Dit seneste køb

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Michman »

Blaugrana92 skrev:Synes lige at jeg ville forkæle mig selv lidt, i anledningen af at det er tirsdag den 25. februar. Det sker jo kun en gang om året. Så jeg har lige købt et halvt års abonnement af The Economist. Det var også på tide. Jeg har været tæt på at gøre det 10-15 gange før og har gået med det i tankerne i et halvt år. Har bare været for doven til at indtaste mine kortoplysninger indtil nu. Hurra.

Haha.. Tager da ordet doven til et helt nyt niveau :).. Ej god fornøjelse..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af emo »

Hopper med på bølgen, i modsætning til HB, som nok har tilbagetrukket sit AppleTV køb fra den triste lørdag aften, så har jeg holdt ved og erhvervet mig sådan en smuk satan,

Billede

Mere om den http://www.whathifi.com/review/philips-htl9100
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Synes lige at jeg ville forkæle mig selv lidt, i anledningen af at det er tirsdag den 25. februar. Det sker jo kun en gang om året. Så jeg har lige købt et halvt års abonnement af The Economist. Det var også på tide. Jeg har været tæt på at gøre det 10-15 gange før og har gået med det i tankerne i et halvt år. Har bare været for doven til at indtaste mine kortoplysninger indtil nu. Hurra.
The Economist er ret hardcore :) Personligt læser jeg TIME, hvilket er let mere letlæseligt, hvis du spørger mig.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

emo skrev:Hopper med på bølgen, i modsætning til HB, som nok har tilbagetrukket sit AppleTV køb fra den triste lørdag aften, så har jeg holdt ved og erhvervet mig sådan en smuk satan,

Billede

Mere om den http://www.whathifi.com/review/philips-htl9100
Det er ikke for at være smart, men overvejede du Sonos Playbar? Det er nok det mest gennemførte produkt jeg nogensinde har ejet.

Jeg har Sonos i samtlige rum (Playbar i stuen, Play 5 i soveværelset, Play 3 i køkkenet og Play 1 i badeværelset) og det spiller bare. Det er muligvis en dyr omgang, men man får hørt rigtig meget musik. Jeg kunne ikke leve uden :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Synes lige at jeg ville forkæle mig selv lidt, i anledningen af at det er tirsdag den 25. februar. Det sker jo kun en gang om året. Så jeg har lige købt et halvt års abonnement af The Economist. Det var også på tide. Jeg har været tæt på at gøre det 10-15 gange før og har gået med det i tankerne i et halvt år. Har bare været for doven til at indtaste mine kortoplysninger indtil nu. Hurra.
The Economist er ret hardcore :) Personligt læser jeg TIME, hvilket er let mere letlæseligt, hvis du spørger mig.
Har aldrig læst TIME. Min far har altid holdt The Economist, så da jeg boede hjemme læste jeg det i ny og næ. Jeg tænkte altid at jeg burde gøre det noget oftere; det prøver jeg så på nu. Deres dækning af tingene i Ukraine har været ret god synes jeg. ;-)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Synes lige at jeg ville forkæle mig selv lidt, i anledningen af at det er tirsdag den 25. februar. Det sker jo kun en gang om året. Så jeg har lige købt et halvt års abonnement af The Economist. Det var også på tide. Jeg har været tæt på at gøre det 10-15 gange før og har gået med det i tankerne i et halvt år. Har bare været for doven til at indtaste mine kortoplysninger indtil nu. Hurra.
The Economist er ret hardcore :) Personligt læser jeg TIME, hvilket er let mere letlæseligt, hvis du spørger mig.
Har aldrig læst TIME. Min far har altid holdt The Economist, så da jeg boede hjemme læste jeg det i ny og næ. Jeg tænkte altid at jeg burde gøre det noget oftere; det prøver jeg så på nu. Deres dækning af tingene i Ukraine har været ret god synes jeg. ;-)
Der er ingen tvivl om, at The Economist er et seriøst og respekteret medie. Hvis man kan tage sig sammen til at læse deres artikler, så bliver man klogere. Jeg læste det en årgang på SDU's bibliotek, når jeg havde mellemtimer.

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af emo »

@ Storken, selvf. gjorde jeg det. Var klart en prioritet. Men Sonos kaster kassen hvis jeg også skal have mulighed for "satelit" højtalere som jeg får med Philips. Selve Soundbaren koster det samme som Sonos soundbar, men hvis jeg skal have samme muligheder så skal jeg op og give 10k for en Sonos soundbar + 2 højtalere til.

Sonos er altid i mine overvejelser, og når jeg synes at nu er jeg awesome nok til det, og får mig en lidt dejligere lejl. så vil jeg med glæde smide et Sonos system op over ALT!

Pt. er musik ikke min prioritet, men blot bedre lyd til TV end det jeg pt. har.
;-)
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:
emo skrev:Hopper med på bølgen, i modsætning til HB, som nok har tilbagetrukket sit AppleTV køb fra den triste lørdag aften, så har jeg holdt ved og erhvervet mig sådan en smuk satan,

Billede

Mere om den http://www.whathifi.com/review/philips-htl9100
Det er ikke for at være smart, men overvejede du Sonos Playbar? Det er nok det mest gennemførte produkt jeg nogensinde har ejet.

Jeg har Sonos i samtlige rum (Playbar i stuen, Play 5 i soveværelset, Play 3 i køkkenet og Play 1 i badeværelset) og det spiller bare. Det er muligvis en dyr omgang, men man får hørt rigtig meget musik. Jeg kunne ikke leve uden :)
@emo - Jeg trak det tilbage, men bare vent! Når jeg kommer hjem fra skiferie (10 dage :cool: ) og får styr på forsikringen, så skal jeg have spenderbukserne på. Har planlagt en tur til det tyske efter øl, Apple TV, evt. nyt TV og nok også noget tøj. Efter at være blevet single er der lige pludseligt penge mellem hænderne.

@ Storken - hvor meget har du skulle smide for det i alt? Det lyder til at være en dyr fornøjelse ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

emo skrev:@ Storken, selvf. gjorde jeg det. Var klart en prioritet. Men Sonos kaster kassen hvis jeg også skal have mulighed for "satelit" højtalere som jeg får med Philips. Selve Soundbaren koster det samme som Sonos soundbar, men hvis jeg skal have samme muligheder så skal jeg op og give 10k for en Sonos soundbar + 2 højtalere til.

Sonos er altid i mine overvejelser, og når jeg synes at nu er jeg awesome nok til det, og får mig en lidt dejligere lejl. så vil jeg med glæde smide et Sonos system op over ALT!

Pt. er musik ikke min prioritet, men blot bedre lyd til TV end det jeg pt. har.
;-)
Du kan købe et par Sonos Play 1 til 1500kr stykket, så det kan gøres for lidt over 8k. Man mangler dog stadigvæk Sonos Sub til små 5.000kr. Jeg ville dog blive sat på gaden, hvis jeg anskaffede mig en subwoofer i min lejlighed :mrgreen:

Jeg har selv overvejet et par satelit-højtalere (Play 1) til min Playbar, men problemet er, at mit fjernsyn ikke kan sende Surround Sound fra et HDMI-stik ud til Playbar'en. Sagt på en anden måde, så får jeg ikke gavn af Surround Sound, hvis kilden er min Playstation eller Xbox. Det er kun gennem normalt TV og min Netflix app, at jeg vil få ægte Dolby Digital 5.1.

Jeg hørte faktisk heller ikke så meget musik inden jeg røg på Sonos bølgen. Det ændrede sig ;-)

Jeg ønsker dig dog held og lykke med din nyanskaffelse. Det ser ud til at være et godt køb.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:
@ Storken - hvor meget har du skulle smide for det i alt? Det lyder til at være en dyr fornøjelse ;-)
Jeg startede ud med Playbar for et lille års tid siden. Den kostede 5.200kr, hvilket jeg synes var fuldstændig vanvittigt i sin tid. Der gik dog ikke længe inden jeg fik mig en Play 5 til 3.000kr til soveværelset og en Play 3 til 2.200kr til køkkenet. Jeg var simpelthen nødsaget til at høre musik, uanset hvor jeg opholdt mig. Da Sonos så introducerede Play 1 for nogle måneder siden, så blev den købt til badeværelset. Den kostedet 'kun' 1.500kr, men har været en rigtig god investering. Min morgen bliver altid meget bedre, når jeg kan høre November Rain i badet :)

I alt har jeg brugt 11.900kr på Sonos højtalere. Det lyder af meget, men jeg har ikke fortrudt det. Det hele bliver bare meget sjovere, når musikken spiller om ørerne på dig.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

Det kunne være, man skulle spare lidt op og investere i dem - jeg tjekker dem ud, tak! Hvordan er signalet? Jeg bor nemlig i et nybyggeri lavet i beton.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

Mit næste køb må helt klart være garn til denne frækkert.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Det kunne være, man skulle spare lidt op og investere i dem - jeg tjekker dem ud, tak! Hvordan er signalet? Jeg bor nemlig i et nybyggeri lavet i beton.
Er der beton mellem rummene i din lejlighed? Hvis det bare er den udvendte mur, så gør det absolut ingenting. Det hele kører på Sonos eget trådløse signal mellem enhederne. Du skal dog have en router med netværk for at få det til at køre. Det er vigtigt, at dit netværk er stabilt, hvis du f.eks. skal høre musikken igennem Spotify, Wimp, TDC Play osv.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

Det hele er beton. Men hvis routeren kan sende Wi-Fi i hele lejligheden, mon så ikke også det virker med Sonos?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Piquénbauer »

Det virker nu til at du har lavet et godt køb emo (http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/g ... 188137.ece)!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster