Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:
Lopezzz skrev:
Daluigi skrev:nu spiller Eto'o for inter, og Zlatan for Barca... Tror ikk der er den store tvivl om hvem af de to som får flest chancer.

Jeg var dog enig i salget af Eto'o. Det var på tide at skilles. Vi burde så blot have købt en spiller af samme type istedet for Zlatan. Det sagde jeg dengang, og det står jeg ved.

- Håber det er sandt at vi henter Villa.
Jeg håbede fanme også at vi vil købe en spiller som vil kunne vise samme takter som Eto'o men vi købte Giraf.
Zlatan kan jeg sammenligne med Zigic, langsom og klodset
... siger du dagen efter, at Zigic vandt Valencias kamp mod Espanyol for dem, ved at score to mål. ;)
Men vil du købe Zigic af den grund?.. nej for han passer ikke ind i vores spil. Det er der pointen ligger.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Daluigi skrev:
Mander skrev:... siger du dagen efter, at Zigic vandt Valencias kamp mod Espanyol for dem, ved at score to mål. ;)
Men vil du købe Zigic af den grund?.. nej for han passer ikke ind i vores spil. Det er der pointen ligger.
Jeg vil gerne købe Zigic.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:
Daluigi skrev:
Mander skrev:... siger du dagen efter, at Zigic vandt Valencias kamp mod Espanyol for dem, ved at score to mål. ;)
Men vil du købe Zigic af den grund?.. nej for han passer ikke ind i vores spil. Det er der pointen ligger.
Jeg vil gerne købe Zigic.
Sikke dog langt du er villig til at gå for at beskytte dit man-crush :wink:
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Eller måske jeg bare vil se, hvornår du opgiver at banke fornuft ind i mit hoved. Eller måske jeg bare kan lide at være på tværs. Der er mange muligheder. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:Eller måske jeg bare vil se, hvornår du opgiver at banke fornuft ind i mit hoved. Eller måske jeg bare kan lide at være på tværs. Der er mange muligheder. ;)
Dejligt du selv indrømmer det, så jeg ikke behøver udpensle det yderligere :P
Forumlegende

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

Nøj hvor var jeg meget imod salget af eto og i øvrigt også købet af Zlatan.
den kæmpe succes (målmæssigt) Zlatan havde de første 10-12 kampe gjorde dog at jeg hurtigt "glemte" min sorte gud.... Men nøj hvor Zlatans spil de sidste par måneder for mig til at savne eto`o igen...... Eto`o er ALT det zlatan ikke er, fuld af hjerte, vilje og vinder mentalitet.... Zlatan er en langlemmede, lad og ugidelig svensk primadonna der efter min mening skulle ha det største los i røven. hans røv er ikke engang værdig, til at side, på vores bænk.....
Når fuck ham, det jeg vil sige det er blot at jeg savner eto´o min sorte gud helt utrolig meget..... Og uanset hvem der kommer til at bombe for os i fremtiden vil jeg altid huske ham for hans mandsmod og hans kæmpe hjerte....

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Niklas »

Sygt nok. Eto'o`s 3 champions league trofæ :O Han må da være den eneste der har vundet det tre gange??
Ronaldinho is my passion

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Niklas skrev:Sygt nok. Eto'o`s 3 champions league trofæ :O Han må da være den eneste der har vundet det tre gange??
Seedorf har gjort det samme, med 3 forskellige hold endda.
Forumlegende

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Niklas »

Daluigi skrev:
Niklas skrev:Sygt nok. Eto'o`s 3 champions league trofæ :O Han må da være den eneste der har vundet det tre gange??
Seedorf har gjort det samme, med 3 forskellige hold endda.
Ah okay. Men ikke andre end de 2 så?
Ronaldinho is my passion

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af abx »

Eto er da elendig, Jønde.

Har du ikke set Inters kampe? Han fortsætter hvor han slap i Barca, med de mest underlige og tilfældige driblinger og ingen målfarlighed. Fuldstændig random spiller, hvis evner er ligeså random som ham selv.

Magen til ustabil spiller.

Det jo hellere ik fordi man jubler over Eto i Inters fanforaer


Faktum er at Eto VAR god engang, men er ringe nu - permanent.
Próxima Estación.... Parallel!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

abx skrev:Eto er da elendig, Jønde.

Har du ikke set Inters kampe? Han fortsætter hvor han slap i Barca, med de mest underlige og tilfældige driblinger og ingen målfarlighed. Fuldstændig random spiller, hvis evner er ligeså random som ham selv.

Magen til ustabil spiller.

Det jo hellere ik fordi man jubler over Eto i Inters fanforaer


Faktum er at Eto VAR god engang, men er ringe nu - permanent.
Muligvis men derfor både husker og elsker jeg ham stadig for det han var...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Er Eto'o elendig? Jeg er dybt uenig - og det tror jeg de fleste er.

På de Inter-foras jeg har set, er de super glade for ham. Han spiller en wing i Mourinhos defensivt orientende kontrabold. Og altid lovprises Eto'o for at levere en arbejdsindsats, hvor hele hans enorme fighther-hjerte ligger i. Han har den helt rigtig attitude på banen. Han bidrager med meget, som visse andre spillere (vil ikke nævne navne) godt kunne bruge noget af.

Nu har Eto'o så også 3 CL titler, vundet på 5 sæsoner. Det er sgu meget godt gået.
I øvrigt var det ikke fordi, at Zlatan scorede mange flere mål end Eto'o i hans første sæson i Inter. Faktisk har Eto'o laver 16, hvor Zlatan lavede 15. Så spillede Eto'o godt nok også flere kampe, men still... Havde Eto'o ikke måttet ofre sig for holdet, og havde han fået lov at spille Militos plads, så havde han helt sikkert også scoret flere mål.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af mathi »

abx skrev:Eto er da elendig, Jønde.

Har du ikke set Inters kampe? Han fortsætter hvor han slap i Barca, med de mest underlige og tilfældige driblinger og ingen målfarlighed. Fuldstændig random spiller, hvis evner er ligeså random som ham selv.
Han fortsætter simpelthen med ingen målfarlighed? Skal vi lige tage et kig på topscorerlisten fra sidste sæson:

Mål Spiller Klub
32 Diego Forlan Atletico Madrid
30 Samuel Eto´o Barcelona

30 basser i ligaen. Eto'o er en fantastisk fodboldspiller, og i Inter lider han under Murinhos system...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Fra en triple i et af de store fodboldlande, til en triple i et af de andre. Det kunne egentlig være lidt sjovt, hvis Eto'o skiftede til en engelsk klub, og vandt en triple med dem. Så ville han have sat en sindsyg rekord, som jeg ikke engang tror nogensinde ville blive tangeret.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Guardiola skrev:Er Eto'o elendig? Jeg er dybt uenig - og det tror jeg de fleste er.

På de Inter-foras jeg har set, er de super glade for ham. Han spiller en wing i Mourinhos defensivt orientende kontrabold. Og altid lovprises Eto'o for at levere en arbejdsindsats, hvor hele hans enorme fighther-hjerte ligger i. Han har den helt rigtig attitude på banen. Han bidrager med meget, som visse andre spillere (vil ikke nævne navne) godt kunne bruge noget af.

Nu har Eto'o så også 3 CL titler, vundet på 5 sæsoner. Det er sgu meget godt gået.
I øvrigt var det ikke fordi, at Zlatan scorede mange flere mål end Eto'o i hans første sæson i Inter. Faktisk har Eto'o laver 16, hvor Zlatan lavede 15. Så spillede Eto'o godt nok også flere kampe, men still... Havde Eto'o ikke måttet ofre sig for holdet, og havde han fået lov at spille Militos plads, så havde han helt sikkert også scoret flere mål.
.. og som abx siger, så bidrager han altså også med en masse underlige driblinger og skud, der ikke giver mening. Han er vel trods alt stadig angriber, og ikke kun arbejdshest.

Han har slet, slet ikke imponeret mig i Inter. Det er ikke engang hans statistik, for 12 mål i ligaen i en ny liga og klub (ligesom visse andre) kan vel godkendes på en uvant plads, men det er den uskarphed han har vist hele året, der siger mest. Kæmpe, kæmpe afbrændere. Jeg tvivler på, at vi havde været særlig godt stillet ved at have beholdt Eto'o.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster