Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Musik

Indlæg af Heartbreaker »

Oktober?? Damn tiden flyver afsted.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

Rune Rask er kommet ind i varmen hos Aftermath Entertainment som blandt andet består af Dr. Dre, Eminem, 50 Cent, and Kendrick Lamar. De har allerede lavet to lækre tracks over hans beats:

ScHoolboy Q - Sacrilegious (lavet over Suspekt - Nyt pas)
[youtube]oh8LMSJSk0s[/youtube]

Kendrick Lamar - The Art of Peer Pressure (lavet over Suspekt - Helt alene)
[youtube]VpRpzvV7K2s[/youtube]
Vores amerikanske manager mente, at vores musik ville passe godt til hiphop-kollektivet Black Hippy (Kendrick Lamar, Schoolboy Q, AB Soul og Jay Rock). Han spillede vores produktioner for dem for at se, om de ville blive inspireret af det. Før vi fik set os om havde Schoolboy Q skrevet og udgivet en sang, over en af vores produktioner (Suspekt - "Nyt Pas"), samt lavet en video, som vi så på nettet. Vores manager fortalte, at vi skulle forberede os på flere placeringer i den lejr, og at Kendrick Lamar også havde skrevet til en af produktionerne. Inden længe fik vi en kontrakt tilsendt fra Aftermath, (Dr. Dres pladeselskab) og et ønske om, at de godt ville have tilsendt beatet (Suspekt - "Helt Alene") i multispor, så Dr. Dre kunne sætte sit præg på det.
Giv det en lytter.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Man skulle bare lytte til Schoolboy Q og Kendricks nyeste udgivelser = de er simpelthen fantastiske.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

Ja, det er rart med noget fornyelse, så vi slipper for typer som Pitbull, Lil Wayne og de andre fjolser.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Helt enig. Asap Rocky er også ret vild, bare ærgerligt at han rapper for meget om guld og patter, selvom hans rim er ret dope, så kan det bare godt blive trættende især når hans produktion er så god og hans flow ligeså.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Her er de to fedeste på Schoolboys nye, med Asap på det ene :)
[youtube]Cg6swZjCYvk[/youtube]
[youtube]vyAbhDBaGh4[/youtube]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Musik

Indlæg af Heartbreaker »

Dooooope!
Smider lige et Common track op, som jeg hører meget for tiden.
[youtube]S7B2VgRShew[/youtube]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Musik

Indlæg af Brombi »

Helt sikkert! Common er klart en af genrens bedste!

Apropos Elijah Blake, hvis du har spotify, så søg på Elijah Blake og hør The Game - Freedom feat. Elijah Blake. Dét er dope shit!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Musik

Indlæg af klogfyr »

siden Kendrick lamar lige blev nævnt så kan jeg lige fortælle at han spiller i store vega 10 februar. Bliver cool.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Dette cover bliver godt nok postet overalt på Facebook og Twitter for tiden. Jeg synes det er drøn-sløjt, men kan jo være at andre kommer i julestemning af det...

[youtube]r0EDoYRolGo[/youtube]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Musik

Indlæg af Blaugrana92 »

Mmmh, fungerer ikke ... jeg kan rigtig godt lide The xx, men den tekst der og så deres stil. Det passer overhovedet ikke sammen. Mismatch. Det ville heller ikke fungere hvis 50 Cent lavede et cover af Auld Lang Syne. Julesange er julesange og The xx er ... ja, ikke julesangs-agtig. Overhovedet.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

Enig. Det er hverken rigtig godt eller rigtig sjovt.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Musik

Indlæg af Bløddyret »

Nogen der gider forklare mig hypen omkring A$AP? Jeg kan egentlig godt lide meget af det han laver, men ellers så forstår jeg ikke hvorfor han bliver hypet?

Personligt er jeg selv blevet helt vild med The Games nye album, Jesus Piece. Jeg synes han var sløv på R.E.D, men han er kommet stærkt igen og viser at han stadig er blandt de bedste i gamet (fint lille ordspil, ikke?)
[youtube]SfcV6Svy85o[/youtube]
[youtube]NuHUi2McfRo[/youtube]
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Musik

Indlæg af Quaresma »

[youtube]qKtEWHFuBGc[/youtube]

Dope instrumental-nummer.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:Den eneste metaludgivelse, der kommer i nærheden af den, er Pallbearers Sorrow and Extinction. Langsom og melodisk doom metal med en sanger, der faktisk synger. Det går lige.
Apropos Pallbearer, så er de nr. 1 på Pitchforks metal liste (som iøvrigt er ret håbløs og mangelfuld). Pallbearer er seje nok tilgengæld. Hvis du i øvrigt kan lide Pallbearer, skal du tjekke My Dying Bride, det er lidt mere heavy, men også langt bedre.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: !Option og 32 gæster