Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Remmen skrev:
Mes Que Un Club skrev:
klogfyr skrev:med den løn Valdes åbenbart kræver, så tror jeg ikke han mangler selvtillid. De skal nok blive enige, Valdes presser barca for så mange penge som muligt, og når barca siger stop, så skriver han under.
Tror jeg også.. Men den løn han forlanger er alt for meget. Valdes er en rigtig god målmand, har specielt udviklet sig meget på det sidste, og passer perfekt på Barcas hold. Han er dog ikke en af verdens allerbedste målmand, men det mener jeg heller ikke man bør være for at spille for Barca, bare man passer ind på holdet og gør det godt, så bliver man automatisk en vigtig del af holdet. Valdes er også Barcelonas egen avl, og det er også vigtigt efter min mening.

Men hvis nu at Valdes virkelig ikke vil forlænge og man bliver nød til at sælge ham, så mener jeg bestemt vi skal hente Asenjo. Han er ikke bare et kæmpe talent og ung, men virkelig en verdensklassemålmand.. Tror ikke han vil have nogle problemer med at gøre det godt i Barca. Og jeg mener bestemt at hvis Valdes virkelig kræver så meget, så sælg ham og undgå alt tiden der går med det, og køb Asenjo. Han er alt for billig i forhold til hans evner og kvaliteter.. Ville rigtig gerne se Asenjo i Barca..
Asenjo er solgt til Atl. Madrid...
'

Nej det er han ikke.. Asenjo har ikke skrevet iúnder endnu, da han vil se om Barca skulle være ude efter en ny keeper, hvis Valdes ikke skriver under..

Remmen

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Remmen »

Sikker?? Det står på forza, bold og goal.. (gider ikke til at finde links)
Men håber da du har ret, ville gerne se ham i Barca en dag..

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Remmen skrev:Sikker?? Det står på forza, bold og goal.. (gider ikke til at finde links)
Men håber da du har ret, ville gerne se ham i Barca en dag..
Nu bliver jeg skuda helt i tvivl :b Men ja, er rimelig sikker.. Men vil lige tjekke det en ekstra gang :D

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

har tjekket goal.com og der står ikke noget.. Er helt sikker at de ikke har skrevet under endnu. Som sagt så venter Asenjo og ser om Valdes bliver i Barca.. Det lader til han gerne vil til Barca og være 1. målmand..

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JBN »

Lad os nu antage at Valdes bliver sat på salgslisten, fordi forhandlingerne ikke går op, hvad ville vi så kunne få for ham?

Remmen

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Remmen »

JBN skrev:Lad os nu antage at Valdes bliver sat på salgslisten, fordi forhandlingerne ikke går op, hvad ville vi så kunne få for ham?
80 mio?

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Remmen skrev:
JBN skrev:Lad os nu antage at Valdes bliver sat på salgslisten, fordi forhandlingerne ikke går op, hvad ville vi så kunne få for ham?
80 mio?
80 mio. euro eller kroner? :D

Remmen

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Remmen »

Mes Que Un Club skrev:
Remmen skrev:
JBN skrev:Lad os nu antage at Valdes bliver sat på salgslisten, fordi forhandlingerne ikke går op, hvad ville vi så kunne få for ham?
80 mio?
80 mio. euro eller kroner? :D
KR!! hehe.. :wink:

Remmen

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Remmen »

Mes Que Un Club skrev:
Remmen skrev:Sikker?? Det står på forza, bold og goal.. (gider ikke til at finde links)
Men håber da du har ret, ville gerne se ham i Barca en dag..
Nu bliver jeg skuda helt i tvivl :b Men ja, er rimelig sikker.. Men vil lige tjekke det en ekstra gang :D
Faldt lige over det: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... page=0%2C5

Hermed ikke sagt han er solgt, for andre steder står der at han forhanlder med Barca, det er underligt der ikk er et entydigt svar på de forskellige sider..

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Remmen skrev:
Mes Que Un Club skrev:
Remmen skrev:Sikker?? Det står på forza, bold og goal.. (gider ikke til at finde links)
Men håber da du har ret, ville gerne se ham i Barca en dag..
Nu bliver jeg skuda helt i tvivl :b Men ja, er rimelig sikker.. Men vil lige tjekke det en ekstra gang :D
Faldt lige over det: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... page=0%2C5

Hermed ikke sagt han er solgt, for andre steder står der at han forhanlder med Barca, det er underligt der ikk er et entydigt svar på de forskellige sider..
Han er ikke solgt.. Det er stensikkert, ellers ville der ikke igår på elmundodeportivo stå at Barca forhandlede med ham. Men ja, det er lidt underligt..

Remmen

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Remmen »

Mes Que Un Club skrev: Han er ikke solgt.. Det er stensikkert, ellers ville der ikke igår på elmundodeportivo stå at Barca forhandlede med ham. Men ja, det er lidt underligt..
Okay, det var godt.. Så må man håbe Barca køber ham :D

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Raman93 »

JBN skrev:Lad os nu antage at Valdes bliver sat på salgslisten, fordi forhandlingerne ikke går op, hvad ville vi så kunne få for ham?

100 mio kr. Jeg synes ikke vi skal sælge Valdes, han har gjort rigitg godt hos os -. så jeg ser ingen grund til at sælge ham.

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Håber Valdes forlænger og vi alligevel køber Asenjo til at give Valdes noget konkurrence og muligvis slå ham af pinden.

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Så vidt jeg kan huske, så har Asenjo repræsentant udtalt, at han ikke vil skifte til Barca, for at sidde på bænken. Han vil have spilletid her og nu, hvilket er forståeligt. Det kan vi ikke garantere ham, så længe Valdes er i klubben.

Så virker et skifte til Atletico mere logisk, desværre.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Raman93 skrev:
JBN skrev:Lad os nu antage at Valdes bliver sat på salgslisten, fordi forhandlingerne ikke går op, hvad ville vi så kunne få for ham?

100 mio kr. Jeg synes ikke vi skal sælge Valdes, han har gjort rigitg godt hos os -. så jeg ser ingen grund til at sælge ham.
Jamen du bliver da nød til at sælge en spiller hvis vedkommende ikke ønsker at forlænge med klubben, så skal man få det bedste ud af situationen og det er at få penge for spilleren.

Men mon ikke der falder en løsning på plads. Jeg nægter at tro at Barcelona er nærrige, så det må være Valdes der er for grådig, og det er usympatisk. Mest af alt fordi han er klubmand.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster