Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Som sagt, så synes jeg ikke, at det har noget med janteloven at gøre, men mere, at folk bare er nogle ignoranter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Fuck it! Det er bare en flok real + pl fanboys som har ondt i røven over et hold som kan finde ud af at spille bold. Med succes kommer der hatere... Sådan er det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Jep.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Jeg har før fået af vide af en "Madridista", at I har det her lillesøster-syndrom, underlegenhedskompleks, den evige 2´er.

I øvrigt hedder det vel mindreværdskompleks.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Jeg har før fået af vide af en "Madridista", at I har det her lillesøster-syndrom, underlegenhedskompleks, den evige 2´er.

I øvrigt hedder det vel mindreværdskompleks.
Haha! Han var sgu ikke den hurtigste knallert på havnen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Har aldrig forstået, hvorfor man kan komme med en kommentar til en nyhed. Selv på Politiken - kommer folk med kommentarer, men det har sikkert noget, at gøre med, at man er tættere på sine læsere, men de burde droppe dette, så man kan slippe for tosserne. Tosserne har altid ordet, synes jeg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Fuldstændig enig! Det eneste der bliver skrevet er hate... Om det så er bold.dk hvor man kan svine andre spillere/hold eller eb hvor man kan komme med sine racistiske bonderøvs meninger. Der kommer INTET godt ud af det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Had og opfordring til vold. Det er dybt kritisk.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:En anden ting, som man næsten ikke kan lade være med at lægge mærke til er, at hver gang FCB og deres patetiske lille gruppe af fans får noget kritik, så indeholder deres respons altid en lille stikpille til Real Madrid. Nu får jeg noget at vide om, at jeg er sur over Neymars præstation i Supercuppen (hvorfor skulle jeg være det? Jeg er hverken Atletico eller Real Madrid-an), en anden får at vide, at Ronaldo er svanset, sig mig, hvorfor er i så ... obsessed med Real Madrid?

Jeg har før fået af vide af en "Madridista", at I har det her lillesøster-syndrom, underlegenhedskompleks, den evige 2´er. Nuttet, men havde nu aldrig troet, at det var sandt. Det er det så tydeligvis. Nåh, hvor sørgeligt.

Jaood er en meget sur mand! Han kan virkelig ikke lide barca fans...

Nu laver jeg også fejl, men retter dem, når jeg opdager dem, men jeg opfinder ikke mine egne ord; måske han tænker på underlegenhedsfølelse.
Er underlegenhedskompleks ikke et fair nok ord? :smile:
Det er vel sammensat efter alle kunstens regler.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

BarçaDK skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:En anden ting, som man næsten ikke kan lade være med at lægge mærke til er, at hver gang FCB og deres patetiske lille gruppe af fans får noget kritik, så indeholder deres respons altid en lille stikpille til Real Madrid. Nu får jeg noget at vide om, at jeg er sur over Neymars præstation i Supercuppen (hvorfor skulle jeg være det? Jeg er hverken Atletico eller Real Madrid-an), en anden får at vide, at Ronaldo er svanset, sig mig, hvorfor er i så ... obsessed med Real Madrid?

Jeg har før fået af vide af en "Madridista", at I har det her lillesøster-syndrom, underlegenhedskompleks, den evige 2´er. Nuttet, men havde nu aldrig troet, at det var sandt. Det er det så tydeligvis. Nåh, hvor sørgeligt.

Jaood er en meget sur mand! Han kan virkelig ikke lide barca fans...

Nu laver jeg også fejl, men retter dem, når jeg opdager dem, men jeg opfinder ikke mine egne ord; måske han tænker på underlegenhedsfølelse.


Er underlegenhedskompleks ikke et fair nok ord? :smile:
Det er vel sammensat efter alle kunstens regler.
Synes jeg ikke, det er. Der findes jo et ord for dette kompleks. Ordet er mindreværdskompleks. Desuden kan man sige, at der er tale om underlegenhedsfølelse, men har aldrig hørt om underlegenhedskompleks.

Kan ikke rigtigt tyde, om du er sarkastisk eller seriøs.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Kubala skrev:
BarçaDK skrev:Er underlegenhedskompleks ikke et fair nok ord? :smile:
Det er vel sammensat efter alle kunstens regler.
Synes jeg ikke, det er. Der findes jo et ord for dette kompleks. Ordet er mindreværdskompleks. Desuden kan man sige, at der er tale om underlegenhedsfølelse, men har aldrig hørt om underlegenhedskompleks.

Kan ikke rigtigt tyde, om du er sarkastisk eller seriøs.
Jeg er skam ikke sarkastisk!
Mindreværd og underlegenhed er ikke det samme, og følelse er ikke det samme som kompleks, så det er vel okay at lave sammensætningen for at gøre sproget lidt mere raffineret. ;-)

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

BarçaDK skrev:
Kubala skrev:
BarçaDK skrev:Er underlegenhedskompleks ikke et fair nok ord? :smile:
Det er vel sammensat efter alle kunstens regler.
Synes jeg ikke, det er. Der findes jo et ord for dette kompleks. Ordet er mindreværdskompleks. Desuden kan man sige, at der er tale om underlegenhedsfølelse, men har aldrig hørt om underlegenhedskompleks.

Kan ikke rigtigt tyde, om du er sarkastisk eller seriøs.
Jeg er skam ikke sarkastisk!
Mindreværd og underlegenhed er ikke det samme, og følelse er ikke det samme som kompleks, så det er vel okay at lave sammensætningen for at gøre sproget lidt mere raffineret. ;-)

Raffineret...det hedder bare ikke underlegenhedskompleks. Jeg plejer aldrig, at rette på folk, men når klovnen leger hr. "Kloge Åge" og er belærende, så kan jeg ikke lade være med, at påpege hans ordvalg.



Mindreværdskompleks: (varig) følelse af underlegenhed: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=mindr ... h=S%C3%B8g

Det er da ikke helt ved siden af. Tror at han mente mindreværdskompleks, men skrev sikkert forkert, fordi han troede, at han var rimelig klog.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Kubala skrev:
BarçaDK skrev:
Kubala skrev:
BarçaDK skrev:Er underlegenhedskompleks ikke et fair nok ord? :smile:
Det er vel sammensat efter alle kunstens regler.
Synes jeg ikke, det er. Der findes jo et ord for dette kompleks. Ordet er mindreværdskompleks. Desuden kan man sige, at der er tale om underlegenhedsfølelse, men har aldrig hørt om underlegenhedskompleks.

Kan ikke rigtigt tyde, om du er sarkastisk eller seriøs.
Jeg er skam ikke sarkastisk!
Mindreværd og underlegenhed er ikke det samme, og følelse er ikke det samme som kompleks, så det er vel okay at lave sammensætningen for at gøre sproget lidt mere raffineret. ;-)
Raffineret...det hedder bare ikke underlegenhedskompleks. Jeg plejer aldrig, at rette på folk, men når klovnen leger hr. "Kloge Åge" og er belærende, så kan jeg ikke lade være med, at påpege hans ordvalg.

Mindreværdskompleks: (varig) følelse af underlegenhed: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=mindr ... h=S%C3%B8g

Det er da ikke helt ved siden af. Tror at han mente mindreværdskompleks, men skrev sikkert forkert, fordi han troede, at han var rimelig klog.
Et kompleks er altså mere end bare en følelse! Det er noget, som sætter psykiske begrænsninger på en eller anden måde. Jeg slog det lige op i min ordbog... Den siger: ubegrundet, næsten sygelig følelse af at være uden betydning og mindre værd end andre
Betydningen af "underlegen" som i "dårligere end" kan man ikke få ud af ordet mindreværd, så jeg vil altså holde på, at underlegenhedskompleks bidrager positivt til sporget!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

BarçaDK skrev:
Kubala skrev:
BarçaDK skrev:
Kubala skrev:
BarçaDK skrev:Er underlegenhedskompleks ikke et fair nok ord? :smile:
Det er vel sammensat efter alle kunstens regler.
Synes jeg ikke, det er. Der findes jo et ord for dette kompleks. Ordet er mindreværdskompleks. Desuden kan man sige, at der er tale om underlegenhedsfølelse, men har aldrig hørt om underlegenhedskompleks.

Kan ikke rigtigt tyde, om du er sarkastisk eller seriøs.
Jeg er skam ikke sarkastisk!
Mindreværd og underlegenhed er ikke det samme, og følelse er ikke det samme som kompleks, så det er vel okay at lave sammensætningen for at gøre sproget lidt mere raffineret. ;-)
Raffineret...det hedder bare ikke underlegenhedskompleks. Jeg plejer aldrig, at rette på folk, men når klovnen leger hr. "Kloge Åge" og er belærende, så kan jeg ikke lade være med, at påpege hans ordvalg.

Mindreværdskompleks: (varig) følelse af underlegenhed: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=mindr ... h=S%C3%B8g

Det er da ikke helt ved siden af. Tror at han mente mindreværdskompleks, men skrev sikkert forkert, fordi han troede, at han var rimelig klog.
Et kompleks er altså mere end bare en følelse! Det er noget, som sætter psykiske begrænsninger på en eller anden måde. Jeg slog det lige op i min ordbog... Den siger: ubegrundet, næsten sygelig følelse af at være uden betydning og mindre værd end andre
Betydningen af "underlegen" som i "dårligere end" kan man ikke få ud af ordet mindreværd, så jeg vil altså holde på, at underlegenhedskompleks bidrager positivt til sporget!

Ok, du får ret. Det er raffineret og fantastisk. Jeg vil dog ikke bruge det opfundne fantastiske ord: underlegenhedskompleks.


Forstår ikke, at du forsvarer en klovn, som er så dum at høre, men fair nok - vi er forskellige. Jeg ville have forsvaret ham, hvis han ikke var gået i selvsving, men da jeg læste det, han havde skrevet, så kunne jeg se, at der var ingen grund til, at forsvare sådan en klovn, som ham.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Når folk skriver sådan noget, så mister jeg respekten for dem. Tror ikke, at han aner, hvad han skriver og kender sikkert heller ikke ordene helt, men det er, hvad det er.

En anden ting, som man næsten ikke kan lade være med at lægge mærke til er, at hver gang FCB og deres patetiske lille gruppe af fans får noget kritik, så indeholder deres respons altid en lille stikpille til Real Madrid. Nu får jeg noget at vide om, at jeg er sur over Neymars præstation i Supercuppen (hvorfor skulle jeg være det? Jeg er hverken Atletico eller Real Madrid-an), en anden får at vide, at Ronaldo er svanset, sig mig, hvorfor er i så ... obsessed med Real Madrid?

Jeg har før fået af vide af en "Madridista", at I har det her lillesøster-syndrom, underlegenhedskompleks, den evige 2´er. Nuttet, men havde nu aldrig troet, at det var sandt. Det er det så tydeligvis. Nåh, hvor sørgeligt.
Derfor nævnte jeg - det med, at hans ordvalg var forkert, denne sammensætning, altså det såkaldte underlegenhedskompleks.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster