Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Han fik lige en hyggesnak med Felix, den kære Paludan. TV2 har antændt en del flammer på de sociale medier. Han ville i øvrigt også til Vollsmose, men har fået nej. Fucking bølle. Minder mig så meget om bøllerne fra folkeskoletiden. Tror seriøst manden bliver høj af det.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:09 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:09 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Ej, det er fanme nederen at have en dialog når det er så generelt. Alle de danskere jeg omgår elsker alt og alle.

Fordi et fåtal får medie omtale er det sq ikke ensbetydende med at alle er det.

Som at sige, alle muslimer er terrorister. Enhver der har en smule forstand ved at det er løgn og kun bliver brugt af idioter der ikke kan føre en dialog. Så, ikke fedt st falde ned på det niveau.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:Det er ikke til at forstår hvorfor dansker vil ikke acceptere andre mennesker. Hvorfor kan I ikke lide mennesker med en anden udseende, kultur, tradition? Hvorfor kan I ikke lide østeuropæere, afrikanere, asiater, arabere, sydamerikanere osv. Hvorfor har I ingen udlændinge venner? Hvad er folk bange for?
Det føles som om jeg skal være lige som dig så du kan lide mig. Vi hader hinanden mere og mere pga af fucking INGENTING
Stop. Du er ikke bedre end dem der siger alle muslimer er terrorister og nasser på systemet. Fordi nogle danskere opfører sig som idioter skal du ikke skære alle over en kam. Det er lige så racistisk.

Lige nu er det værste man kan være åbenbart en hvid mand. Vi er åbenbart racistiske og sexistiske.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Politik

Indlæg af A$AP »

Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:Det er ikke til at forstår hvorfor dansker vil ikke acceptere andre mennesker. Hvorfor kan I ikke lide mennesker med en anden udseende, kultur, tradition? Hvorfor kan I ikke lide østeuropæere, afrikanere, asiater, arabere, sydamerikanere osv. Hvorfor har I ingen udlændinge venner? Hvad er folk bange for?
Det føles som om jeg skal være lige som dig så du kan lide mig. Vi hader hinanden mere og mere pga af fucking INGENTING

Lige nu er det værste man kan være åbenbart en hvid mand. Vi er åbenbart racistiske og sexistiske.
Argh.. Der skal vist stadig lidt mere til, hvis det skal komme til et punkt hvor den hvide mand skal ses lige så meget ned på, som andre minoriteter. Måske bare en smule. Det er trods alt de ikke etniske danskere der er mørkere i huden, som alt det her primært går og vil gå ud over. Ikke bare eventuelle politiske konsekvenser, men bare hele retorikken og hvad det medfører. Det kan blive et grimt folketingsvalg.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Politik

Indlæg af LeoMessi »

Det bliver et problem hvis man vælger at afgrænse sit syn på verden via Facebook og andre sociale medier, hvilket ALT for mange er begyndt på. Man kan let via disse platforme få fornemmelsen af, at eksempelvis langt de fleste danskere er racister. Dette mener jeg dog overhovedet ikke er tilfældet i den 'virkelige' verden, når man møder 'virkelige' mennesker.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Næsten alle flygtninges hjemlandes krige kan kobles til vestlige regeringers involvering, sjovt nok. Det startede lang, lang tid før Bush's meningsløse krig. Moderne islamisme kan sjovt nok spores tilbage til hhv. Saudi Arabien og vesten, ISIS kan spores tilbage til Irak krigen/Al Qaeda i Irak, mange nordafrikanske islamister var aldrig kommet ind i Europa havde vesten bare ladet Gaddafi være osv.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Apropos. Er 100 procent sikker på, at der indenfor de næste 10 år vil være krig i Iran. Det bliver Vietnam 2.0.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:12 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana al vent »

Problemet er jo hvad folk også oplever i virkeligheden. Til større arrangementer i min by, ser man tit større grupper af unge mennesker (med anden hudfarve end hvid), som gerne vil vise sig frem. Det gør de ved at larme og skabe sig. Når folk ser sådan en gruppe, bliver folk utrygge. Når man så senere læser i nyhederne om det ene og det andet - foretaget af en 'udenlandsk etnicitet', så påvirker det folks holdning til denne gruppe i samfundet. Når folk hører at kvinder ikke må arbejde, at det er manden der bestemmer osv. så bliver folk harme over de opfattelser. Selv kender jeg en håndfuld muslimske piger, som har uddannelse osv. men som ikke må drikke og gå i byen for deres familier. Og den salgs gammeldags tankegang påvirker også folks opfattelse af denne gruppe. For slet ikke at snakke om burkaen og alt hvad den symboliserer! Nu kommer Paludan så ind i billedet, og viser Danmark alle de steder man ikke engang kan opholde sig, uden at skulle have politibeskyttelse. Det tænder en flamme i mange danskere som i forvejen har et anstrengt forhold til det de hører/læser/oplever. Derfor kan jeg godt forstå, at Stram Kurs har fået så hurtig opbakning. Folk har ikke noget imod udlændinge der opfører sig ordenligt, men med det samme at der er nogen, som opfører sig som dem på fx Nørrebro, så går det over folks grænser. Og så kan andre politiske emner pludselig være ligegyldige, når ikke engang politiet kan kontrollere optøjerne.

Jeg er bestemt ikke enig med ham, men jeg kan sagtens forstå at han har fået så massiv succes - også takket være mediernes dækning her i påsken. Jeg er spændt på hvordan de etablerede partier kommer til at takle ham.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:12 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Politik

Indlæg af whidgee »

Så er valget udskrevet!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Frygter godt nok for, hvor mange stemmer Stram Kurs får..

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Politik

Indlæg af PuyolErGud »

De kan for min skyld for 1,9 % af stemmerne.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster