Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Estiarte (right-hand man Guardiola): "More than once, I heard players say 'That bastard, he nailed it again!'. For example, at Wembley."

Estiarte: "Pep played the Wembley final before the chalkboard. If you closed your eyes and listened, you were already in the game."

Estiarte (right-hand man Guardiola): "During Wembley final, I thought: I already saw this, I already heard this, Pep already said this..."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Pep Guardiola delivers his 2011 Best Manager award to the Barça Museum
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola has told his agent he can already start listening to offers for the 2013-14 season, after his sabbatical year in New York. [sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Estiarte (right-hand man Guardiola): "I saw Pep cry twice, once of happiness, once of sadness. In Abu Dhabi, the whole world saw it." [elp]
Estiarte (right-hand man Guardiola): "Other time was when he called me to tell about Abidal. He couldn't stop crying, he couldn't speak..."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Av :sad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det må også være hårdt. Vi kan nok ikke helt sætte os ind i det, men Pep har jo kendt Abi i snart 4 år. Når man møder et menneske hver dag, 7 dage om ugen, så er det ret svært ikke at knytte et bånd sammen. Det menneske er rask, nærmest fysisk pragteksemplar, og så får man pludselig at vide at han lider af en alvrolig sygdom, det må være hårdt at fordøje.

Og så har jeg den største respekt for Abi, jeg ville ønske jeg var bare 20% så viljestærk som han er. Igen, han havde alt, familie, dejlige børn og kone, succes både på og udenfor banen, spillede for det bedste holdet i verden, og så lige pludselig bliver han ramt af sådan noget. At han vælger at kæmpe og kæmper sig tilbage er beundringsværdigt, men det er endnu mere beundringsværdigt, at han kunne holde humøret oppe anden gang.

Han spillede mindst to kampe, efter at han havde fået at vide, at han har brug for en ny lever, ellers kunne han risikere at dø. Tænk at man kan ligge det hele til side, og bare træne igennem. I love Abi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Manel Estiarte skrev:We had an argument when he was renewing his contract last season. He wanted to share part of his wages with the coaching staff and other people at Barça who have helped him. I refused that. We [those people] already had wages, some incentives, we were in a good position and felt recognized by the club. There were many people on that list: not only almost his entire coaching staff, but also janitors, club employees, and people from Barça B… well, instead of that Pep shared all the money he received from that advert for Banc Sabadell.
Bare man dog kunne finde en chef der gad dele, dele af sin løn med en. Utopi ?
Manel Estiarte skrev:And we also had to listen to Iturralde (yes, a referee!!!) criticizing Pep for doing a commercial, saying “well, he doesn’t speak to anyone, but money is money…”
Lol ?
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Benitez (ex-coach Liverpool): "For me, Guardiola is an example, a reference. A coach who transmits values and a way of seeing football.
Rafa Benitez: "Guardiola coaching abroad, in EPL? He can coach in any league. He should decide, but the EPL is very appealing." [via efe]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola: "I did enjoy the cup final. The players wanted to give me a present, but this win will do." #copafcb [canal2]
Guardiola: "Didn't decide anything on my future, we'll see. Maybe I'll return to Barça, maybe not. But I'll always carry Barça in my heart."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

note: guardiola also confirmed off-the-record that he will move to manhattan, new york
So ingen Chelski i denne omgang, ingen Abramovich og der er en chance for at han tager til Man Utd.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]T8f129cEyAY[/youtube]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg har simpelthen så kanon stor respekt for Pep og hvordan han viser sin medmenneskelighed, bl.a. som Estiarte-citatet beskriver. Samtidig er han utrolig ærlig og menneskelig; når han åbner op og fortæller, hvordan han var gået død i jobbet, og hvordan han nu går fra at være en af de mest eftertragtede herrer inden for fodbolden, til at lade sig forsvinde ind i mængden i en storby som New York. Det er uden tvivl denne ærlighed og ydmyghed, der bragte os så mange successtunder de seneste år, det er jeg ikke i tvivl om.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:[youtube]T8f129cEyAY[/youtube]
Han er godt nok en hidsigprop :smile:
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Pieyanthikos skrev:Jeg har simpelthen så kanon stor respekt for Pep og hvordan han viser sin medmenneskelighed, bl.a. som Estiarte-citatet beskriver. Samtidig er han utrolig ærlig og menneskelig; når han åbner op og fortæller, hvordan han var gået død i jobbet, og hvordan han nu går fra at være en af de mest eftertragtede herrer inden for fodbolden, til at lade sig forsvinde ind i mængden i en storby som New York. Det er uden tvivl denne ærlighed og ydmyghed, der bragte os så mange successtunder de seneste år, det er jeg ikke i tvivl om.
Well put.

Jeg er for tiden ved at læse Graham Hunters Barça-bog, og det går bare mere og mere op for mig hvor fantastisk en person Pep er. At omstrukturere hele maskineriet, som han gjorde da han fik trænerposten, kræver godt nok cojones, at takle Mourinhos flæbende, betændte spin på så elegant vis kræver hjerne, og at skabe så stærkt et fællesskab i omklædningsrummet kræver føling og uendelige mængder menneskelig forståelse.
Nå ja, og så lige at bevare ydmygheden overfor opgaven, efter en fuldstændig urealistisk sølvtøjshøst...

Jeg har meget svært ved at forestille mig der nogensinde vil være en mand i klubben, jeg kommer til at have samme mængde respekt for.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Enig med både Pie og Jonas. Han er verdens bedste træner i min optik, fordi han netop er meget mere end bare førsteholdstræner. Selvom vi har haft La Masia i lang tid, og har haft fokus på de unge fra akademiet, så var det Pep som kom til, at satte gang i det. Han satte La Masia igen 100% i fokus, han lavede om på nogle ting, ansatte folk som skulle pleje de unge talenter, noget som vi kommer til at nyde godt af i mange år fremover.

Manden fortjener den største respekt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster