TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: TV-Serier

Indlæg af Hotnuk »

Brombi skrev:...How I Met Your Mother - OK anstændig start på forhåbentlig sidste sæson...
De har folænget til 2013 - så det bliver ikke i den her sæson du finder ud af hvem moren er ;-)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Alcantara skrev:Uuhh, det kommer til at blive en vild sæsonafslutning på Breaking Bad.. kan dårligt nok vente.
Genial serie. Noget af det bedste nogensinde.

Jbninc

Re: TV-Serier

Indlæg af Jbninc »

Flax_Generous skrev:
Alcantara skrev:Uuhh, det kommer til at blive en vild sæsonafslutning på Breaking Bad.. kan dårligt nok vente.
Genial serie. Noget af det bedste nogensinde.
Uden tvivl den bedste jeg har set. Jeg troede ellers aldrig, at der var noget, der skulle slå Prison Breaks første to sæsoner, men Breaking Bad har godt nok sat en ny standard.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Assburgers..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg er officielt med på vognen. Breaking Bad er den bedste dramaserie nogensinde. Bedre end The Wire, Mad Men, The Sopranos, The X-Files, Lost, Band of Brothers og whatnot. Fremragende sæsonafslutning.

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af kklaus »

Arrhhh for helved' da også.. Alle anbefaler den jo. Så nu bliver jeg vel også nødt til at se den. :roll:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Jbninc

Re: TV-Serier

Indlæg af Jbninc »

kklaus skrev:Arrhhh for helved' da også.. Alle anbefaler den jo. Så nu bliver jeg vel også nødt til at se den. :roll:
Du bliver på ingen måde skuffet.


Uden at skulle afsløre for meget, var Mr. X's død måske lige overdreven nok. Altså, hvem kan stadigvæk gå fire skridt efter den behandling.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:Jeg er officielt med på vognen. Breaking Bad er den bedste dramaserie nogensinde. Bedre end The Wire, Mad Men, The Sopranos, The X-Files, Lost, Band of Brothers og whatnot. Fremragende sæsonafslutning.
Hell no.

Men jeg må da hellere lige få den set.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Umiddelbart er det kun The Wire og The Sopranos, som kan måle sig Breaking Bad. Men Breaking Bad tager førstepladsen på grund af mængden af WTF-moments, den nervepirrende intensitet og hele det tematiske oplæg, som jeg finder dybt fascinerende.

Første sæson af Breaking Bad er interessant og vellavet, anden sæson er bedre i alle facetter, men det er tredje og fjerde sæson, som for alvor rykker grænserne for hvor awesome en dramaserie kan være. Det er en imponerende udvikling.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Jbninc skrev:Uden at skulle afsløre for meget, var Mr. X's død måske lige overdreven nok. Altså, hvem kan stadigvæk gå fire skridt efter den behandling.
Det var måske ikke hyperrealistisk, men jeg synes, at en så ikonisk karakter fortjente en decideret mytisk død - og det fik han. Desuden var det et gigantisk WTF-moment. Det er sådan nogle Breaking Bad-øjeblikke, jeg næppe glemmer igen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Men jeg nægter at tro, at den er bedre end Band of Brothers.

Jeg har fået den anbefalet fra alle steder nu. Må hellere se at få det gjort. Jeg mangler bare også at se The Wire. Og halvdelen af Boardwalk Empire sæson 1 samt de nye afsnit.. Og så oveni det en masse film.. Godt jeg har ferie i næste uge.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Det er selvfølgelig svært at sammenligne Breaking Bad med så forskellige serier som f.eks. The Wire, Lost og Band of Brothers. De vil tydeligvis alle sammen noget forskelligt. The Wire er klart den mest intelligente, komplekse og realistiske, Lost er den mest mytiske og gådefulde, og Band of Brothers er ... well, den mest krigsfilmsagtige. Men ingen af dem slår Breaking Bad i ren og skær underholdning og hjerteskærende intensitet. Og dét har størst betydning for mig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Hvad handler Breaking Bad om? Alle snakker seriøst om den.... jeg kan godt lide new girl..

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Mander »

Jeg troede, at det var en komedieserie...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Lol n00b.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster