Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Blach »

Der har tidligere været snak om at stable et C hold på benene, da det gik allerbedst med B holdet. Det tror jeg kunne være godt for mange af spillerne i alderen 17 til 21 år, da de så vil kunne udvikle sig i trygge rammer og så komme op på B holdet. Nogen vil også være klar til at stå mellem B og A holdet allerede når de forlader Juvenile holdet(eksempelvis Messi), hvor andre skal modnes stille og roligt (eksempelvis Pedro, Busquets, Sergi Roberto). Med et C hold, skaber man muligheder for alle typer.

Sammensætningen vil jeg have som følger:
- A holdet er det ultimative konkurrencepræget, hvor ingen er sikret en plads på holdet. ( som det er i dag )
- B holdet er for spillere som har talentet til A holdet, men bare lige mangler det sidste. De suppleres så med modne spillere udefra, som kan opretholde B holdet på et hvis niveau. ( meget lig det som det er i dag )
- C holdet er når man ikke kan være på et ungdomshold mere eller er lige ved at tage springet til senior niveau. Det skal udelukkende være for spillere der har været igennem et eller flere La Masia niveauer. ( vigtigste punkt i forhold til i dag )
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

Faktisk hele 5 ny spillere er klar til næste kamp efter Fifas ban.
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... llere.html
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

New Barcelona B signing Robert arrived at the club with overweight. He signed his contract without passing medical tests before. [catradio]
Så deeet...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20899
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
New Barcelona B signing Robert arrived at the club with overweight. He signed his contract without passing medical tests before. [catradio]
Så deeet...
Ama-fucking-tører!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Storken »

Der må være 14 dages fortrydelsesret, når der er tale om et fjernsalg. Det er helt i lovens ånd at beskytte amatørerne, der ikke ved hvad de foretager sig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Hvorfor skulle det også lige akkurat være brasseren....

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Lee Seung-woo fylder i dag 18 og kan dermed endelig registreres for b-holdet. Siden i sommer, hvor FIFA besluttede at de bannede spillere ikke engang måtte træne med holdet, har han været i Korea og trænet med et hold der, og kun spillet Korea u-something hold. Han skulle være et af de største talenter i Korea, og er allerede en stor stjerne der. Spændende hvad han kan udvikle det til.

Læste dog, at der var noget rod med hans papirer, så han ikke når at blive spille berettiget til denne weekend.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Official: Barcelona announce that the contracts of Pol Calvet and Fabrice Ondoa have been rescinded #fcbblive
Ondoa (20) joined Barcelona in 2009 through the Samuel Eto'o foundation and won the UEFA Youth League with Juvenil A in 13/14 [fcb]
Official: Barcelona announce the signing of midfielder Fali (22) from Gimnastic #fcbblive
Midfielder Fali (22) joins the club on loan until the end of the season #fcbblive [fcb]
Ondoa, whose contract has been rescinded, will join Gimnàstic, with a contract until 2019. [md]
Ondoa er ellers mere eller mindre fast mand for Cameroun.

Samlet (foreløbig) status for Barca b:
[1/2] IN: Ezkieta (Osasuna B), Xemi (Cornellà), Moi (Sevilla B), Robert (Fluminense), Romera (Almeria B) #fcbblive
[2/2] IN: Tarín, Quintillà, Aitor Cantalapiedra, Enguene, Natcho, Padilla, Ros, Huertas (Juvenil A) #fcbblive
[1/2] OUT: Ié (Villarreal B), Huertas, Cá (Lleida), Diagné (Eupen), Patric (Lazio), Lucas (Cornellà), Bicho (Deportivo) #fcbblive
[2/2] OUT: Grimaldo (Benfica), Halilović (Gijon), Sandro, Munir (first team), Adama (Aston Villa), Joan Román (Braga) #fcbblive
And Natcho (CSKA Moscow) :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Barcelona let B goalkeeper Fabrice Ondoa (20) join second division team Nastic for free, but they have a first option until 2019. [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

Billede

Vi er bagud 0:1 .....40. min
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

1-1, slut.
Well, vi tabte da ikke...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Madbassen »

Contract of Barcelona B winger Aitor Cantalapiedra (19), who made his first team debut in the Copa this season, has been rescinded. [rac1]
Contract of B centre back Macky Bagnack (20) has been rescinded. Player doesn't agree with conditions and could take legal action [sport md]
What the.... :?:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af A$AP »

Hahaha, hvorfor overhovedet have et B-hold så? Bare fjern lortet. Så latterligt. Så er der plads til overvægtige Robert. Hvis holdet ikke var i krise før, så er vi godt nok havnet i en kæmpe en af slagsen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Piquénbauer »

De bliver jo nødt til at gøre et eller andet? Der er tydeligvis noget helt galt. Og det er jo ikke fordi vi mister verdens største talenter ved at smide de drenge på porten.
note: barcelona are rescinding contracts of b players because they have too many players and need free spots to register the new signings
Giver fin mening imo selvom det ikke er særlig sympatisk. Vores b-hold har været en joke og spillerne er tydeligvis ikke gode nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af A$AP »

Lol..
Hvad gør det her af gavn? Holdet har lige mistet deres anfører Grimaldo. Aitor er en af de bedste spillere på holdet, i offensiven. Skal b-holdet bare være om resultater? Mange af de spillere som man kynisk og uden videre skiller sig af med, er unge spillere som har været i klubben i årevis. Og hvad sender det her også af budskab til de yngre drenge på Juvenil holdene? Og så erstatter man dem bare med nogle totalt uprøvede, ukendte spillere og håber på at det giver pote. Robert er et pragteksempel, han er ikke engang i fysisk stand til at spille. Og så var der ham der Guardiola, som var madridista og ham gik det heller ikke for godt med.

Nej nej, træneren og de andre på trænerholdet har helle og kan fortsætte som hidtil. Hent en masse spillere midt på sæsonen og håb at de på en eller anden måde bare kan spille perfekt sammen fra start af, og så skal man bare blive i ligaen og så rykke op asap. Selvfølgelig er der altid dem, som ikke klarer den, men det her er godt nok et lavpunkt imo. Bliver interessant at se status på holdet når sæsonen er ovre.
Baixes #Barça B
Grimaldo - benfica
Ondoa- pobla
Pol Calvet - depor B
Bagnack
Enguene
Babunski
Cantalapiedra
Campins (cedit)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster