10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Så har Messi (åbenbart :razz: ) - efter weekendens opgør med to stk - scoret 33 mål med højre fod.

AllasFCB har lavet en compliation...



Lidt sjovt at nogle stykker af hans aller- allerbedste mål er scoret med højre. Nummer 3, 24 og 27 i denne video:
[youtube]N-OFtme8YHU[/youtube]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Det dér bliver man jo bare glad af at se på.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Virkelig en dårlig indsats i aften, også mod Plzen, men i aften var han bare decideret ringe. Han virkede lidt træt også!. Han skylder efterhånden. Jeg er dog ikke så sikker på, om det virkelig er en god ide, at lade ham spille så meget og så alle 90 minutter, som tilfældet er. Han kunne godt have godt af en pause engang imellem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Jeg synes nu han var ganske god mod Plzen, selv om han selvfølgelig helst skulle have nettet. Han fik dog pillet forsvaret fra hinanden gang på gang. Men ja, i går manglede den Messi'ske spilleglæde, og det var nærmest dét der gjorde mest ondt at se på. Attituden var helt gal.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

Dårlig mod Plzen?! jeg synes han spillede fint der. Han var bare uheldig med afslutningerne.

Men kampen mod Sevilla viste at han godt kunne trænge til en pause. Ingen grund til at han spiller 90 minutter hver gang efter min mening.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg var vist for hurtig i går. Han var selvfølgelig ikke dårlig mod Plzen, han brændte bare rigtig mange chancer og så var han også uheldig med at ramme træværket et par gange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Andersg

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Andersg »

Ja ja, man tuder nu, og så laver han hattrick på lørdag og alle er glade igen ;)

Ro på. Fint nok at manden tog en slapper imod Granada, som vel heller ikke er den mest spændende modstander at spille imod

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Andersg skrev:Ja ja, man tuder nu, og så laver han hattrick på lørdag og alle er glade igen ;)

Ro på. Fint nok at manden tog en slapper imod Granada, som vel heller ikke er den mest spændende modstander at spille imod
Jeg tror ikke der er nogen der tuder, men vi er nogle stykker der ikke er tilfredse med den attitude Messi lagde for dagen, både i forgårs og mod Sevilla. Det er i orden at være træt, slidt eller ikke gide, men så må man ud på bænken og få sig en slapper. Det er ikke i orden at vade rundt og kigge fodbold, når ens holdkammerater jagter bolden i det genpres der gør os så dominerende (i de fleste kampe). Lad mig lige understrege at der ikke er nogen her der har mistet troen på Messi, men når nu vi roser ham til skyerne gang på gang, er det vel også i orden at være kritisk når han ikke optræder acceptabelt. Lige for en sidste gang at slå det plads, er det altså attituden mod Granada og mod Sevilla, der er blevet kritiseret herinde.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg synes han var fabulous mod Sevilla, dog manglede han at score, men han var godt nok tæt på med mange flotte gennembrud.. især den hvor han går til baglinien og prøver at vippe den ind mellem målmand og stolpe.

Hvis han scorede på det der famøse straffe, så var det jo perfekt.

Han gjorde det rigtig godt i den kamp, og fik og 7.0 i goal selvom han missede straffesparket!

Men mod Granada... jamen nævn blot een spiller fra FCB der spillede godt... Messi spillede ligeså godt/ringe som de andre.

Han kommer stærkt tilbage... og er stadig topscorer i ligaen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes han var fabulous mod Sevilla, dog manglede han at score, men han var godt nok tæt på med mange flotte gennembrud.. især den hvor han går til baglinien og prøver at vippe den ind mellem målmand og stolpe.
Det var mod Plzen. Der spillede han fantastisk, men manglede bare lige at score, som du skriver.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes han var fabulous mod Sevilla, dog manglede han at score, men han var godt nok tæt på med mange flotte gennembrud.. især den hvor han går til baglinien og prøver at vippe den ind mellem målmand og stolpe.
Det var mod Plzen. Der spillede han fantastisk, men manglede bare lige at score, som du skriver.
Arh, ja det er rigtig! Men jeg har den mod Sevilla optaget, og der spiller han også rigtig godt, og det var også den han fik 7.0 i Goal for... men situationen med baglinjen var jo mod Plzen, det er rigtig.

IMO har han spillet een dårlig kamp i denne sæson, og det var den kamp *alle* spillede en dårlig kamp, den mod Granada, men dog vandt 1-0.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Han spillede ELENDIGT mod Sevilla. Slut.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:Han spillede ELENDIGT mod Sevilla. Slut.

arrhhh...

[youtube]ivXcuElPLWg[/youtube]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Slut blev der sagt
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:Slut blev der sagt
Arrrrrh...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster