Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:05 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Nah, nogle brugere der mangler [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:05 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Jeg forstår slet ikke hvordan det kan diskuteres. Selvfølgelig skal kunden ikke have lov til at vælge om han vil ekspederes af en muslim, kristen, buddhist eller noget helt fjerde. DFs kommentar er også helt hovedløs. Det har intet som helst at gøre med, at Danmark bukker under for islam.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

De der hopper med på DF's "alt har noget med islam at gøre" retorik, kan ikke se det bredere spektrum indenfor dansk politik. Vi har så mange andre problemer. Så, så, så mange andre problemer. Dårlig integration og parallelsamfund er et problem, men vi har så mange andre problemer at tage os af.

Løkke er den værste statsminister jeg mindes. At de ministre der taler for folket bl.a. består af Sophie Løhde og Anders Samuelsen er for mig en joke.

Selv Trumps kabinet er bedre.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Sejr til DF. Alle opholdstilladelser bliver midlertidige, og man bliver sendt hjem når der er 'sikkerhed'.

Okay, okay. Er selv barn af krigsflygtninge, men:

Drab? Send dem hjem.
Lang, lang kriminel løbebane? Hjem.
Terrorstøtte? Hjem.
ISIS? Aldrig tag dem ind igen.

Integreret, uddannet, betaler skat, har lært godt dansk og børnene har danske venner, men hey, der er sikkerhed i Damaskus, Mosul eller Mogadishu. Baseret på real life, for kender flere som bl.a. er uddannet SOSU med arbejde efter 5-6 år i DK, unge mennesker som går på UNI nu, mønsterstuderende, fædre der arbejder på Lars tyndskids mark fra 23.00 til 07.00, for at komme hjem til deres 3 børn, og deres kone som skal til at afsted til praktik på plejehjemmet, hvor de elsker hende. Fuck outta here with that bullshit, og fuck Martin Henriksen.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Integrationsydelse laves om til hjemsendelsesydelse, nytilkomne får ikke permanent bolig og Inger mener at Damaskus er sikkert.

2-3 skyderier i KBH, og Danmark går i total martial law mode, nyheder om det konstant m.m, men Inger mener, at Damaskus er sikkert.

Rejs derned så, med et stykke kage.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana al vent »

Den virkelig fjende er medierne.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:06 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Men, det er jo et generelt syn i Europa især, at dem yderligt til højre får mere og mere indflydelse og mere og mere medie tid. Det er ikke DK alene.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Politik

Indlæg af whidgee »

Av av av Mette F blev kørt over af Løkke i aftenens tv duel

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Ytringsfriheden eksisterer, og det er kun godt. Grundloven eksisterer, og gudskelov for det. Jeg har absolut totalt respekt for begge, og respekt for individets ytringsfrihed, men jeg har ekstremt svært ved at acceptere Rasmus Paludan, eller lægge låg på mit mellemøstlige varme blod, til trods for ellers at være 100% integreret og en aktiv del af det danske samfund, dansk statsborger og skattebetaler.

At man kalder folk affald, feltmadrasser, kalder koranen en luderbog, kalder mennesker for skrald, aber, negere, horeunger og leger quarterback med koranen, det pisser mig helt. ekstremt. meget. af. Er ytringsfriheden tovejs? Må jeg godt kaste med det israelske flag foran deres ambassade uden at blive anholdt? Må jeg godt stå foran den saudiske ambassade og råbe "wahabister", og "løb tilbage til ørkenen og kn** kameler". Ville jeg stadigvæk få en helikopter i luften, 30 betjente og PET beskyttelse? Eller gælder det kun når det er bevidste provokationer mod muslimer og tosprogede? Kan i høre at jeg påtager mig offerrollen? Den mand gør mig simpelthen så sur, og med folk som Vermund og ham på vej ind i politik, så møder et ustoppeligt objekt snart en ustoppelig kraft, og så får vi virkelig et samfundsproblem.

Føj.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Politik

Indlæg af Flax_Generous »

Rasmus Paludan er en kæmpe idiot, men grundlæggende er han en internet troll i levende live, så den bedste strategi er at ignorere ham. Man kan ikke diskutere med den slags, deres mål er kun at provokere, og det vil blot forære dem guldrandet opmærksomhed og offerstatus hvis man decideret forhindrer dem i at trolle.

Jeg er i øvrigt af den faste overbevisning, at apati overfor politik er en nobel dyd. Jeg tror, vi ville have det meget bedre, hvis vi bekymrede os mere om vores nærmeste, og mindre om den seneste nationale eller internationale skændsel, heriblandt Rasmus Paludans provokationer. Det fantastiske ved vores samfund er, at det giver os frihed til at bekymre os mere om sport og kunst og vejret end politik. Det er selvsagt svært i et valgår præget af hyperpolitisk identitetsdannelse, men jeg ville ønske, at flere benyttede sig af denne frihed. Der findes alligevel ikke nogle entydigt gode svar på de fleste politiske udfordringer, ud over "det er kompliceret - vil du have en øl?"

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Det bliver bare sværere og sværere at vende blikket/ørerne væk fra ham. Selvom det nok absolut ville være for det bedste.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:07 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster