"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Barraza10

Lidt om mig:

Indlæg af Barraza10 »

Hej til jer alle

Mit Navn er Pablo Barraza, født og vokset op i Argentina, kom til Dk da jeg var 4 år.
i 1978, fik jeg min første argentina trøje med Maradona på ryggen, har et billede af mig som baby, hvor jeg knap har åbnet øjnene, men har en diego trøje på, har senere fået fortalt af mine brødre, at de var stik tossede over at Maradona ikke kom på Vm holdet i 1978, derfor de havde fået lavet den Maradona trøje.

I 82 proppede de Barcas Maradona trøje på deres lillebror "maskoten" og så var Barca mit hold.
jeg er 30 år i dag og har fulgt Barcelona fra 4 års alderen (bevidst eller ubevidst hehe)

Jeg har siddet med mine ældre brødre og set Barca i alt den tid det har været muligt og dengang det ikke var på dansk tv, var det på sateliten, mine brødre er de sygeste fodbold tosser!

mine dyder inden for fodbold er at det skal se godt ud og hvem gør det flottere end Barca INGEN!!
Teknik, overblik, detaljer, finter og driblinger er fodbold for mig..

Dette har så også påvirket min egen fodbold karriere, som så meget lys ud, men min indstilling til ting VAR ofte i mine yngre dage "ja ja slap nu af, vi skal nok vinde alligevel" hehe, og det gjorde nok at jeg "kun" nåede danmarksserien.
Formåede enda en gang at min træner satte mig af holdet med denne sætning "Pablo du sådan en publikumsspiller der afgøre 4 kampe og folk elsker, men koster i resten" haha " :?

Jeg er vild med spansk fodbold, kan ikke klare at se engelsk eller tysk bold. i Danmark er brøndby mit hold og i Italien er det Napoli, gæt selv hvorfor :D

Ynglings spiller ever: Maradona, Ronaldinho, Messi, Romario, Laudrup, Del Piero og i den rækkefølge.

jeg har haft den fornøjelse at møde Pele og Maradona og det har været kæmpe oplevelser.
Det næste på min "to do" liste er et "el classico" brag i Barca.

Det var så min livshistorie :o)

Velkommen til alle nye og hej til alle de gamle

Vamos Barca...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Så ved vi lidt mere om argentineren! :P

Barraza10

Indlæg af Barraza10 »

Det må du i hvert fald :D

Som jeg fortalte tidligere, så er mine brødre fodbold tosset og det har været deres skyld hver gang...

Pele var dengang danmark spillede mod Brasilien i den gamle idrætspark, der hvor Danmark vandt 4-0 , hvis jeg ikke tag helt fejl. Det var en jubilæums kamp for DBU.
Brasilien kom med et svækket hold men fik da alligevel Carecas autograf og nogle flere.

Det der skete var at da kampen var færdig, gik vi ned til spiller spillertunnelen, og der stod Pele og talte med nogle af spillerne, min storbror tog fat i mig og gik hen til en af de danske kontrolløre og begyndte at tale spansk til ham, haha og han forstod ikke et ord, min bror blev ved og pegede hen på en af spillerne og han vinkede til os og det kunne opfattes som et "lad dem komme forbi, og pludselig stod vi i spillertunnelen med alle spillerne og Pele haha...
Så gik vi hen til ham og fik hånden og kommunikerede med ham på spansk, jeg var jo en lille knægt så jeg stod bare og så på og fik hånden og så sagde jeg, " jeg har hørt at du var næsten lige så god som Maradona", så grinede han og uldet mit hår hahaha.. i dag synes jeg det var den fedeste kommentar til dato :D

Maradona var da han var i Danmark, hvor det gamle argentinske hold skulle møde Laudrup og co. i parken, det var i 2007, jeg havde billetten fra første dag, og skrev så til ham journalisten som dækkede argentinsk fodbold på onside.dk og spurgte om han vidste noget om, hvor Maradona skulle bo og hvornår han kom til Danmark, han var skide cool og skrev til mig at han ville være på marriott hoteli i Kbh. og han landede den dag og presse konferancen var kl 17. Jeg ringede til min anden bror og vi kørte derind med lynets hastighed og stod ved døren og ventede.

Der skete ikke noget i meget lang tid, vi var ved at tag hjem, men så begyndte tv2 at dukke op og så kom dr osv. pressekonferancen var åbenbart rykket til kl 18 og selvfølgelig kom han for sent, han vel en 10er' :lol:

Lige pludselig kommer en journalist fra tv2 og spurgte os om vi kunne hjælpe ham med nogle spanske glosser, og det endte med vi bliver interviewet og får lov til at komme med ind til presse konferencen og skal sidde og oversætte for tv2 manden.. Det var i tv2 lorry, måske nogle så det den dag. Det var den 14 september 2007

Der sad jeg over for Diego på forreste række.
De følelser jeg sad med er ikke til at beskrive, en ære, en drøm og bare alt for stort til at rumme det hele lige i det øjeblik,
så jeg sad bare som verdens gladeste barn og beundrede den største af alle 10ere...

Det var meningen at jeg skulle spørge ham om et spørgsmål for tv2, men der var en der spurgte om samme spørgsmål, så det fik jeg ikke lov til, desværre.

men da det hele var færdigt, var jeg over og få skrevet hans autograf på brystet af min Argentina trøje og den hænger pænt i ramme i dag.

Fik taget et billede med ham og min bror fik et rigtig godt et hvor de står og holder om hinanden.. TOTAL STORT..

Dagen efter var vi inde og se kampen og fik endnu en autograf på en anden trøje..

Store oplevelser...

her er et link hvor jeg får skrevet på min trøje, det er mig der står i den sorte Maradona trøje og får skrvet på min Argenitna trøje 1,55 min inde i videon.


Nu blev det jo til en roman igen, men elsker at fortælle om det jo hehe :lol:

Barraza10

Indlæg af Barraza10 »

Her er lidt inde for parken den aften, det er nok det tætteste man kommer på de gamle dage, når det kommer til Diegomania og så i Danmark..



Tjek den han laver her i Futsall, og kommentatoren gør det jo ikke kedeligere :wink:


Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

fuck hvor har du julelys i øjnene ! hahah nice video :D

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Lidt om mig:

Indlæg af Diabolito »

Barraza10 skrev:Hej til jer alle

Mit Navn er Pablo Barraza, født og vokset op i Argentina...
El Señor de las Tartas

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Forza-Barca skrev:Fantastisk lækker historie.. Og det er jo fandeme skæbnen at du kommer med ind til det, og at han giver autograf, etc. Fantastisk!

Men hvad "står" Barraza10 for?
Hedder du Barraza til efternavn eller? :D
Gå ud og grav dig selv ned! :D

Barraza10

Indlæg af Barraza10 »

Haha ja den var du vidst selv uden om :wink:

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af puyol83 »

Hej mit navn er Bo, jeg er fra København men studerer nu religion i Odense hvor jeg bor.

Jeg er 25 år og begyndte at følge Barca i de tidlige 90’ere som mange andre. Deres spillestil var med til at definere min opfattelse af spillet, både når jeg selv spillede i klub og i skolegården, men også når jeg siden hen har set ”rigtige” kampe på tv og stadions. Derfor vil Barca altid være den uoverstigelige målestok for en hvilken som helst kamp jeg ser, og de vil altid være det foretrukne hold for mig, også i de perioder hvor de ikke selv kan leve op til det flotte spil og de store resultater.
Siden dream team tiden, har det været lidt op og ned hvor meget jeg fulgte Barca, men kan huske da Puyol begyndte at spille for holdet omkring 98. Da jeg selv spillede i klub var det som forsvarer, så jeg blev dybt fascineret af hans defensive men stadig (forholdsvis) høje tekniske kvaliteter, hans fightervilje og klubånd. (Mener at have hørt en kommentator fortælle at, da Barca var inde i en rigtig skidt stime, lod de fleste spillere til at være følelsesmæssigt uberørte, mens Puyol græd i flyet/bussen på vej hjem fra udekampe!)

I 2003 (tror jeg det var) opdagede jeg at Kanal5 viste næsten alle deres kampe, og jeg begyndte at følge dem fast igen. Det var fantastisk at følge hele den sæson der startede så ringe, men sluttede fantastisk, dog uden en titel, men med vidunderligt spil og en sejr ude over Real Madrid. Og det er jo endda gengivet ganske glimrende i filmen ”Inside”.
De efterfølgende år taler jo for sig selv, og indeværende sæson er nærmest for god til at være sand :D
Jeg håber sgu vi kan holde niveauet.
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen til Bo.
#jesuisSheep

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af puyol83 »

Barcelona skrev:Hej Bo... Haha :D :lol: (Joken gik på stemningen ved "A-møder"..
Ja kan godt se analogien :oops: Men man får sig vel også en lille en i ny og næ...

Tak zqa
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Blaugrana4ever

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana4ever »

Jeg hedder Frederik og er 13 år (14 om et par uger :) )
Jeg har været fan af Barca side jeg begyndte med at spillé og intressere mig for fodbold. Det startede egentlig med at jeg så VM og fulgte Ronaldinho og resten af Brasilliens landshold. Jeg blev grebet af hans fantastiske teknik og gode overblik, så da han skiftede til Barca skulle jeg selvfølgelig også holde med dem, og i starten var jeg mest fan af Ronnie og kendte ikk det store til resten af holdet. Det udviklede sig dog og nu er jeg kæmpe fan af dem! :D

Toure

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Toure »

Hej jeg hedder Ole, og er 15 år.

Jeg begyndte at følge Barca-holdet i 2005, og jeg blev strakt grebet af deres fantastiske spil - I 2006 var jeg blevet stor fan af dem, og det var en fantastisk oplevelse for mig og min ven (der også er kæmpe fan af Barca) at se dem vinde både CL og ligaen. :D ´. Siden da er min kærlighed til denne klub vokset, og jeg er nu über-stor-fan. Mine yndlingsspillere for Barca er klart Yaya Touré og Messi, fordi jeg synes at de hver især er de vigtigste på holdet (lad være med at komme med jeres meninger, dette er min personlige mening!). Jeg startede på forum lige efter nytår (2. Januar 2009). Jeg er rigtig glad for at Danmarks mest fanatiske Barca fans har et sted at dele deres meninger! Tak fcbarcelona.dk!

Med venlig hilsen,

Ole/Zinker

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Et par gamle drenge vi har med at gøre her :wink:
#jesuisSheep

Toure

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Et par gamle drenge vi har med at gøre her :wink:
Jaja, hvorfor ikke? Jeg kan formulere mig, har mine egne meninger, og er desuden kæmpe Barca-fan :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst