Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Hævneren »

Pique er en spasmager :

Remmen

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Remmen »

Hævneren skrev:Pique er en spasmager :
Hehe, han er en stjerne :D

Aziz-Alzeheri

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

[...]
Senest rettet af Aziz-Alzeheri tirs mar 29, 2011 4:22 pm, rettet i alt 1 gang.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

Godt og præcis som det skal være:
http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... -2015.html

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Puyol er dog stadig kørende når Pique går på pension er min påstand :P

Ej, er virkelig fedt at se hans udvikling. Vel vores 2. bedste midterforsvar nu - hvis ikk han har været det den seneste sæson tid.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mander »

Piqué måske ude mod Real.

http://www.totalbarca.com/2010/news/med ... more-29925 (sidste afsnit)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

Argh, det hagler jo ned over holdet med skader. På værst tænkelige tidspunkt. Godt at Toures skade ikke umiddelbart burde holde ham ude, så han evt. kan afløse Pique.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mander »

Er Puyol og Milito ikke mere oplagte i midterforsvaret?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af emo »

Mander skrev:Er Puyol og Milito ikke mere oplagte i midterforsvaret?
Jow, kan være at folk blander lidt kampen imod Arsenal hvor Puyol har karantæne og så kampen imod Madrid hvor han ikke har karantæne.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

D'oh, det er selvfølgelig rigtigt. My bad.

Mes Que Un Club

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mes Que Un Club »

Er jeg den eneste der mener at Pique muligvis er verdens bedste forsvarspiller? Lige siden han kom til Barca, har han udviklet sig helt enormt.. Han er så sikker nede i forsvaret og Ronaldo havde jo nærmest ikke en chance for at komme uden om ham i lørdagens kamp.. Han tacklede gang på gang Ronaldo, og var utrolig sikker i hans spil. Jeg mener endda at det var Pique som løb side med side mod Ronaldo, og det viste sig at Pique slet ikke er så langsom, som man før har beskyldt ham for at være hans store svaghed..

Jeg synes mange gange, at der bliver talt om at forsvaret er Barcelonas største svaghed. Det er jeg 100% uenig i! Pique og Puyol har et fantastisk samarbejde i midterforsvaret, og selvom Puyol efterhånden er ved at komme godt op i alderen, så er han stadig en fantastisk forsvarsspiller og meget vigtig spiller for Barca. Dani Alves tror jeg ikke jeg behøver at skrive noget om. Han er så simpelt som verdens bedste højreback! Abidal er mange gange blevet beskyldt for at være den "dårligste" på holdet. Men jeg synes han har forbedret sig gevaldigt, og er virkelig blevet en vigtig spiller for Barca i forsvaret. Der er ingen tvivl om at han IKKE skal udskiftes, som der før er blevet snakket om.

Og hvis nu forsvaret kikser, så har vi Valdes! Sikke en fantastisk målmand han har udviklet sig til! Han er blevet så sikker her det sidste år, at jeg mener han er en af verdens allerbedste målmænd. (måske den bedste?) Casillas har altid været en tand bedre end Valdes, men det mener jeg bestemt ikke han er mere.

Det blev lidt længere end jeg havde forventet :) Men jeg vil bare påpege, at jeg ikke mener Barcas forsvar er Barcas svaghed, som der bliver snakket så meget om.

Rivaldo10

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Rivaldo10 »

Pique er den bedste:D Men helt enig i alle dine betragtninger. Det har jeg ment fra starten af. 8)

Mes Que Un Club

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mes Que Un Club »

Rivaldo10 skrev:Pique er den bedste:D Men helt enig i alle dine betragtninger. Det har jeg ment fra starten af. 8)
:) Og så har vi jo både Milito og Maxwell som backup, som jo har gjort det fantastisk..

Mener vores trup er rigtig stærk, men der skal dog købes 2-3 spillere til sommer. Ud med Henry og Marquez og ind med en venstre wing (?), en forsvarsspiller (som backup), og muligvis en midtbanespiller (fabregas).. Mere synes jeg ikke der skal gøres.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af rummenigge »

Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

Pique [i]sagde[/i], ikke skrev:I want a Camp Nou that has never been seen before seen, a Camp Nou in which there is not one vacant seat. So when the Inter players enter the field they hate the profession of football for 90 minutes
Man er jo nødt til at holde af den mand.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster