Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Ja, han er da uden tvivl en klovn, men jeg så neutralt på det :smile:

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Kunne også have svinet ham sindssygt meget til herinde(til at starte med), men tog bare ordet ud, og da jeg ikke mener, at man kan bruge dette ord, så er det da fair, at jeg pointerer dette. Har som sagt aldrig set nogen bruge dette ord eller hørt nogen bruge det.



For øvrigt; hedder det ikke at vide og ikke af vide.


Jeg har før fået af vide af en "Madridista"

Daluigi: "Du er folkeskolelærer, så du må vide det".

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Barcelonas reserver gestikulerede pengetegn til Sevillas bænk lige efter dommeren tillod Messis frispark på en Sevilla-spiller, som førte til Barcelonas sejrsmål.

Var det en indrømmelse at dommeren var betalt? ;)

Jeg mener at der var frispark på en Sevilla-spiller ved første scoring (eller andet, kan ikke huske), samt forkert annulleret mål til Sevilla, og Messis "oversete" frispark tilsidst i feltet, som førte til en scoring.

Flot.

Man ser, hvad man ønsker at se. Umiddelbart vandt Barca kampen, fordi dommeren forfordelte Sevilla... :roll:
Senest rettet af Kubala lør sep 14, 2013 11:05 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Uh, Anden ville ikke være glad for den der brug af forfordeling. Medmindre du rent faktisk mener at vi vandt fordi dommeren dømte mod os. Hvilket ville give ... ikke ret meget mening!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Barcelonas reserver gestikulerede pengetegn til Sevillas bænk lige efter dommeren tillod Messis frispark på en Sevilla-spiller, som førte til Barcelonas sejrsmål.

Var det en indrømmelse at dommeren var betalt? ;)

Jeg mener at der var frispark på en Sevilla-spiller ved første scoring (eller andet, kan ikke huske), samt forkert annulleret mål til Sevilla, og Messis "oversete" frispark tilsidst i feltet, som førte til en scoring.

Flot.

Man ser, hvad man ønsker at se. Umiddelbart vandt Barca kampen, fordi dommeren forfordelte Barca... :roll:
Hvem har skrevet det der? Haha hvor er det fjollet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Barcelonas reserver gestikulerede pengetegn til Sevillas bænk lige efter dommeren tillod Messis frispark på en Sevilla-spiller, som førte til Barcelonas sejrsmål.

Var det en indrømmelse at dommeren var betalt? ;)

Jeg mener at der var frispark på en Sevilla-spiller ved første scoring (eller andet, kan ikke huske), samt forkert annulleret mål til Sevilla, og Messis "oversete" frispark tilsidst i feltet, som førte til en scoring.

Flot.

Man ser, hvad man ønsker at se. Umiddelbart vandt Barca kampen, fordi dommeren forfordelte Barca... :roll:
Hvem har skrevet det der? Haha hvor er det fjollet!
En bruger ved navn "falle" på den sjove side.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Uh, Anden ville ikke være glad for den der brug af forfordeling. Medmindre du rent faktisk mener at vi vandt fordi dommeren dømte mod os. Hvilket ville give ... ikke ret meget mening!

Hahaha...mente Sevilla.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Uh, Anden ville ikke være glad for den der brug af forfordeling. Medmindre du rent faktisk mener at vi vandt fordi dommeren dømte mod os. Hvilket ville give ... ikke ret meget mening!
Det er da rigtigt nok, hvad han skriver? :razz:

Edit: Ah, well, fuck me. Redigeret... Men alligevel... Jeg har hørt, at det har fået dobbelt betydning pga. at danskerne er retarderede. Denne artikel fra 2000 bekræfter vist. Det er fucking latterligt.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Fuck, ordet kan have to forskellige betydninger.
1. Give nogen mindre end andre eller mindre end vedkommende har krav på; behandle nogen dårligere end andre
Synonym: snyde
2. Give nogen mere end andre eller mere end vedkommende har krav på; behandle nogen bedre end andre SPROGBRUG: kendt fra 1964, især unge og yngre denne brug regnes af mange for ukorrekt
Synonym: begunstige

Det jeg skrev, til at starte med, var korrekt, Blau, men du lavede Jedi mind tricks på mig: Billede

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=forfo ... h=S%C3%B8g

Jeg har altid troet, at forfordele; altså for-fordele, at dele mere ud til de andre end en. Derfor var jeg sikker på, at jeg skrev rigtigt, men da du nævnte det, så kom jeg i tvivl. Det danske sprog, puha.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Det har fået dobbelt betydning, ja. Men det vil jeg skide på. Jeg kommer heller aldrig til at sige at en bjørnetjeneste er en stor tjeneste, selvom der sikkert kun går et par år før der også indskrives i ordbogen. Hvis det ikke allerede er sket. Så må folk lade være med at bruge ord de ikke ved hvad betyder.

Semantics nazi out.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Jo, men ordet har jo fået dobbelt betydning siden 1964, hvilket er 49 år siden. Hvis man kan finde et specifikt ord, som har dobbelt betydning i den danske ordbog, så må man da gerne bruge det.



Jeg ændrede min sætning, fordi jeg troede, at jeg havde misforstået ordet umiddelbart. Tænkte du havde ret - du er trods alt dansker - dit modersmål. Jeg har altid brugt ordet, som jeg startede med.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

På RM Ultras Sur DK på Facebook blev der skrevet "Castilla tabte mini Clásico". Som svar:
Abdul N. Mansoor Yusufi skrev:De havde banket dem hvis de stadigvæk havde Morata, Carvajal, Jesé og Casemiro, alle 4 er rykket op til A holdet jo.
Det er virkelig dumt på flere planer. For det første så er et b-hold jo netop et sted, man forlader. Hvis de havde beholdt Casillas, Guti, Raúl, Mata, Soldado og Cambiasso på b-holdet, så havde de nok tævet os i dagens El Clásico.

Men... For det andet: Hvem har forladt Barça B siden Carvajal forlod Castilla sidste sommer? Montoya, Bartra, Tello, Cuenca, Deulofeu, Rafinha, J2S og Sergi Roberto for at nævne nogle... Og Kiko Femenía, som åbenbart var god nok til Castilla. ;-)

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Der fik Messi lige 3 mål foræret, Ajax er godt nok elendige defensivt. Ellers spiller de lige op med Barcelona, Ajax kunne sagtens have fået ét point, de havde rigtig mange chancer i første halvleg.
Fra Madridista.dk. Amen altså. Frisparksmål kan sgu da ikke være en foræring. Men alle C.Ronaldos mål var jo perler. Især målet én meter fra mål. :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Pique: "I må simpelthen snart acceptere at der er flere der mener at messi er den bedste. Han har trods alt 4 balon d´or. Og han har desuden vundet med tæt på det dobbelte antal stemmer flere gange."

Lad være med at spille dum. Bare fordi man har tre titler, betyder det ikke, at man er den bedste i øjeblikket. Det betyder heller ikke, at man var den bedste dengang. Det er det samme som at sige "Venstre er landets bedste parti, fordi venstre blev valgt ind to perioder i træk af Danmarks befolkning via afstemning"

Som du godt ved, sidder Socialdemokraterne ved roret i øjeblikket OG venstre var ikke nødvendigvis de bedste, bare fordi flest stemte på dem.


Og så viser den ægte Pique i øvrigt sig selv fra sin vanlige side:
http://www.madridista.dk…bale-handel

Kassow slår til igen! Er der en der kan fortælle mig hvad det er han prøver på at sige?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Uefa støttede. Sådan! Så fik vi det på plads. Hvordan er det nu med Uefa og Barca?
Og så mener du sikkert at det er useriøst. Det er en lang ny debat, og den gider jeg ikke ud i. Men det er satme plat at slukke af med Uefa kortet. Faktisk lidt til grin.

Delvecchio efter at jeg påpegede at uefa havde givet messi karakteren 9 (som den eneste i denne runde med willand).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster