Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Kom med hans Mallorca, forstår ikke hva du prater om?

Laporta gikk offentlig ut i vinter og sa han ønsket å forlenge med Eto'o, men Eto'o kontret med at han ville vente med forhandlinger til sommeren.

Alle forstår vel at Eto'o har rett til å se sin kontrakt ut, ingen er vel så dumme at de ikke forstår det? Men du kan ikke kritisere meg for å mene att det er illojalt og umoralsk. I mine øyne viser du ikke klubben mye respekt når du velger å gå på free transfer og ja jeg VET at han har alle rettigheter på sine side ved å gjøre så...

Må gjenta meg selv hele tiden, men som sagt kan Eto'o takke seg selv for at Guardiola ikke ønsket ham med videre i fjor sommer. Ikke klubbens feil dette...

Jeg setter en strek for mitt bidrag i Eto'o diskusjonen her, jeg har ytret mine meninger nok ganger nå og de står fortsatt ved lag.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Alias-A »

Jeg ser helst Eto'o blive i Barca.. Det ville aldrig blive helt det samme uden ham, omend han engang i mellem kan være et problembarn.. Ronaldinho efterlod et tomrum, og det samme vil Eto'o gøre - måske ikke et helt så stort et af slagsen, men stadig..
Som det bliver nævnt tror jeg heller ikke vi havde hevet La Liga og Chl i land uden ham..
93' Iniesta

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at Eto'o bliver kun hvis vi ikke køber en front angriber.
Derfor venter han tålmodig og se hvad der sker for hvis vi køber en angriber så skal han sidder tit på bænken
og det tror jeg ikke han bliver glad for.
MDCCCXCIX

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Alias-A skrev:Jeg ser helst Eto'o blive i Barca.. Det ville aldrig blive helt det samme uden ham, omend han engang i mellem kan være et problembarn.. Ronaldinho efterlod et tomrum, og det samme vil Eto'o gøre - måske ikke et helt så stort et af slagsen, men stadig..
Som det bliver nævnt tror jeg heller ikke vi havde hevet La Liga og Chl i land uden ham..
Ronaldinho efterlod da ikke et tomrum?? Jo, måske kommercielt, men sportsligt? Nej...
Vi har oplevet måske Barcas største successæson uden ham, så et stort tomrum har han ikke efterladt. Ikke på det sportslige område.
Er enig i hvad du siger om Samuel. Det ville være kanonærgeligt, og lige da jeg opfattede at han var ved at forlade Barca, blev jeg en smule chokeret. Jeg kan næsten ikke forestille mig Barca spille, uden vores "Puma" er på banen... God spiller, som efter min mening, godt må blive i Barca i lang tid endnu - så længe han præsterer :wink:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Alias-A skrev:Jeg ser helst Eto'o blive i Barca.. Det ville aldrig blive helt det samme uden ham, omend han engang i mellem kan være et problembarn.. Ronaldinho efterlod et tomrum, og det samme vil Eto'o gøre - måske ikke et helt så stort et af slagsen, men stadig..
Som det bliver nævnt tror jeg heller ikke vi havde hevet La Liga og Chl i land uden ham..
Som Touré sagde, så gavnede det os, at Ronaldinho tog flyet til Milano. Også derfor jeg tror, at det ville gavne os at ryste posen lidt, og se hvordan udfaldet bliver. Eto'o har (ud over foråret) gjort det godt for os i år, men mon ikke en David Villa havde gjort det bedre? Om ikke andet er han vel mere opsat på at vinde titler, end langt de fleste andre vi kunne komme i nærheden af (han er dog stadig dyr som bare fanden).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Alias-A »

Er jeg den eneste der føler at noget blev taget fra os, da Ronaldinho smuttede?
Indrømmet, hans form var styrtdykket, han var en skygge af sig selv.. men manden var jo lavet af karisma og magi.. Tænk hvis Pep kunne have rusket op i ham og givet ham spillelysten tilbage? Det var tydeligvis den han manglede.. Talent forsvinder ikke natten over, og det er jo næsten perverst at en spiller som ham kunne falde SÅ meget niveau, så hurtigt..
Jeg savner i hvert fald stadig hans smil, hans spil og hans tilstedeværelse..

Det er svært at sætte ord på, men han var en stor del af Barca.. og det er vores 9'er også.. og jeg tror ikke hans tid er forbi endnu (:
93' Iniesta

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Alias-A skrev:Er jeg den eneste der føler at noget blev taget fra os, da Ronaldinho smuttede?
Indrømmet, hans form var styrtdykket, han var en skygge af sig selv.. men manden var jo lavet af karisma og magi.. Tænk hvis Pep kunne have rusket op i ham og givet ham spillelysten tilbage? Det var tydeligvis den han manglede.. Talent forsvinder ikke natten over, og det er jo næsten perverst at en spiller som ham kunne falde SÅ meget niveau, så hurtigt..
Jeg savner i hvert fald stadig hans smil, hans spil og hans tilstedeværelse..

Det er svært at sætte ord på, men han var en stor del af Barca.. og det er vores 9'er også.. og jeg tror ikke hans tid er forbi endnu (:
Jo, jeg synes også der forsvandt noget da Ronaldinho blev solgt. Og jeg har ofte tænkt på, om Pep ikke kunne give Ronaldinho spillelysten tilbage.. Pep har gjort så mange fantastisk ting, mon ikke også han kunne have gjort noget ved Ronaldinho? Men altså, det har nok været bedst for Barca at han blev solgt. Men tror stadig at den gamle Ronaldinho ligger gemt inde i Ronaldinho. Der er bare en der er nød til at "vække den til live igen"

Men prøv at tænke på hvis Ronaldinho var i topform og stadig spillede for Barca! Så ville vi have et angreb der så sådan her ud:

Ronaldinho-----Eto'o-----Messi

Og måske endnu bedre efter min mening, hvis Villa kommer til klubben:

Ronaldinho-----Villa-----Messi

Simpelthen uhyggeligt! Og jeg må da indrømme, at jeg godt vil have at Barca prøver at købe ham og lade pep "ordne" ham. Der er sikkert mange der vil være uenig i det, men det mener jeg virkelig. Lad ham få en sidste chance, han er trods alt stadig Ronaldinho og han er skam slet ikke gammel endnu!

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Mes Que Un Club skrev:Og jeg må da indrømme, at jeg godt vil have at Barca prøver at købe ham og lade pep "ordne" ham.
Uuuuhhh... Ulækkert...

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:
Mes Que Un Club skrev:Og jeg må da indrømme, at jeg godt vil have at Barca prøver at købe ham og lade pep "ordne" ham.
Uuuuhhh... Ulækkert...
Det er sku det eneste du tænker på :lol: :D haha..

Ej, men du ved vel hvad jeg mener.. Kunne være sjovt hvis vi købte Ronaldinho som backup for Henry, og hvis Pep så kunne "ordne" ( :D ) Ronaldinho, så kunne han jo slå Henry af pinden og så vil vi have gode gamle Ronaldinho tilbage!

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Det ville bestemt være fedt. Håber han en dag kommer tilbage til Barca!!

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:Det ville bestemt være fedt. Håber han en dag kommer tilbage til Barca!!
Håber jeg sku også. Savner ham i Barca..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Mes Que Un Club skrev:
Toure skrev:
Mes Que Un Club skrev:Og jeg må da indrømme, at jeg godt vil have at Barca prøver at købe ham og lade pep "ordne" ham.
Uuuuhhh... Ulækkert...
Det er sku det eneste du tænker på :lol: :D haha..

Ej, men du ved vel hvad jeg mener.. Kunne være sjovt hvis vi købte Ronaldinho som backup for Henry, og hvis Pep så kunne "ordne" ( :D ) Ronaldinho, så kunne han jo slå Henry af pinden og så vil vi have gode gamle Ronaldinho tilbage!
Ja og lad os da købe Rivaldo nu hvor vi er igang.. hvad med en Michael Laudrup? han skal bare lige have gang i støvlerne igen.. måske en Romario?? kunne være lækkert!

Forstår ikk hvorfor i begynder at tale om et urrealistisk Come back fra Ronaldinho, midt i en tråd om Samuel Eto'o!?!?

please drenge, tænk før i poster.
Forumlegende

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

@ Daluigi;

Jeg forstår ikke din vrede over vores indlæg. Vi siger bare, at det ville være sejt, hvis vi kunne få vores kære Ronaldinho tilbage. At du så kommer med hånende bemærkninger om, at vi så også vil have Laudrup, Rivaldo og Romário tilbage, er simpelthen latterligørelse.

Hvorfor skulle Ronaldinho ikke kunne komme tilbage? Hvis han kan komme tilbage til 04/05/06-formen, så kan jeg absolut ikke se, hvad der skulle forhindre R10, i at vende tilbage til Barca. At du nævner Laudrup osv. er latterligt, og viser at du absolut ikke kan tage vores indlæg seriøst. Så lad være med at reagere - vi mener faktisk, at Barca ville gøre godt i at hente Ronnie tilbage.

Men én ting vil jeg give dig ret i - dette emne blive diskuteret i en helt forkert tråd, og det er vores fejltagelse. Undskyld.

jesperp

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af jesperp »

Eto''o er en fantastisk angriber og måske verdens giftigste denne sæson, men han er i mine øjne alt for grisk. For mig og så er det eneste grund til han ikke forlænger er et evt. sign-on fee næste sommer. Fair nok Man C ikke har den sports berettigelse men så læng dog.
Barca er større end spilleren og synes der har været mange eksemplar på at Eto'o ikke er enig i dette. God nok har Pep fået styr på ham, men han er heller ikke vigtigere end hvis vi får Villa, og han ikke vil forlænge, så er det væk. Kunne sagtens forestille mig både Eto'o og Villa i Barca, mon KUN hvis ham forlænger.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Jeg fatter ikke, hvad Eto'o venter på. Hvis jeg var ham ville jeg helt klart skifte til Man C, især for de penge. Jeg havde også skiftet fra min nuværende arbejdsplads, hvis jeg blev tilbudt en stilling med flere penge og færre faglige udfordringer på trods af at jeg har mange gode venner. Fodbold er det samme...skift og kig aldrig tilbage. Vi takker for et godt samarbejde.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster