Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Ja, som overskriften indikerer, så er dette tråden, hvor man med ro i sindet kan underholde andre brugere, med madridistas og andres tossede syn på fodbold.

Her kan man ikke blot grine og føle foragt for idioternes udtalelse. Men rent faktisk tage udgangspunkt og diskutere de ting, som de gylper afsted. Med denne tråd undgår vi, alt for meget off-topic snak omkring madridista.dk osv.

Jeg tænker, at man bare smider citatet ind, og så kan folk jo forholde sig som de vil.
#888: Rubæk | i dag 10:01

Jeg kommer som kaldet:

Fact: Mascherano var Premier League's hårdeste hund, eller i hvert fald tæt på.
Fact: Mascherano er La Liga's største tøsedreng.
Ovenstående mener jeg, er et ret godt citat at starte denne tråd på. Masch som La Ligas største tøsedreng? :eek:
Det er jo ganske enkelt sindsygt, at man kan påstå det? Det er da sandt han ofte slår sig, men det skylder jo sjovt nok, at han er så kompromisløs i sine aktioner.
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Jeg vil blot lige pointere én ting, selvom jeg er Real fan:
Messi har holdt sit niveau fra sidste sæson. Det har Ronaldo ikke. Sidste år var Ronaldo Messi overlegen i alle vigtige kampe og i denne sæson har Ronaldo også gjort det onde ved Barcelona i alle kampe de har mødtes, men Messi har bare haft nemmest ved at score mod småholdene.
Navn på afsender er vel unødvendigt..
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Endelig kom tåden!! :grin:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Skydefinten skrev:
Jeg vil blot lige pointere én ting, selvom jeg er Real fan:
Messi har holdt sit niveau fra sidste sæson. Det har Ronaldo ikke. Sidste år var Ronaldo Messi overlegen i alle vigtige kampe og i denne sæson har Ronaldo også gjort det onde ved Barcelona i alle kampe de har mødtes, men Messi har bare haft nemmest ved at score mod småholdene.
Navn på afsender er vel unødvendigt..
Ja Messi scorer kun mod småholdene.. var det 2 mod Real? De var vel også på en 12. plads da vi mødte dem, så småhold er måske rigtig nok...
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

cristiano ronaldo er den bedste fodboldspiller nogensinde
Skrevet af en mine facebookvenners venner i en diskussion.... Jøsses, hvad stiller man op?
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Om Xavi
Enig i at han er overvurderet, selvfølgelig er han en særdeles dygtig spiller, med et højt bundniveau. Men at navne ham blandt de 3 bedste spillere i verden, er i mit hoved helt skudt ved siden af..
Hovedmanden bag Barcas evindelige boldskubberi, glæder mig til den dag der kommer en midtbane i Barcelona med fysisk pondus blandet med en exellent teknik. En Yaya Toure eller en Bastian Schweinsteiger f.eks...
:roll: :roll: :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Om Xavi
Enig i at han er overvurderet, selvfølgelig er han en særdeles dygtig spiller, med et højt bundniveau. Men at navne ham blandt de 3 bedste spillere i verden, er i mit hoved helt skudt ved siden af..
Hovedmanden bag Barcas evindelige boldskubberi, glæder mig til den dag der kommer en midtbane i Barcelona med fysisk pondus blandet med en exellent teknik. En Yaya Toure eller en Bastian Schweinsteiger f.eks...
:roll: :roll: :lol:
Billede

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Det er lidt frustrerende at læse alle disse "citater", uden at kunne svare igen og debattere med vedkommende, argh! :twisted:

Men må bare nøjes med,
Billede
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Xavi overvurderet?... Ja, Schweinsteiger er helt sikkert bedre :lol:
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Det er lidt frustrerende at læse alle disse "citater", uden at kunne svare igen og debattere med vedkommende, argh! :twisted:

Men må bare nøjes med,
Billede
Jeg tror det ville være mere frustrerende at debattere med dem. Det er trods alt mere konstruktivt at tale til en dør.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

"i did not have sexual relations with that woman."

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Jeg tror godt alle os Madrid fans selv kan se at Pepe og Di maria laver nogle underlige ting til tider, men der er trods alt længere mellem disse tilfælde under Mourinho.
Han slutter af med argumentet - mine venner giver mig også ret. Super, så har du jo mere pondus bag det lort du lukker ud...

Siden Mou kom til, har næsten samtlige classicos været en wrestling match fra deres side... er kun blevet bedre efter de vandt mesterskabet, men lur mig om de til foråret ikke vender tilbage til deres svinske sider i ren frustration.

Jeg kan fortælle, at de også er i færd med at debaterer vores mål mod shaktar, hvilket de jo ser som MINDST ligeså usportsligt som den der blev lavet mod FCN :roll: Jaja, had gør blind
Forumlegende

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Nidzo7 »

Det eneste Messi fortjene at vinde er en Oscar på vegne af hele Barcelonas flotte skuespilpræsentationer, som i den grade har været unikt.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jakob »

Tråden alle snakkede om, men ingen oprettede. You are the man, Daluigi!
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Genial tråd, godt den blev startet, Daluigi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster