Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Et opslag fra "Real Madrid Ultras Sur Danmark"
‎"Ronaldo indretter efter Real Madrid; FC Barcelona indretter sig efter Lionel Messi" - Josep Pedrerol (Puntos PelotaTV)

Madrid: Josep Pedrerol er en ekspert hos Puntos Pelota, og ifølge ham så scorer Real Madrid's Ronaldo færre mål end Lionel Messi på grund af at Ronaldo skal passe sig ind til Real Madrids spillestil og taktik, alt imens FC Barcelona sætter deres angreb, og taktik udfra hvordan Messi spiller.

"Cristiano Ronaldo og Messi er to af verdens største spiller, jeg synes at Ronaldo er en tand bedre fordi at han indretter sig i hvordan Real Madrid spiller. Altså Özil, Di Maria, og de andre spillere leder ikke efter hvordan Ronaldo står, eller venter på Ronaldo til at han kommer frem. De spiller den bare til ham der er fri, se på FC Barcelona så kan du se at Iniesta nogle gange spilder tiden til at Messi er tilbage oppe hvor hans plads nu normalt er også spiller de den videre"

Josep fortsatte, med sin analyse og sagde at Ronaldo var en eksemplarisk spiller.

"Ronaldo har ikke noget imod at Real Madrid ikke indretter deres spillestil udfra Ronaldo, når Ronaldo ikke scorer så laver han assist og starter angreb op fra bunden. Han har ikke noget imod at Benzema, Higuain eller Özil scorer på hans angreb. Han bliver rettere glad. F.eks. Messi og David Villa sagen, når Messi ikke scorer så bliver han sur og det går ud over de andre spillere der ikke gider hele tiden at spille den til ham".

- kæft en dejlig analyse
Jeg beklager, at det er lidt langt, men det er da noget af det skøreste jeg længe har læst??

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Jep, jep. Messi bliver sur når han ikke selv scorer og Ronaldo bliver omvendt glad når hans holdkammerater scorer. Det er naturligvis også derfor at Ronaldo har haft markant flere afslutninger end Messi de sidste 4 sæsoner, selvom han har spillet færre kampe og scoret færre mål, og derfor at Messi har lagt op til markant flere mål end Ronaldo de sidste 4 sæsoner. Logikken er bundsolid og grænsende til ufejlbarlig.

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Folk er begyndt at gå mod Madridista.dk på deres Facebook side... Hvad er der dog sket i denne verden..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

Messi1987 skrev:
C.Ronaldo er verdens bedste frispark skytte
til at sparke i muren ? ;-)
Han sparker bare hårdt og midt i målet. Ingen teknik i det, han er bare heldig hvis bolden går i mål.
Messi sigter efter krydset og når han laver mål så er det ikke tilfældigt.
Det kalder man for en frisparksteknik og her kan man sammenligne Messi med stjerner som Pirlo, Junihno, Ronaldinho,
Beckham osv. ;-)
MDCCCXCIX

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af rummenigge »

BarçaDK skrev:Et opslag fra "Real Madrid Ultras Sur Danmark"
‎"Ronaldo indretter efter Real Madrid; FC Barcelona indretter sig efter Lionel Messi" - Josep Pedrerol (Puntos PelotaTV)

Madrid: Josep Pedrerol er en ekspert hos Puntos Pelota, og ifølge ham så scorer Real Madrid's Ronaldo færre mål end Lionel Messi på grund af at Ronaldo skal passe sig ind til Real Madrids spillestil og taktik, alt imens FC Barcelona sætter deres angreb, og taktik udfra hvordan Messi spiller.

"Cristiano Ronaldo og Messi er to af verdens største spiller, jeg synes at Ronaldo er en tand bedre fordi at han indretter sig i hvordan Real Madrid spiller. Altså Özil, Di Maria, og de andre spillere leder ikke efter hvordan Ronaldo står, eller venter på Ronaldo til at han kommer frem. De spiller den bare til ham der er fri, se på FC Barcelona så kan du se at Iniesta nogle gange spilder tiden til at Messi er tilbage oppe hvor hans plads nu normalt er også spiller de den videre"

Josep fortsatte, med sin analyse og sagde at Ronaldo var en eksemplarisk spiller.

"Ronaldo har ikke noget imod at Real Madrid ikke indretter deres spillestil udfra Ronaldo, når Ronaldo ikke scorer så laver han assist og starter angreb op fra bunden. Han har ikke noget imod at Benzema, Higuain eller Özil scorer på hans angreb. Han bliver rettere glad. F.eks. Messi og David Villa sagen, når Messi ikke scorer så bliver han sur og det går ud over de andre spillere der ikke gider hele tiden at spille den til ham".

- kæft en dejlig analyse
Jeg beklager, at det er lidt langt, men det er da noget af det skøreste jeg længe har læst??
:lol: Udgangskommentaren fra Ultra Sur fætteren er priceless. Lidt sjovt analyseret "...når Ronaldo ikke scorer så laver han assist"...hmmm. Skræmmende.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Hahaha det er jo fuldstændig skingrende sindsygt! Hvilken respons fik han på crap der?
Forumlegende

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Daluigi skrev:Hahaha det er jo fuldstændig skingrende sindsygt! Hvilken respons fik han på crap der?
Pt. 11 likes og ingen kommentarer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Der kan umuligt være 11 mennesker på kloden som er enig?... Vi lever i en syg verden!
Forumlegende

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Madbassen »

#967: Real Madrid | i dag 23:32

... og alligevel har Mr. Ronaldo scoret 19 mål i 20 kampe, og samtidig står han som topscorer i Champions League ;)
Ja, CR7 topscorer i Champions League (450 min). Hvad med lige at få med, at den er delt med:

Messi (450 min)
Yilmaz (411 min)
Alan (402 min)
#968: ZizouMo | i dag 23:38

#967

Haha godt set.

Ps. hans mål i ligaen er kommet over mange kampe. Messi har derimod scoret minimum 2 mål i de kampe hvor han har scoret, ellers har han slet ikke scoret. Jeg tror det er 5-6 kampe han ikke har scoret i.
Elsker når de lige undersøger sådanne facts inden.
CR7 har ikke scoret i 6 af de 13 kampe i sæsonen.
Messi har ikke scoret i 4 af de 13 kampe i sæsonen.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Madbassen skrev:
#967: Real Madrid | i dag 23:32

... og alligevel har Mr. Ronaldo scoret 19 mål i 20 kampe, og samtidig står han som topscorer i Champions League ;)
Ja, CR7 topscorer i Champions League (450 min). Hvad med lige at få med, at den er delt med:

Messi (450 min)
Yilmaz (411 min)
Alan (402 min)
#968: ZizouMo | i dag 23:38

#967

Haha godt set.

Ps. hans mål i ligaen er kommet over mange kampe. Messi har derimod scoret minimum 2 mål i de kampe hvor han har scoret, ellers har han slet ikke scoret. Jeg tror det er 5-6 kampe han ikke har scoret i.
Elsker når de lige undersøger sådanne facts inden.
CR7 har ikke scoret i 6 af de 13 kampe i sæsonen.
Messi har ikke scoret i 4 af de 13 kampe i sæsonen.
Desuden har Messi lavet to assister mens Ronaldo, Yilmaz og Alan ikke har lavet så meget som én tilsammen.

Den anden med hvor mange kampe de ikke har scoret i.... Det er bare for dumt, hvis din statistik vel at mærke er korrekt. ;-)

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

"Real Madrid Centralen DK" på Facebook blev spurgt om deres kilde til et citat af Alex Ferguson.

De svarede "Forskellige hjemmesider".


Jeg læste det inden jeg spiste, og tænkte at jeg ville poste det her senere. Det er blevet slettet i mellemtiden, og jeg huske ikke helt om det var "hjemmesider", "sider", "sider på internettet" eller lignende, men betydningen er hvert fald 100 % den samme.


Knivskarp og troværdig journalistik!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

#8: Pena1992 (Forum-administrator) | i dag 11:33


Selvfølgelig mener jeg Cr. Ronaldo skal vinde. Af den simple begrundelse at manden er helt på højde med Messi, og at sidstnævnte har vundet 3 år i træk.Det er tid til at give CR anerkendelse.
#7: Siempre Madrid (RMF-DK Best.) | i dag 10:49

Jeg er ikke i tvivl om, at Lionel Messi løber med titlen igen og jeg kan sagtens følge logikken i, at argentineren ikke er så meget bedre (om overhovedet), at det er retfærdigt, at han vinder den fire år i træk.

Fodbold-hukommelsen er dog så dårlig for de fleste, at man kun husker at Lionel Messi scorer...og scorer....og scorer, mens der i dette efterår har været lidt længere mellem snapsene fra Cristiano Ronaldos side.

Men det skal ikke hedde sig, at det vil være ufortjent, hvis Cristiano Ronaldo vinder, slet ikke. Han er en oplagt kandidat.

Angående træner-valget. Om det bliver Vicente del Bosque eller José Mourinho er hip som hap, men hvordan Hykleren har fået en plads, er mig en gåde.
To admins derinde, som har hovedet fuld af lort tilsyneladende. Det er jo helt grotesk, at han kalder Pep for en hykler? :eek: :lol: Mourinho er verdens historiens største hykler? Fuldstændig grotesk, at en mand som Pep skal have et negativt øgenavn - Han er indbegrebet af klasse, hvilket ALLE jeg er stødt på også mener. Vi går da heller ikke og sviner Raul til bare fordi han er en Madrid legende? Han var/er klasse.

Og fodboldhukommelsen er kort? Hvad vil de gerne have vi skal huske? Cristianos brændte straffe mod Bayern? Altså fordi man scorer 1 mål ud af 2 mod os til slut i sæsonen, så er man ikke lige pludselig den bedste spiller i 2012... Det er simpelthen så lamt, at de stadig holder fast i han er på højde med Messi. Der er 23 mål og 13 assists som skiller dem ad! Men jaja, odds 1,16 på Messi som vinder taler sit tydelige sprog. Bookmakerne er ikke Real-tosser
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

#9: Dionysos | i dag 13:16

Det er godt nok dårlig stil at fanklubbens formanden ligefrem føler behov for at kalde Guardiola for 'Hykleren'.
Endelig lidt fornuft derinde!
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Rigtig mange vil mene, at det at Messi har vundet titlen tre gange, ikke kan bruges imod ham. Men det mener jeg godt det kan.

Prøv at se dette scenarie:

Messi bliver ved emd at vinde popularitetsprisen de næste fem år, uanset hvad Barcelona vinder af titler. Det går man vist ikke op i mere.

Så vil han stå i historiebøgerne som en, der vandt 8 Ballon d'Or priser i træk. Og det skal så ses i forhold til, at Luis ROnaldo vandt tre, Zidane to og Cristiano Ronaldo en. Et grotesk scenarie, men ikke urealistisk.

Alene det, at Messi nok får sin 4. nu, er for mig grotesk. Han burde have to, og se Cristiano tage sin 2
Et grotesk scenarie? Øhh har du set fodbold de sidste 5 år? Det må være gået hans næse forbi, at Messi er meget tæt på at blive anerkendt som den bedste nogensinde!
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Random tosse om fransk film skrev:Den er så Belgisk.. men fair nok :cool:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster