TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Hovsa. Regnede med at jeg var en fandens masse afsnit bagud med hensyn til How I Met Your Mother, fordi jeg har haft min computer til reparation i ... ja, lang tid. Så jeg tjekkede lige på Wikipedia, hvad jeg var gået glip af. Tilsyneladende ingenting. Til gengæld starter det i dag med et dobbelt-afsnit. :razz:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Jeg hader Ashton Kutcher mere end nogensinde nu...
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Two and a Half Men er ikke det samme uden Charlie Sheen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Mander »

De nye HIMYM virker udmærkede. Ikke samme niveau, som da serien var på sit højeste, men bedre end sæson 6. Måske min hukommelse bare spiller mig et puds.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Enig..

Billede

BEERCULES!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Eneste der skal kunne redde Two and a half men er at indrage karakteren Herb, langt langt mere i showet. Han er über-awesome.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

FCBarcelonaChr skrev:Two and a Half Men er ikke det samme uden Charlie Sheen.
På ingen måde. It sucks. Men Chuck Lorre og co. er nok pænt tilfredse med seertallet for det nye afsnit.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Mon ikke, at det også bliver eneste gang? Jeg kan seriøst ikke forestille mig, at folk synes det er godt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Mon ikke, at det også bliver eneste gang? Jeg kan seriøst ikke forestille mig, at folk synes det er godt.
Jo. Som jeg læste en anmelder skrive: "... there’s no good indication of just what [Kutcher] brings to the show in this episode, other than a chance to take a break from “Ha, ha, Charlie Sheen’s an asshole and let’s piss on his grave” jokes in favor of “Ashton Kutcher: Big Penis” jokes."

Det var mere eller mindre også, hvad jeg fik ud af afsnittet. Umiddelbart tror jeg, at serien kører sig selv i graven i denne sæson, hvis det er alt, hvad de har at byde på. Med lidt held får de en tiende sæson, men mere kan jeg ikke forestille mig med dét niveau.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

JonasV skrev:Jeg har altid haft et blødt punkt for Zooey Deschanel. Gad vide hvordan denne serie bliver. Den er muligvis mest for damer...
Noget sjovere end jeg havde forventet. Det var selvfølgelig ikke alle jokes, som gik lige ind, men hvor mange sitcom-pilotafsnit er rent faktisk gennemført gode? Jeg kan kun komme i tanke om Arrested Development.

Med lidt snilde tror jeg godt, at New Girl kan udvikle sig til en underholdende cutaway-sitcom i stil med 30 Rock. Jess er jo lidt Liz Lemon som ung. Jeg giver i hvert fald serien en chance. Bare ærgerligt, at Damon Wayans Jr. kun er med i de første par afsnit, for hans forsøg på at forstå kvinder er yderst underholdende ("who cares!", "stop it!").

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:De nye HIMYM virker udmærkede. Ikke samme niveau, som da serien var på sit højeste, men bedre end sæson 6. Måske min hukommelse bare spiller mig et puds.
Bedre, ja, men stadig langt fra seriens topniveau. Det rammer de nok aldrig igen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Flax_Generous skrev:
JonasV skrev:Jeg har altid haft et blødt punkt for Zooey Deschanel. Gad vide hvordan denne serie bliver. Den er muligvis mest for damer...
Noget sjovere end jeg havde forventet. Det var selvfølgelig ikke alle jokes, som gik lige ind, men hvor mange sitcom-pilotafsnit er rent faktisk gennemført gode? Jeg kan kun komme i tanke om Arrested Development.

Med lidt snilde tror jeg godt, at New Girl kan udvikle sig til en underholdende cutaway-sitcom i stil med 30 Rock. Jess er jo lidt Liz Lemon som ung. Jeg giver i hvert fald serien en chance. Bare ærgerligt, at Damon Wayans Jr. kun er med i de første par afsnit, for hans forsøg på at forstå kvinder er yderst underholdende ("who cares!", "stop it!").
Uuuh, havde helt glemt serien igen. Jeg må straks finde piloten!

- og du har i øvrigt ret, sitcom-pilotafsnit skal tages med et gran salt. HIMYM var jeg eksempelvis ret langt fra begejstret for, til at starte med.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Flax_Generous skrev:
Mander skrev:De nye HIMYM virker udmærkede. Ikke samme niveau, som da serien var på sit højeste, men bedre end sæson 6. Måske min hukommelse bare spiller mig et puds.
Bedre, ja, men stadig langt fra seriens topniveau. Det rammer de nok aldrig igen.
Jeg synes godt nok de to første afsnit af den nye sæson var en tandløs forestilling. Æv.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:Bare ærgerligt, at Damon Wayans Jr. kun er med i de første par afsnit, for hans forsøg på at forstå kvinder er yderst underholdende ("who cares!", "stop it!").
Ha ha ha! Grinern. "I'M NOT MEAN, I'M TRYING TO HELP YOU!!!".
Udemærket pilot, synes jeg.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:
Flax_Generous skrev:Bare ærgerligt, at Damon Wayans Jr. kun er med i de første par afsnit, for hans forsøg på at forstå kvinder er yderst underholdende ("who cares!", "stop it!").
Ha ha ha! Grinern. "I'M NOT MEAN, I'M TRYING TO HELP YOU!!!".
Udemærket pilot, synes jeg.
Bestemt godkendt :cool:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster