Dit seneste køb

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af emo »

Har du slet handlet derinde før? Det er ikke lige til at se og slet ikke når man forventer at der kan være Vita spil. Brombz jeg er med dig all the way!
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Brombi »

Nej det var første køb online :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

emo skrev:Har du slet handlet derinde før? Det er ikke lige til at se og slet ikke når man forventer at der kan være Vita spil. Brombz jeg er med dig all the way!
Jeg har selv en PS4 og har hentet en del spil efterhånden. Jeg kan ikke engang finde et spil, hvor det kun er til Vita. Jeg har valget mellem 62 forskellige spil til Vita, hvor de alle er mulige at spille på PS4 eller PS3.

Derudover står der Vita cirka 5 gange inden man har købt spillet.

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af emo »

Når du er opmærksom så gør der. Når du ikke forventer det gør der ikke. Har flere gange fejlet, dog aldrig købt, køber ikke spil henter kun de gratis derinde.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har GTA V. :i

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

emo skrev:Når du er opmærksom så gør der. Når du ikke forventer det gør der ikke. Har flere gange fejlet, dog aldrig købt, køber ikke spil henter kun de gratis derinde.
Det er selvfølgelig rigtigt, at jeg er opmærksom på det, når jeg kigger lige nu. Jeg synes dog, at "Vita" står tydeligt i alle faser af købet. Jeg var dog helt sikkert blevet snydt, hvis jeg ikke kendte til Vita.

Jeg kan dog stadig ikke købe Vita spil, hvor det ikke virker på PS3 eller PS4. Hvordan finder man de spil, der kun virker på Vita? Eller kan de ikke købes fra PS4?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Brombi »

Vil du have at vi skal sige du er en dygtig dreng og klappe dig på hovedet, altså det er da flot at du kan finde ud af at købe spil online, men det ændrer ikke på at det er en irriterende at købe forkert. Især fordi jeg aldrig køber spil online, og fordi jeg kun nu ved, at den der lille tingest små børn spiller på, hedder en ps vita.

Og hvad er logikken i at købe spil på en helt anden konsol/platform end den man bruger spillet til?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Vil du have at vi skal sige du er en dygtig dreng og klappe dig på hovedet, altså det er da flot at du kan finde ud af at købe spil online, men det ændrer ikke på at det er en irriterende at købe forkert. Især fordi jeg aldrig køber spil online, og fordi jeg kun nu ved, at den der lille tingest små børn spiller på, hedder en ps vita.

Og hvad er logikken i at købe spil på en helt anden konsol/platform end den man bruger spillet til?
Mit kritik gik på, at du tilsvinede Sony og Google, hvor jeg mente fejlen var din egen.

Hvilket spil var det forresten du købte?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Jesni »

Er der nogen af jer cykel-entusiaster, der har haft erfaring med bestilling af (racer)cykler fra f.eks. Tyskland?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Er der nogen af jer cykel-entusiaster, der har haft erfaring med bestilling af cykler fra f.eks. Tyskland?
Yeah, har købt mountainbike fra Tyskland før (fra MHW Bike House). Bestillingen og leveringen forløb fuldstændig smertefrit og det var åndssvagt, hvor meget cykel jeg fik for relativt få penge. Den blev så godt nok stjålet få måneder efter, men det kunne de jo ikke gøre for. Kender også en del andre der har bestilt fra netop MHW Bike House og har aldrig hørt om nogle problemer med dem.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:Er der nogen af jer cykel-entusiaster, der har haft erfaring med bestilling af cykler fra f.eks. Tyskland?
Yeah, har købt mountainbike fra Tyskland før (fra MHW Bike House). Bestillingen og leveringen forløb fuldstændig smertefrit og det var åndssvagt, hvor meget cykel jeg fik for relativt få penge. Den blev så godt nok stjålet få måneder efter, men det kunne de jo ikke gøre for. Kender også en del andre der har bestilt fra netop MHW Bike House og har aldrig hørt om nogle problemer med dem.
Fedt. Jeg overvejer at købe uden for Danmark, for der er relativt meget at spare, hvis man gider "besværet". Jeg går ud fra, den blev leveret i dele, som du selv skulle samle?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Blaugrana92 »

Nah, egentlig ikke rigtigt. Da jeg bestilte mountainbike, blev den leveret så jeg kun skulle sætte styret på, skrue pedalerne på og justere sadlen, så det var meget, meget let.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Skydefinten »

Faxe Kondi dåser til 2,75 kr i Rema1000. Woho. Godt til mit hoved i dag.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg holder fødselsdag for 14 gutter i dag. Vi har otte kasser øl, otte flasker shots og otte breezere. Det går galt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kvoller
Indlæg: 5210
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Kvoller »

900 ml Cocio i Kvickly til 15 kr! Bedre end sex.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster