da Higuain havde et touch med til at bygge spillet op, men igen blev Messis lækre lob næsten fremhævet ligeså meget som målet.

Jeg synes også at jeg læste et sted hvor tydeligt det er at se hvem der er bossen på holdet. ALLE spiller mere eller mindre for Messi, så der er ingen tvivl om hvem som er kongernes konge :wink:

Lad os håbe Messi forbliver skadesfri (7-9-13) og fortsætter sit skønne spil.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Ja, det er også tydeligt, hvor meget han betyder for holdet. Der var et billede fra kampen, hvor Messi trækker 5! sydkoreaner til sig, de omringer ham, men de tør ikke at gå til ham, da de er bange for at blive tørret, det skaber vi enorm plads til medspillerene. I den situation vælger han at afslutte selv, med et lob der var tæt på at ryge ind. Men også ved Higuains sidste mål, hvor Messi lobber bolden videre til Kun, trækker han også mange spillere til sig, og på den måde skaber overtal, selvom de var 3 mod 5-6 spillere. Det er sådan nogle ting man ligger mærke til, så det at han scorer, det kommer som en ekstra bonus tror jeg. Alene hans spil gør, at alle, selv the haters, kan se at han er den bedste i verden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

LuisEnrique

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LuisEnrique »

Nu må folk altså stoppe med at kritisere messis indsats på landsholdet. Syns han har vist hans klasse.. han spiller jo superb i øjeblikket ved vm.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

På bold.dk er der nu ellers mange der er enige om at det er ringe at Messi endnu ikke har scoret. Og at han derfor har spillet skidt. Hehe, det er lidt sjovt med den der indstilling: Hvis du ikke scorer ... jamen, så kan vi sådan set ikke bruge dig til noget.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:På bold.dk er der nu ellers mange der er enige om at det er ringe at Messi endnu ikke har scoret. Og at han derfor har spillet skidt. Hehe, det er lidt sjovt med den der indstilling: Hvis du ikke scorer ... jamen, så kan vi sådan set ikke bruge dig til noget.
He He hvorfor overrasker det mig ikke. Bold.dk brugere er ikke ligefrem klog, det har jeg sagt før. De fleste kan du slet ikke diskutere med, da de er en flok Real fans, som går amok over ingenting. Selv en hjernedød idiot vil kunne se, at Messi har spillet godt under VM, han har været Argentinas bedste spiller indtil videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:På bold.dk er der nu ellers mange der er enige om at det er ringe at Messi endnu ikke har scoret. Og at han derfor har spillet skidt. Hehe, det er lidt sjovt med den der indstilling: Hvis du ikke scorer ... jamen, så kan vi sådan set ikke bruge dig til noget.
He He hvorfor overrasker det mig ikke. Bold.dk brugere er ikke ligefrem klog, det har jeg sagt før. De fleste kan du slet ikke diskutere med, da de er en flok Real fans, som går amok over ingenting. Selv en hjernedød idiot vil kunne se, at Messi har spillet godt under VM, han har været Argentinas bedste spiller indtil videre.
Nej, de fleste har godt nok ikke voldsomt mange brikker at flytte med. Der er tilsyneladende også nogle der har dedikeret sit liv til at gå ind på hver artikel om enten Messi eller Ronaldo og skrive: "Ronaldo er bedre end Messi". :P
What a life! :D

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Niklas »

LuisEnrique skrev:Nu må folk altså stoppe med at kritisere messis indsats på landsholdet. Syns han har vist hans klasse.. han spiller jo superb i øjeblikket ved vm.

Huh? Vi gør da lige det modsatte
Ronaldinho is my passion

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af fidanho »

Tillykke til Messi, han bliver 23 år idag.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

fidanho skrev:Tillykke til Messi, han bliver 23 år idag.
Det er først i morgen, altså den 24. han har fødselsdag :)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blach »

Tillykke til verdens sikkert bedste spiller nogensinde! :lol:
Eneste han mangler er lige et par kasser her til VM, som slår det fast på papiret at han har været i hopla!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster