Lommefilosofi

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Ok, så fortsætter vi den her, Storken. Det er også mere passende, i stedet for at spamme Messis tråd med det.

Jeg har på fornemmelse, at(ved så ikke, om min fornemmelse er rigtig eller forkert):

1. Når du skriver, så prøver du at chokere og provokere, for at se folks reaktioner på dine udsagn, som kan forekomme meget yderliggående nogle gange.

2. Det kan også være, at der er sarkasme i dine udsagn, for at teste om folk kan gennemskue det eller ej, altså en slags intelligenstest.

3. Måske er det reelt, når du skriver, som du gør, hvilket betyder, at du er lidt ligeglad med andre folks opfattelse af dig og dine holdninger. Du er i fin balance med dig selv og kan stå inde for dine synspunkter/holdninger og meninger, hvilket alligevel kræver sin mand.
I trådens ånd:
"Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... *do* things."


On a more serious note. Det er interessant, at du har gjort dig lidt tanker om undertegnet. Hvis vi tager dem fra en ende af:

1) Jeg provokerer en del, når jeg tager et standpunkt. Jeg tager ofte det modsatte standpunkt af alle andre, da jeg ser det som en slags udfordring. Jeg mener gerne det jeg skriver, men det er ofte med lidt kant :)

2) En del af mine indlæg er sarkastiske. Det er ikke alle der fanger det, hvorfor de sikkert føler sig stødt. Jeg prøver dog at holde sarkasmen ude af de seriøse indlæg. Seriøsiteten kan ofte måles på længden af indlægget :)

3) Jeg har det bedst, når jeg ene mand skal forsøge at forsvare et standpunkt. Jeg er dog ikke ligeglad med, hvad folk mener om mig. Folk må gerne mene, at mine holdninger er lidt for provokerende (det er de ofte), men jeg vil gerne være vellidt. Det behov tror jeg, at vi alle deler. Jeg er dog i fin balance med mig selv, da jeg sjældent skriver noget uden at have overvejet det først. Der er ofte en mening med galskaben :)


Jeg håber ikke, at du blev klogere på undertegnet. Det var i hvert fald ikke meningen ;-)
Hahaha, ok, jeg gik og tænkte det samme, så du bekræftede det bare ved at gå mine punkter igennem(hvis det er reelt). Det er vildt, hvis du kan huske de der citater fra filmene, hvis du kun har set disse film kun en gang. Hospital scene fra The Dark Knight(Jokeren, som siger det der). Det minder mig lidt om Suits(serien) med Mike og Harvey, der citerer citater fra film etc.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Hahaha, ok, jeg gik og tænkte det samme, så du bekræftede det bare ved at gå mine punkter igennem(hvis det er reelt). Det er vildt, hvis du kan huske de der citater fra filmene, hvis du kun har set disse film kun en gang. Hospital scene fra The Dark knight(Jokeren, som siger det der). Det minder mig lidt om Suits(serien) med Mike og Harvey, der citerer citater fra film etc.
Jeg blev nødt til at slå citatet op på IMDb, da jeg ikke kunne huske ordlyden præcist :) Jeg kan dog citatet fra tidligere i tråden fra Pulp Fiction udenad (Ezekiel 25:17). Jeg har en klæbehjerne, når det kommer til disse ting. Jeg kan eksempelvis citere min omgangskreds, hvis de tidligere har sagt et eller andet om et bestemt emne. Det kan være de mest ligegyldige ting :) Jeg kan ligeledes huske, hvad brugerne herinde har skrevet (i grove træk) om de forskellige emner.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Hahaha, ok, jeg gik og tænkte det samme, så du bekræftede det bare ved at gå mine punkter igennem(hvis det er reelt). Det er vildt, hvis du kan huske de der citater fra filmene, hvis du kun har set disse film kun en gang. Hospital scene fra The Dark knight(Jokeren, som siger det der). Det minder mig lidt om Suits(serien) med Mike og Harvey, der citerer citater fra film etc.
Jeg blev nødt til at slå citatet op på IMDb, da jeg ikke kunne huske ordlyden præcist :) Jeg kan dog citatet fra tidligere i tråden fra Pulp Fiction udenad (Ezekiel 25:17). Jeg har en klæbehjerne, når det kommer til disse ting. Jeg kan eksempelvis citere min omgangskreds, hvis de tidligere har sagt et eller andet om et bestemt emne. Det kan være de mest ligegyldige ting :) Jeg kan ligeledes huske, hvad brugerne herinde har skrevet (i grove træk) om de forskellige emner.
Ja, ok, det er alligevel vildt, hvis du kan det. Jeg kan også huske ting, især de ting, som folk har sagt i min omgangskreds samt ligegyldige ting, og jeg ser en del film selv, men citater fra film er dog lidt svære at huske for mig, med mindre, det er film, som virkelig har sat sig fast på nethinden.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Hahaha, ok, jeg gik og tænkte det samme, så du bekræftede det bare ved at gå mine punkter igennem(hvis det er reelt). Det er vildt, hvis du kan huske de der citater fra filmene, hvis du kun har set disse film kun en gang. Hospital scene fra The Dark knight(Jokeren, som siger det der). Det minder mig lidt om Suits(serien) med Mike og Harvey, der citerer citater fra film etc.
Jeg blev nødt til at slå citatet op på IMDb, da jeg ikke kunne huske ordlyden præcist :) Jeg kan dog citatet fra tidligere i tråden fra Pulp Fiction udenad (Ezekiel 25:17). Jeg har en klæbehjerne, når det kommer til disse ting. Jeg kan eksempelvis citere min omgangskreds, hvis de tidligere har sagt et eller andet om et bestemt emne. Det kan være de mest ligegyldige ting :) Jeg kan ligeledes huske, hvad brugerne herinde har skrevet (i grove træk) om de forskellige emner.
Ja, ok, det er alligevel vildt, hvis du kan det. Jeg kan også huske ting, især de ting, som folk har sagt i min omgangskreds samt ligegyldige ting, og jeg ser en del film selv, men citater fra film er dog lidt svære at huske for mig, med mindre, det er film, som virkelig har sat sig fast på nethinden.
Jeg er den milde udgave af Mike fra Suits :cool: Jeg skrev eksempelvis min bacheloropgave på 4 dage i et fag jeg aldrig havde haft. Jeg fik godt nok kun 7, men mine medstuderende kiggede ondt på mig, da de havde kæmpet røven ud af bukserne med deres 50 sider :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Hahaha, ok, jeg gik og tænkte det samme, så du bekræftede det bare ved at gå mine punkter igennem(hvis det er reelt). Det er vildt, hvis du kan huske de der citater fra filmene, hvis du kun har set disse film kun en gang. Hospital scene fra The Dark knight(Jokeren, som siger det der). Det minder mig lidt om Suits(serien) med Mike og Harvey, der citerer citater fra film etc.
Jeg blev nødt til at slå citatet op på IMDb, da jeg ikke kunne huske ordlyden præcist :) Jeg kan dog citatet fra tidligere i tråden fra Pulp Fiction udenad (Ezekiel 25:17). Jeg har en klæbehjerne, når det kommer til disse ting. Jeg kan eksempelvis citere min omgangskreds, hvis de tidligere har sagt et eller andet om et bestemt emne. Det kan være de mest ligegyldige ting :) Jeg kan ligeledes huske, hvad brugerne herinde har skrevet (i grove træk) om de forskellige emner.
Ja, ok, det er alligevel vildt, hvis du kan det. Jeg kan også huske ting, især de ting, som folk har sagt i min omgangskreds samt ligegyldige ting, og jeg ser en del film selv, men citater fra film er dog lidt svære at huske for mig, med mindre, det er film, som virkelig har sat sig fast på nethinden.
Jeg er den milde udgave af Mike fra Suits :cool: Jeg skrev eksempelvis min bacheloropgave på 4 dage i et fag jeg aldrig havde haft. Jeg fik godt nok kun 7, men mine medstuderende kiggede ondt på mig, da de havde kæmpet røven ud af bukserne med deres 50 sider :)
Ja, det er flot. Måske er du alligevel ikke den milde udgave af Mike, men den ultimative udgave af Mike, hvis du kan skrive en bacheloropgave på 4 dage, og så i et fag, du aldrig har haft. Folk burde ikke blive sure eller kigge ondt på nogen, men fokusere på sig selv og sine egne bedrifter. Man skal ikke overgå andre, men sig selv, for deri ligger læring og lykke.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Kubala »

Den her monolog er også i starten af filmen, efter ca. 5 min. inde i film. Efter scenen med natklub-besøget.
I believe in taking care of myself and a balanced diet and rigorous exercise routine. In the morning if my face is a little puffy I'll put on an ice pack while doing stomach crunches. I can do 1000 now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial mask which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Heartbreaker »

"Hodor" - Hodor
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af JonasV »

Det er årets særeste tråd. Tror, den trænger til en hel masse Michael Scott-visdom.

Billede

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Jesni »

JonasV skrev:Det er årets særeste tråd. Tror, den trænger til en hel masse Michael Scott-visdom.

Billede
Tak! Den var allerede ved at blive kvalmende.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:Billede
Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af JonasV »

Billede

Billede

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af PuyolErGud »

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Lommefilosofi

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster