Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Heartbreaker »

Så må han væk til sommer, så vi kan få knaster for ham.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af OliverDK »

Jeg ser meget frem til det forestående pressemøde fra VV og til at høre en udmelding fra hovedpersonen.

Mht. afløser har jeg pt. ingen favorit. Jeg tror bare ikke, at det vil være holdbart at købe et stort talent ind, som ikke er på toppen endnu. Derfor hælder jeg mest til en keeper som Reina, selvom jeg nu helst ville beholde VV :?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... conference

Iniesta siger farvel til victor valdes på pressemødet..
Tak for link...Fedt at høre Iniesta sige at Valdes er verdens bedste. Jeg ved at de to er bedste venner, men Iniesta plejer at være så diplomatisk, og han spiller jo også sammen med Casillas på landsholdet ;-)

Valdes afgang bliver et stort tab, gode målmænd skal være lidt gale, men jeg er stadig maks irriteret over timingen af alt det her knald(!!!)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

OliverDK skrev:Jeg ser meget frem til det forestående pressemøde fra VV og til at høre en udmelding fra hovedpersonen.

Mht. afløser har jeg pt. ingen favorit. Jeg tror bare ikke, at det vil være holdbart at købe et stort talent ind, som ikke er på toppen endnu. Derfor hælder jeg mest til en keeper som Reina, selvom jeg nu helst ville beholde VV :?
Reina er nok et sikkert valg, og oplagt også, men jeg har også svært ved at se om han skulle ku gøre det bedre end Valdes.

Atleticos Courtois har tilgengæld et massivt potentiale og så er han kun 20 år, som nok også vil betyde flere svipsere i starten. Guaita fra Valencia er også interessant, en målmand med super udstråling.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af OliverDK »

rummenigge skrev:
OliverDK skrev:Jeg ser meget frem til det forestående pressemøde fra VV og til at høre en udmelding fra hovedpersonen.

Mht. afløser har jeg pt. ingen favorit. Jeg tror bare ikke, at det vil være holdbart at købe et stort talent ind, som ikke er på toppen endnu. Derfor hælder jeg mest til en keeper som Reina, selvom jeg nu helst ville beholde VV :?
Reina er nok et sikkert valg, og oplagt også, men jeg har også svært ved at se om han skulle ku gøre det bedre end Valdes.

Atleticos Courtois har tilgengæld et massivt potentiale og så er han kun 20 år, som nok også vil betyde flere svipsere i starten. Guaita fra Valencia er også interessant, en målmand med super udstråling.
Enig! Men lige nu ser jeg Reina som den eneste, der vil kunne gå direkte ind i startopstillingen og præstere. Selvom det kunne være spændende med et talent som Courtois, tror jeg bare, at det ville være bedst med noget stabilitet med det samme efter VV er skiftet :?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Quaresma »

Courtois er allerede nu bedre end Reina, der lader til - rent rituelt - at dyppe sine handsker i en pakke Kjærgården, før han træder ind på grønsværen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

Ja, set over præstationerne i denne og måske sidste sæson, så har Courtois været mere overbevisende. Det kan der være flere grunde til, den ene, at Liverpool bare ikke har fungeret godt som hold i længere tid og motivationen ikke har været i top for specielt Reina, som man må formode har et vist ambitionsniveau.

Reina har vundet CHL og været på et hold som har vundet EM og VM og stadig i en ok alder for en målmand. Så han har erfaringen som Courtois skal have opbygget...men ja, Courtois virker som at være et monster på den gode måde og jeg ville elske hvis Barca finder ham passende til vores system.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blach »

Hvad med nogen af de drenge der render rundt i La Masia?
Jeg ved ikke hvor god han er, men jeg skulle mene at have hørt at Jordi Masip skulle være rimeligt fin.
Miguel Banuz kender jeg heller ikke så meget til, men skulle eftersigende også være et stort talent.
Ondoa skulle være det største målmandstalent i klubben, dog kun 17 år.
Her er en artikel med de målmænd som er mest parate.
http://www.tribalfootball.com/articles/ ... P5oKicsAjU

Jeg ved ikke om nogen af dem kan bruges? Ellers kan vi jo købe en rutineret målmand, som også kan lære fra sig. Her vil Reina faktisk være perfekt, i og med at han som sagt har erfaring fra ChL-finaler og topkampe. Det vil være perfekt at have ham som mentor, mens han også står i starten. Han skal dog ikke lære vores spillere, det der med at få smør på handskerne ;-)
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

Blach skrev:Hvad med nogen af de drenge der render rundt i La Masia?
Jeg ved ikke hvor god han er, men jeg skulle mene at have hørt at Jordi Masip skulle være rimeligt fin.
Miguel Banuz kender jeg heller ikke så meget til, men skulle eftersigende også være et stort talent.
Ondoa skulle være det største målmandstalent i klubben, dog kun 17 år.
Her er en artikel med de målmænd som er mest parate.
http://www.tribalfootball.com/articles/ ... P5oKicsAjU

Jeg ved ikke om nogen af dem kan bruges? Ellers kan vi jo købe en rutineret målmand, som også kan lære fra sig. Her vil Reina faktisk være perfekt, i og med at han som sagt har erfaring fra ChL-finaler og topkampe. Det vil være perfekt at have ham som mentor, mens han også står i starten. Han skal dog ikke lære vores spillere, det der med at få smør på handskerne ;-)
Ebogo er spændende, men som 17-årig er han ikke engang fuldt udvokset ;-)

Masip er 180cm (3-4cm lavere end Valdes) så vidt jeg husker...og hvis han var et talent i særklasse så burde han være mere i nærheden af 1. holdet som 24-årig vil jeg mene.

Fedt hvis en Ebogo evt kunne presse hvem vores nye målmand nu bliver.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Victor Valdes has informed the club he won't give a press conference to explain his decision not to renew his contract. [md el9]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Der er vel en grund til, at de La Masia talenter ikke er en del af førsteholdstruppen. HVis Masip og de andre havde kvalitet nok, så havde de nok også været backup for Valdes. Jeg kan ikke lige se, hvem fra klubben skulle afløse Valdes, i hvert fald ikke til sommer. Vi må ud og finde en ny målmand.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JonasV »

Billede
SPORT skrev:WHY IS VALDÉS LEAVING? THESE ARE HIS REASONS:

Personal reasons: He does not feel valuable for the directive staff and their relationship is no good

Professionals: He thinks that his work has not been appreciated enough

Economicals: He thinks he should earn the same that the rest of the cracks, except Messi

Iniesta supports him: “Valdés is at his 200%”

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc: "Victor has clear ideas, we should respect his decision, and close the case. We have to compete for all trophies now." #fcblive
Cesc: "Valdes didn't think about himself. He gave the club enough time to look for a solution." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

Så Valdes vil have samme løn som Iniesta og Xavi? HAHAHAHAHAHAHAHA

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Valdes' decision not to renew his contract was triggered by the club not signing the goalkeeping coach he asked for last summer. [periodico]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster