Barca-fanens TV-pakke

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

Hvis Matthieu spiller - er det ALT besværet du har været igennem værd! Promise!

Ej, jeg kæmper faktisk også med min Yousee-opsigelse. De tåger rundt og har haft 3 i røret nu, som alle har fucket hinandens opsigelse endnu mere op. Forkerte dage på opsigelsesmailen, lukket mit internet pr. dags dato, åbnet det igen efter at de havde mig i røret rasende, åbnet det igen, men nu med binding i 6 mdr igen! Nu opsagt pr. mail for 4 gange pr. 31.12.2015. Deres ansatte er så uduelige.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Bager »

Er også STÆRKT tilfreds med at være på vej ud af Yousees kløer. Jeg hader sådanne serviceselskaber, hvor det er så let at blive kunde, men når man ikke længere ønsker deres service, så er det en labyrint at finde ud. Så er der en masse forefaldende ekstraudgifter og det med småt. Selvom vi bor i Danmark, så mener jeg, at der politisk er rigtig meget at arbejde på hvad forbrugerrettigheder angår.

På den ene måde kan Yousee jo være ligeglade med hvordan de behandler en afgående forbruger, da man ikke længere er interessant som kunde. Men på den anden side tænker man, at det give en masse uro på sociale medier, forbrugerprogrammer og massemedier, når en kunde ikke får god service uanset om vedkommende er ny eller afgående.

Farvel Yousee! Hello Viaplay (lol som om det er meget bedre?)
Visca el Barca

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5445
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev:Eeeendelig! Fuck det har virkelig været noget bøvl med det her lort. Først bestiller jeg bland selv, får af vide at jeg skal bruge et kort og måske en kortaflæser. Fortæller de søde mennesker i yousee at jeg har kortlæser i min fjernsyn. Modtager kort. Kan ikke modtage signal fra yousee. De fortæller mig at det måske er fjernsynet der er noget i vejen med, ringer til Philips og de fortæller mig at mit fjernsyn ikke kan modtage yousees signal fordi jeg har en hybrid tuner i mit fjernsyn.

Afbestiller bland selv. Får så af vide af en anden, at det er fordi jeg ikke har yousees netværkside installeret. Finder ud af hvordan man indstiller netværkside, genbestiller nyt yousee bland selv kort. Modtager kortet og finder ud af at det ikke virker. Tænker fuck it, jeg finder en boks. Finder boks på dba.dk. Modtager boksen idag, men finder ud af at jeg mangler kortlæser, et CA modul. Først nu har jeg fået fat på et CA modul, og nu kan jeg fandme se mine bland selv kanaler. Fuck det tog meget energi! Men nu er jeg klar til at se barca!

Det er jo nærmest en slags guide du har skrevet der.. kan du ikke uploade den som PDF og få yousee og Philips til at få den til at ligge på deres hjemmesider?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

SpillerSomMESSI skrev:
Brombi skrev:Eeeendelig! Fuck det har virkelig været noget bøvl med det her lort. Først bestiller jeg bland selv, får af vide at jeg skal bruge et kort og måske en kortaflæser. Fortæller de søde mennesker i yousee at jeg har kortlæser i min fjernsyn. Modtager kort. Kan ikke modtage signal fra yousee. De fortæller mig at det måske er fjernsynet der er noget i vejen med, ringer til Philips og de fortæller mig at mit fjernsyn ikke kan modtage yousees signal fordi jeg har en hybrid tuner i mit fjernsyn.

Afbestiller bland selv. Får så af vide af en anden, at det er fordi jeg ikke har yousees netværkside installeret. Finder ud af hvordan man indstiller netværkside, genbestiller nyt yousee bland selv kort. Modtager kortet og finder ud af at det ikke virker. Tænker fuck it, jeg finder en boks. Finder boks på dba.dk. Modtager boksen idag, men finder ud af at jeg mangler kortlæser, et CA modul. Først nu har jeg fået fat på et CA modul, og nu kan jeg fandme se mine bland selv kanaler. Fuck det tog meget energi! Men nu er jeg klar til at se barca!

Det er jo nærmest en slags guide du har skrevet der.. kan du ikke uploade den som PDF og få yousee og Philips til at få den til at ligge på deres hjemmesider?
De sagde faktisk at de ikke vidste at der var nogle fjernsyn (selvom der var indbygget kortlæser) der ikke kunne modtage yousee signal, så nu begynder de at sige at de først skal undersøge om deres fjernsyn kan modtage yousee signal :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

Fritte skrev:Kan man se optakt og (gys) Goal Show på Viaplay Sport? Og er det hele i HD?
Altså seperate programmer fra dem på 3+? Det tror jeg ikke.. Der var en gang en anden optakt, men det ved jeg ikke om stadig er der..

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Kvoller »

Fritte skrev:Kan man se optakt og (gys) Goal Show på Viaplay Sport? Og er det hele i HD?
Ja, det er en del af programmet, så det kan du :-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

http://finans.dk/live/erhverv/ECE820423 ... ctxref=ext

Årlig Yousee stigning på tv pakker:/
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Bager »

Første kamp på Viaplay i aften....!! Indtil videre er jeg meget tilfreds, det virker meget mere gennemskueligt end yousee.
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af JonasV »

Hov, det er vist mere oplagt at spørge her end i kamptråden: hvor mange af vores kampe går man cirka glip af med et Viaplay Sport-abonnement?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af JonasV »

Ok, follow up-spørgsmål: nogen der har en idé om hvordan fordelinger er i forhold til hvor mange af vores kampe der bliver vist på Viasat-kanaler og hvor mange der bliver vist på 6'eren/Canal9?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Bager »

I de to mdr jeg har haft Viaplay, mener jeg at kunnet se alle kampe pånær VM-kampene i december. Måske har der været én kamp man ikke kunne se. Jeg tror da, at selvom kampe ikke vises på viasats kanaler, så kan man stadig se dem på viaplay. Men du må ikke hænge mig helt op på det. Jeg er ihvertfald tilfreds med det, når det gælder dækning.
Visca el Barca

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Michman »

Jeg har det virkelig "nemt" da jeg har kanal 6 og kanal 9 som ekstra kanaler på tvet, også har jeg viaplay til resten.. Det er perfekt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1664
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Barcaholic »

JonasV skrev:Hov, det er vist mere oplagt at spørge her end i kamptråden: hvor mange af vores kampe går man cirka glip af med et Viaplay Sport-abonnement?
Efter at have set på fcbarcelona.dk hjemmeside, kan jeg se at Viasat sport 1 viser Copa kampen på onsdag, så alt det vrøvl jeg fik sagt igår skal du bare glemme igen. Jeg tror du med at viaplay abonnement kan se stort set alle kampe. :grin:
Jeg overvejer selv et viaplay abonnement, men da mine arbejdstider ikke er Barca venlige føler jeg mig nødsaget til at beholde mit stofa abonnement, da jeg så kan optage ALLE de kampe jeg går glip af.

PS husk at du med viaplay kan se alle de afsnit af luksusfælden du har lyst til.<3

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af JonasV »

Tak for hjælpen, boyz. Luksusfælden er ankeret på vægtskålen - jeg skal have Viaplay!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af zqa »

Viaplay er lækkert!
Så skal yousee bare snart fatte, at det er håbløst at man SKAL have tv for at have internet.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster