Dit seneste køb

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Luis Enrique »

Man kan roligt prøve det. Jeg begyndte fra scratch og fik det til at fungere på 15-20 minutter, ved spørgsmål er Google meget hjælpsom, meget fin streaming af kanalerne. Men mon løsningen holder? Den tid der går godt, kommer dog ikke skidt tilbage.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Wauw. This shit works. Jeg har allerede fået det til at fungere på computeren og der ligger jo fandeme alle de nyeste film, de fleste af dem i HD. Har allerede testet med 12 Years a Slave og Dallas Buyers Club. Begge var i fantastisk kvalitet. Overvejede faktisk at jailbreake min iPad men tror ikke rigtigt at jeg tør.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har streamet sport, film og serier i en del uger nu. Helt uden problemer. De danske kanaler har fungeret upåklageligt henover weekenden (hvor mit Fullrate-abonnement tilfældigvis ikke fungerede). Men ja, der er ingen garanti.

Når man har sat det op på sin pc og lært XBMC at kende den vej, så er det nok også lettere at få det til at fungere på en HTPC. Min fejl var nok at købe kaste mig direkte ud i at flashe min HTPC til noget tredjeparts-firmware med hjælp fra en elendig router og en fuldstændig ubrugelig remote (nu bruger jeg min iPhone eller en gyro-remote). Det krævede godt nok tålmodighed.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af whidgee »

Blaugrana92 skrev:Wauw. This shit works. Jeg har allerede fået det til at fungere på computeren og der ligger jo fandeme alle de nyeste film, de fleste af dem i HD. Har allerede testet med 12 Years a Slave og Dallas Buyers Club. Begge var i fantastisk kvalitet. Overvejede faktisk at jailbreake min iPad men tror ikke rigtigt at jeg tør.
Jeg har jailbreaket min iPad, som er blevet mega simpelt og har nu sat XBMC op præcis som Flax_Generous skrev. Og det virker helt perfekt på iPad også!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Skydefinten »

Tæller til 10 og jailbreaker sgu min Ipad Mini. Det her er virkelig en anledning til at gøre det.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Tæller til 10
På spansk?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg vidste slet ikke, at XBMC også kørte på iPad. Cool.

Der er mange gode program og video add-ons, men jeg kan i særdeleshed anbefale 1Channel og IceFilms. Via dem kan man nemlig tilføje serier til XBMC Library (subscribe, hedder det vist), som så automatisk bliver opdateret. Så misser man ikke lige nye afsnit. Det gør det også muligt at hente undertekster og holder det hele overskueligt og flot. I modsætning til Navi-X.

iStream skulle vist også være rigtig, rigtig godt, men det har jeg ikke lige fået prøvet.

phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Skydefinten »

Blaugrana92 skrev:
Skydefinten skrev:Tæller til 10
På spansk?
Binært.
Nå, men nu kører TD på skærmen. Halleluja.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af klogfyr »

Flax_Generous skrev:
klogfyr skrev:er det kanaler der bliver streamet 24/7 eller kun på udvalgte tidspunkter som f.eks. når der kommer en fodboldkamp?
24/7. Med irriterende reklamepauser og det hele. Mindst samme kvalitet som Fullrate, hvis det siger dig noget.

Du kan jo afprøve det på din normale hjemmecomputer. Så skal du bare hente XBMC, tilføje Fusion, downloade Navi-X som program add-on og så finde (f.eks.) mralwaysaways Scandinavian Channels. Jeg kunne forestille mig, at det er lidt lettere at få til at fungere på en normal computer end en Android/Linux-baseret HTPC, så det er nok ikke noget, der kræver mange, mange timers arbejde.
Har fået det op at køre og det funger sgu som det skal. Vil lige teste det i et par uger, men ellers vil jeg sgu også være fristet til at droppe tv pakken eller ihvertfald droppe fuldpakken. Har du en user, der viser amerikanske kanaler? ham mralways havde kanaler fra mange lande, dog ikke lige USA af hvad jeg kunne se, så hvis du kender en, der viser amerikanske kanaler ville det være much appriciated.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Michman »

Købte mange ting i Barcelona men en af de ting jeg er mest glad for er denne Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af ulrich »

Fandt sgu en Avenue Broadway til ½ pris hos Storm Cykler i Odense. Dog 2012 model. But I don't care.


Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

ulrich skrev:Fandt sgu en Avenue Broadway til ½ pris hos Storm Cykler i Odense. Dog 2012 model. But I don't care.

Den er sgu flot. Pas på den, de går som varmt brød til tyvene. Har selv fået nakket en.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af ulrich »

Jeg ved det. Har fået stjålet 2 -_-

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af zqa »

Køb en ordentlig lås.

Jeg har lige købt South Park: The Stick of Truth. Wuuuuhuuuuuuu!
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af ulrich »

zqa skrev:Køb en ordentlig lås.

Jeg har lige købt South Park: The Stick of Truth. Wuuuuhuuuuuuu!
Nogen bestemt lås du vil anbefale?

Jeg har købt almindelig basta-lås samt en wirelås.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster