Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Var du på hulemandsholdet? Snakkede med et par gutter derfra, de var nu meget hygge. Men sovsekulør er altså en rookie mistake, vi købte sådan noget farve beregnet på rollespillere. Min pude er så til gengæld også sort nu, og jeg var endda i bad, da jeg kom hjem fra byen.

Hvis du rendte ind i en neger, der sagde "er det fordi jeg er sort?" / "er du racist?" ligegyldigt hvad du sagde, så var det nok mig.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

DonIniesta

Re: Off topic-tråden

Indlæg af DonIniesta »

Lopezzz skrev:Kan man se himlen i Danmark ? :razz:
Haha, Lopeezz. Mind mig ikke om det, er tilbage meget snart for en stund. :?

Er det rusturen de herre Mander og Blaugrana92 snakker om? Har hoert et par eller 2 meget sjove historier fra den front de seneste 2 dage. :cool:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Ja, havde rusuge onsdag-fredag... hyttetur næste weekend. Weeee!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

DonIniesta

Re: Off topic-tråden

Indlæg af DonIniesta »

Mander skrev:Ja, havde rusuge onsdag-fredag... hyttetur næste weekend. Weeee!
Haha, ren gym. :cool:

Lyder hvert fald cool, kan huske at jeg faelede et trae eller hvert fald proevede paa i Bernstorffparken under min foerste lejretur. :lol:

Hvor mange lejreture bliver der? Op til flere ligesom i Gym eller kun den ene inden studierne starter?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Var du på hulemandsholdet? Snakkede med et par gutter derfra, de var nu meget hygge. Men sovsekulør er altså en rookie mistake, vi købte sådan noget farve beregnet på rollespillere. Min pude er så til gengæld også sort nu, og jeg var endda i bad, da jeg kom hjem fra byen.

Hvis du rendte ind i en neger, der sagde "er det fordi jeg er sort?" / "er du racist?" ligegyldigt hvad du sagde, så var det nok mig.
Ja, det var jeg. Havde jeg været ædru da vi skulle klæde os ud, tror jeg også at jeg lige havde overvejet sovsekuløren en ekstra gang - for hold nu da kæft, hvor det stinker og klistrer.

Haha, det gjorde jeg dog ikke. I hvert fald ikke så vidt jeg husker. Der var til gengæld en der spurgte mig adskillige gange, om jeg ikke lige kunne lægge mig til at sove i fem minutter, så jeg kunne vågne med hans klunker i mit ansigt. Jeg takkede pænt nej.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Haha - var det klunkeholdet, eller var det bare en random fyr, der godt kan lide at tea bagge andre?

Og hvad skete der i øvrigt for billige points til nonneholdet? Hvordan dælen skal en gang stammedans hamle op med et lapdance til dommeren?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Det var klunkeholdet!

Jeg var også vildt forarget. Ikke at jeg var utilfreds med indslaget, men det er sgu da feje hold? Havde det nu været en elev der valgte at smide klunset, havde det sgu været i orden. Men altså. Vi andre kunne jo ikke stille noget op?

Nå, men vi kunne da trøste os selv med at vi vandt den første konkurrence overhovedet - altså billede-konkurrencen. Blev godt nok overrasket. De andre billeder må virkelig være ringe, for vores var på ingen måde noget specielt!

Sidst men absolut ikke mindst: Hvad fanden sker der for at man skal skrive : razz : nu, for at få den gode gamle :P smiley?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Ja, det var lidt fejt - men jeg har egentlig lidt svært ved at blive rigtigt forarget, når en pige smider alt tøjet.

Jeg tror ikke engang, at vi fik taget et billede... vi var bare generelt fulde og mærkelige, og orkede ikke den slags organiseret pjat. Men jeg kan anbefale at kigge forbi foreningerne, når du finder tid til det - vi var et par stykker fra mit hold, der sad og pimpede et par flasker sprut og en kasse øl med dem fra ELSA over et par timer i går. Det var ret friskt af dem, i og med at vi ikke engang var medlemmer, og vi ikke kendte nogen af dem. Det var lidt sjovere end at høre om de elektroniske systemer på AU.

EDIT: Næ, det viser sig sgu, at vi fik taget et billede. Der kan man bare se.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, det var såmænd heller ikke selve indslaget jeg var forarget over, men mere det at det fik indflydelse. Men fock det. Det var sjovt.

Vi var også en del fra mit hold der blev hængende ovre på forenings-gangen, mens resten fortsatte rundt på biblioteket og kiggede. Jeg fik stukket en øl i den ene hånd og et shot i den anden, af en eller anden gut fra JUS så snart jeg trådte ind på gangen. Vi blev der dog ikke så længe. Mad er også ret vigtigt og det manglede vi, også selvom ELSA også havde chips. Men, ja. Det var noget sjovere end at få forklaret noget, som man nok alligevel egentlig ikke behøver at få forklaret.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Kraftig brand i Randers
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... nders.html

Blaugrana92 hvad har du nu gjort :roll:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, hvad fanden? Det vidste jeg ikke engang. Har ikke været udenfor min dør idag, og har knapt nok kigget ud af vinduet. Har bare drukket Cola og vand i stride strømme og generelt været lidt af et svin. Men jeg kan da se på Facebook at jeg kender en der bor ret tæt på. Valgte bare ignorere det da han skrev at det var et stort flammehav på den anden side af vejen. Gik udfra at der bare var tale om et bål eller sådan noget? :razz:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Det må være en som købte ny gril men kunne ikke finde ud af hvordan det skal betjenes :glad:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Det må være en som købte ny gril men kunne ikke finde ud af hvordan det skal betjenes :glad:
Ja, det lyder jo umiddelbart ret meget som en fra Randers ...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:Haha, det var såmænd heller ikke selve indslaget jeg var forarget over, men mere det at det fik indflydelse. Men fock det. Det var sjovt.

Vi var også en del fra mit hold der blev hængende ovre på forenings-gangen, mens resten fortsatte rundt på biblioteket og kiggede. Jeg fik stukket en øl i den ene hånd og et shot i den anden, af en eller anden gut fra JUS så snart jeg trådte ind på gangen. Vi blev der dog ikke så længe. Mad er også ret vigtigt og det manglede vi, også selvom ELSA også havde chips. Men, ja. Det var noget sjovere end at få forklaret noget, som man nok alligevel egentlig ikke behøver at få forklaret.
Det var faktisk ret imponerende; var der oppe både torsdag og fredag, og begge dage sad JUS og pimpede øl med hinanden, da man kom derop. Men det gjorde de sikkert også onsdag morgen.

Men hvis du vil se de andre billeder (og ja, de er ringe... undtagen naturligvis hold 8's!), så ligger de på DJØF Studerende Århus' Facebook-side. Det samme gør en video af os, der danser stammedans.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Daluigi »

Alkohol, yes!
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster