Rejse-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

zqa skrev:
Lopezzz skrev:Nogen der har været i Ischgl, Østrig??
Jeg er lige taget derfra, som i for to timer siden. Dejligt sted! Kan klart anbefales.
Hej dude ved du hvor jeg kan se kampen i aften her i Ischgl?? ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af zqa »

Lopezzz skrev:
zqa skrev:
Lopezzz skrev:Nogen der har været i Ischgl, Østrig??
Jeg er lige taget derfra, som i for to timer siden. Dejligt sted! Kan klart anbefales.
Hej dude ved du hvor jeg kan se kampen i aften her i Ischgl?? ;-)
Jeg boede i Mathon, så vi var kun lige inde i Ischgl by en enkelt aften (og ellers var vi på Fire & Ice om eftermiddagen). Jeg synes dog jeg så en bar der viste Reals kamp i sidste uge, den lå oppe i hovedgaden ved Silvarettabahn. Men alle barer har vel efterhånden en skærm og SkySports? :)
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

zqa skrev:
Lopezzz skrev:
zqa skrev:
Lopezzz skrev:Nogen der har været i Ischgl, Østrig??
Jeg er lige taget derfra, som i for to timer siden. Dejligt sted! Kan klart anbefales.
Hej dude ved du hvor jeg kan se kampen i aften her i Ischgl?? ;-)
Jeg boede i Mathon, så vi var kun lige inde i Ischgl by en enkelt aften (og ellers var vi på Fire & Ice om eftermiddagen). Jeg synes dog jeg så en bar der viste Reals kamp i sidste uge, den lå oppe i hovedgaden ved Silvarettabahn. Men alle barer har vel efterhånden en skærm og SkySports? :)
Ok tnx.. Vi bor også i Mathon på Apart Fliana :smile:
Jeg tjekker Silvaretta området og ser om der er et godt sted. Skal også en tur til lægen med fucking halsbetændelse og feber som har ødelagt min dag i dag... Er så pissed off :mad:

Men tak for hjælp og god kamp
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Ingen viser Barca kampen fordi Bayern spiller også :devil:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af zqa »

Ah ja, selvfølgelig... nedtur!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Michman »

Skal ud og rejse til sommer med en mate. Hvor bestiller i billige rejser? Vi skal bare have noget varme og noget sol.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Michman skrev:Skal ud og rejse til sommer med en mate. Hvor bestiller i billige rejser? Vi skal bare have noget varme og noget sol.
Momondo, Skyscanner, Matrix (ITA Software), Ryanair, Norwegian, Wizz Air, etc.
Hotels, Booking, Trivago, Expedia, Secret Escapes, etc.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Et godt rejsetilbud pt

https://travelbird.dk/98742/vaerdibevis ... jder%20aps


2 nætter m. morgenmad på 25 udvalgte hoteller i 5 lande. Voucher gælder i 3 år .

819 kr for 2 voksne (+ 2 børn til 17 år gratis).

Ikke "luksus"-hotelkæde, men det rækker vel til en storbyferie...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Nogle anbefalinger og råd til Budapest, Bratislava og Prag? Egentlig også til Brno og Ceský Krumlov, men det er nok meget usandsynligt. Jeg tager to nemlig to uger til Ungarn, Slovakiet og Tjekkiet her i starten af august, så kom endelig med gode råd, hvis I har nogle.

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af 1899 »

Blaugrana92 skrev:Nogle anbefalinger og råd til Budapest, Bratislava og Prag? Egentlig også til Brno og Ceský Krumlov, men det er nok meget usandsynligt. Jeg tager to nemlig to uger til Ungarn, Slovakiet og Tjekkiet her i starten af august, så kom endelig med gode råd, hvis I har nogle.
Tjaa jeg var med familien i Cesky Krumlov for nogle år siden. Der er jo den åbenlyse: god tjekkisk øl med udsigt til borgen og floden. Derudover startede jeg hver morgen med en fed løbetur rundt i den gamle bydel og op gennem borgen hvilket jeg synes var vildt lækkert. Ingen mennesker, flotte omgivelser og en god solid stigning op til borgen - men hver sin smag [emoji6] Var også på en heldags kanotur op af floden med bittebror med indlagte ølpauser. Jeg var generelt positivt overrasket - synes det var en rigtig hyggelig by [emoji846]

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

1899 skrev:
Blaugrana92 skrev:Nogle anbefalinger og råd til Budapest, Bratislava og Prag? Egentlig også til Brno og Ceský Krumlov, men det er nok meget usandsynligt. Jeg tager to nemlig to uger til Ungarn, Slovakiet og Tjekkiet her i starten af august, så kom endelig med gode råd, hvis I har nogle.
Tjaa jeg var med familien i Cesky Krumlov for nogle år siden. Der er jo den åbenlyse: god tjekkisk øl med udsigt til borgen og floden. Derudover startede jeg hver morgen med en fed løbetur rundt i den gamle bydel og op gennem borgen hvilket jeg synes var vildt lækkert. Ingen mennesker, flotte omgivelser og en god solid stigning op til borgen - men hver sin smag [emoji6] Var også på en heldags kanotur op af floden med bittebror med indlagte ølpauser. Jeg var generelt positivt overrasket - synes det var en rigtig hyggelig by [emoji846]

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk
Det lyder fedt. Jeg har allerede været ved at kigge på kanotur. Kan du huske, hvor I startede henne? Var det i Rozmberk eller Vyssi Brod, eller startede I i Ceský Krumlov og så sejlede nedad floden derfra? Jeg havde egentlig tænkt bare at tage en af de kortere ture, men jeg kan se at der ikke er kæmpe prisforskel på turene på 3-4 timer og dem på 6-8 timer.

Løbetur lyder rigtig fedt. Vi skal bo cirka halvanden kilometer fra borgen, så en løbetur op forbi hver morgen kunne være rigtig dejligt. Er det ikke noget med, at der ligger en rigtig flot have i forbindelse med borgen? Løb du også der?

Jeg har absolut også planer om at løbe alle de andre steder - jeg sigter efter at løbe sub 1:40 til halvmarathon i ultimo september - så hvis der er nogen, der kender gode steder at løbe i de andre byer, så råb også lige højt!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Hvis man skal rejse til Amsterdam så er der en video man skal se først :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: jeg er død :grin: :grin: legenden hahahaha
phpBB [video]
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af JonasV »

Guys. Snakker med en kammerat over en forlænget weekend i Sevilla. Er på udkig efter alle former for anbefalinger. Bedste måde at rejse dertil, ting man skal opleve, gode steder at bo, generelle dos and don’ts.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Skydefinten »

JonasV skrev:Guys. Snakker med en kammerat over en forlænget weekend i Sevilla. Er på udkig efter alle former for anbefalinger. Bedste måde at rejse dertil, ting man skal opleve, gode steder at bo, generelle dos and don’ts.
Min bror kom hjem derfra i weekenden. Vender lige tilbage, J:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af JonasV »

Fedt, tak!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster