Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Barca Atletic

Indlæg af Kenneth »

Lopezzz skrev:
Kenneth skrev:Tillykke til Barca Atletic, som i dag har spillet sig videre til 2. (og sidste?) runde i oprykningsspillet med 1-1 på hjemmebane mod Polideportivo Ejido (efter 3-3 ude)! :D
Der mangler 2 runder mere altså 4 kampe ialt :wink:
Ja, det fandt jeg også ud af efterfølgende... :)
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Barca Atletic

Indlæg af Mander »

Prøv lige at overveje følgende: Atlétic spiller med i oprykningsspillet til Segunda, hvor de har en runde tilbage (hvis de vinder over Real Jaén), sådan som jeg har forstået det. Med i oprykningsspillet er også....

Da-da-daaaa! Alcorcón, Real Madrids banemænd! Hvor fedt ville det ikke være at møde dem i sidste runde af oprykningsspillet, og slå dem.. med vores andethold?

http://www.totalbarca.com/2010/news/bar ... alBarca%29 (mod slutningen af artiklen kan man se, at Alcorcón er et af holdene)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Barca Atletic

Indlæg af Lopezzz »

HUSK søndag, altså idag Real Jaén - Barca Atletic kl.20:00 (2.runde)
Returkampen spilles lørdag 5.juni i Barcelona
MDCCCXCIX

Rivaldo10

Re: Barca Atletic

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvis vi går videre mod Jaen, så venter der to afgørende oprykningskampe til Segunda Division ikke sandt? Ville være stort, hvis det lykkes at rykke op i Segunda Division. Ville virkelig forbedre vores i forvejen glimrende talenters forudsætninger for succes, hvis de rykker op og kommer til at holde sig oppe.

Link anyone? Elbarca.dk plejer som regel at linke til et link, der er brugbart inden kampstart. Men det ser ikke sådan ud endnu.

Rivaldo10

Re: Barca Atletic

Indlæg af Rivaldo10 »

Er der en årsag til, at der absolut ingen links er, eller nogen opdateringer hverken hos tv3. cat, bet365, sport og el mundo?

Utroligt. I følge den catalanske version af Fcbarcelona.com, så skulle de indeed spille i dag kl. 20.00, så der burde være lidt information...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Barca Atletic

Indlæg af Mander »

Jeg kan heller intet finde. Lidt træls.

Mht. to afgørende kampe efterfølgende, så jo, sådan som jeg har forstået det. Så jeg håber naturligvis på sejr til Atlétic mod Jaén, og så håber jeg på sejr til Alcorcón. Så skal vi måske møde dem i næste runde. Total ydmygelse for Real. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Barca Atletic

Indlæg af Rivaldo10 »

Hehe, ja det er yderst mystisk.

I så fald det er en mulighed, så kunne det blive spøjst, rigtig meget endda.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barca Atletic

Indlæg af Blaugrana92 »

Den endte vidst 0-0. Spørg mig ikke, hvor jeg har min kilde fra - jeg ved det heller ikke helt selv! :lol:

Rivaldo10

Re: Barca Atletic

Indlæg af Rivaldo10 »

Ifølge den officielle hjemmeside (den catalanske version), så blev resulatet korrekt 0-0. Udmærket udgangspunkt. Så skal holdet blot vinde på Mini Estadi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Barca Atletic

Indlæg af Lopezzz »

Jeg så heller ikke kampen da jeg skulle arbejde men www.myp2p.eu plejer at streame Barca Atletics kampe.
Håber jeg kan se returkampen live næste weekend.
Real Jaen må ikke score i returopgøret ellers bliver det meget svært for os og angående Alcorcon kampen, de har
også spillet 0:0 på udebane.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Barca Atletic

Indlæg af Lopezzz »

Angående 1. runde i play-off så har vi spillet mod Polideportivo Ejido som sluttede på 5 plads i deres gruppe.
Se her: http://www.soccerway.com/national/spain ... 0/group-4/
Var det ikke mening at det er kun dem som er i top 4 der spiller play-off kampe??? :?
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barca Atletic

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Angående 1. runde i play-off så har vi spillet mod Polideportivo Ejido som sluttede på 5 plads i deres gruppe.
Se her: http://www.soccerway.com/national/spain ... 0/group-4/
Var det ikke mening at det er kun dem som er i top 4 der spiller play-off kampe??? :?
Tror ikke helt den tabel der passer ;)
http://www.futbolme.com/com/1/_nac/6/se ... rupo_4.asp

Rivaldo10

Re: Barca Atletic

Indlæg af Rivaldo10 »

Barca Atletic slog Jaen (ja, der var links denne her gang Mander) 3-0. Thiago (1) og Soriano (2) var målscorene. Vinder holdet næste opgør, som ligeledes spilles over 2 kampe, skal vi spille i Segunda Division til næste sæson! 8)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Barca Atletic

Indlæg af Lopezzz »

Rivaldo10 skrev:Barca Atletic slog Jaen (ja, der var links denne her gang Mander) 3-0. Thiago (1) og Soriano (2) var målscorene. Vinder holdet næste opgør, som ligeledes spilles over 2 kampe, skal vi spille i Segunda Division til næste sæson! 8)
JAAAAA! SÅÅDAN!!
Jeg er lige kommet fra arbejde og er helt smadret og sur men denne nyhed gør mig glad og frisk igen :P
Nøøj, hvor jeg glæder mig til de to afgørende kampe.
Tænk hvis de klarer det. Det vil føles som om de har vundet Champions League hehe
Barca Atletic i Segunda Division betyder at de skal spille Copa del Rey :wink:
Hvem skal vi møde nu???
MDCCCXCIX

Zlatan

Re: Barca Atletic

Indlæg af Zlatan »

Vi møder Sant Andreu, første kamp spilles på Søndag på Miniestadi

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster