Barca-fanens TV-pakke

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af zqa »

Storken skrev:
Brombi skrev:Nå fuck, så fordi man har philips tv, så kan man åbenbart ikke have yousee bland selv. Fuck nu af det er noget rod det her. Jeg har åbenbart noget der hedder h tuner i mit tv, og det gør så åbenbart et eller andet, så jeg ikke kan modtage yousee.
Du skal have DVB-C modtager med MPEG-4.
Præcis.
Køb en digital modtager, de koster knap 400.- de billigste.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:
Storken skrev:
Brombi skrev:Nå fuck, så fordi man har philips tv, så kan man åbenbart ikke have yousee bland selv. Fuck nu af det er noget rod det her. Jeg har åbenbart noget der hedder h tuner i mit tv, og det gør så åbenbart et eller andet, så jeg ikke kan modtage yousee.
Du skal have DVB-C modtager med MPEG-4.
Præcis.
Køb en digital modtager, de koster knap 400.- de billigste.
Er der stor forskel på dem? Orker ikke sådan stor fed boks, overvejer bare fuldpakken fordi det er billigst, men fuck, 6000 kr om året for internet og tv er fucking dyrt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

Storken skrev:
Brombi skrev:Nå fuck, så fordi man har philips tv, så kan man åbenbart ikke have yousee bland selv. Fuck nu af det er noget rod det her. Jeg har åbenbart noget der hedder h tuner i mit tv, og det gør så åbenbart et eller andet, så jeg ikke kan modtage yousee.
Du skal have DVB-C modtager med MPEG-4.
ifølge mine specifikationer har jeg:
DVB-C MPEG2*
DVB-C MPEG-4*
DVB-T MPEG-2*
DVB-T MPEG-4*
Har så åbenbart noget der hedder hybrid tuner (eller noget i den dyr), som gør at jeg ikke kan modtage yousee på deres kort. Eller kortlæseren i mit fjernsyn ikke kan modtage yousees signal.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af zqa »

Så kan du købe en kortlæser igennem yousee eller på nettet. De er ikke så dyre.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

Køb en kortlæser boks med yousee godkendelse. Ledte selv, indtil jeg opdagede, at der var kortlæser i mit gamle LG.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Køb en kortlæser boks med yousee godkendelse. Ledte selv, indtil jeg opdagede, at der var kortlæser i mit gamle LG.

Lej YouSee boks med Harddisk recorder, 99 kr pr md... Så kan du alt, og dit tv skal bare have HDMI indgang, that's all.

Jeg har HDD recorder, fuldpakke og 100/40 internet fra YouSee og det spiller.

Plus et gammelt 100 hertz Philips TV fra 2009 med ambielight!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

SpillerSomMESSI skrev:
Skydefinten skrev:Køb en kortlæser boks med yousee godkendelse. Ledte selv, indtil jeg opdagede, at der var kortlæser i mit gamle LG.

Lej YouSee boks med Harddisk recorder, 99 kr pr md... Så kan du alt, og dit tv skal bare have HDMI indgang, that's all.

Jeg har HDD recorder, fuldpakke og 100/40 internet fra YouSee og det spiller.

Plus et gammelt 100 hertz Philips TV fra 2009 med ambielight!
Men lever du på su? :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af zqa »

Jeg har haft lejet boks. 1200.- om året. Det er seriøst ikke pengene værd imo.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af emo »

Nope! Enig med zqa! Har haft det, og man kommer slet ikke til at bruge det nok, og det er for mange penge blot for en digital receiver! Alternativerne er bedre.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Skydefinten skrev:Køb en kortlæser boks med yousee godkendelse. Ledte selv, indtil jeg opdagede, at der var kortlæser i mit gamle LG.

Lej YouSee boks med Harddisk recorder, 99 kr pr md... Så kan du alt, og dit tv skal bare have HDMI indgang, that's all.

Jeg har HDD recorder, fuldpakke og 100/40 internet fra YouSee og det spiller.

Plus et gammelt 100 hertz Philips TV fra 2009 med ambielight!
Men lever du på su? :D
Nej, kører i Audi og konen har sin egen vogn, fast månedsløn, og er så gammel at studie lånet endda er betalt tilbage... For 10 år siden.

Men min arbejdsgiver betaler mit internet, så det er ikke så dyrt for mig alligevel.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad laver du så med så gammelt et tv ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Hvad laver du så med så gammelt et tv ;-)
Chiller ol' school
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

Har sagt Yousee bredbånd og TV pakke op pr. 31. dec. De har skrevet 31. dec 2016 på min opsigelse...spørgsmålet er om jeg skal ringe? De har vel tænkt sig at jeg skal betale for den fejl 40 med årstallet... :lol:
Senest rettet af Skydefinten ons nov 04, 2015 11:04 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

Min lokale Waoo udbyder har glimrende tilbud på fibernet (har haft det installeret før) frem til 1. juni 2016.

Tror det var 99 kr. måned for en 50/50 linje frem til 1/6-16. (Og så 199 kr. pr/mdr).

Min plan er så faktisk at købe et Apple tv4 med bl.a. Viaplay (sport) og DR-app - og så droppe tv-pakker.
ATV4 (32 gb) koster vist ca. 1.300 kr - og 229 for Viaplay pr/mdr.

Jeg kan ikke installere DR-appen på mit LG fladskærm, og gider ikke til at smide over fra en ipad, hver gang ungen skal se Ramasjang :lol: .

Lige nu giver jeg 2.073 kr i kvartallet hos Yousee for bland-selv pakken og bredbånd, som så er opsagt pr. 31. dec.
Så jeg kommer til at spare nogle penge hver måned - og kan stadig få mit Barca fix og se DR's kanaler (som stort set er det eneste jeg ser, foruden bold og serier).
Senest rettet af Skydefinten ons nov 04, 2015 11:31 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

Eeeendelig! Fuck det har virkelig været noget bøvl med det her lort. Først bestiller jeg bland selv, får af vide at jeg skal bruge et kort og måske en kortaflæser. Fortæller de søde mennesker i yousee at jeg har kortlæser i min fjernsyn. Modtager kort. Kan ikke modtage signal fra yousee. De fortæller mig at det måske er fjernsynet der er noget i vejen med, ringer til Philips og de fortæller mig at mit fjernsyn ikke kan modtage yousees signal fordi jeg har en hybrid tuner i mit fjernsyn.

Afbestiller bland selv. Får så af vide af en anden, at det er fordi jeg ikke har yousees netværkside installeret. Finder ud af hvordan man indstiller netværkside, genbestiller nyt yousee bland selv kort. Modtager kortet og finder ud af at det ikke virker. Tænker fuck it, jeg finder en boks. Finder boks på dba.dk. Modtager boksen idag, men finder ud af at jeg mangler kortlæser, et CA modul. Først nu har jeg fået fat på et CA modul, og nu kan jeg fandme se mine bland selv kanaler. Fuck det tog meget energi! Men nu er jeg klar til at se barca!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster