Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Ronaldinho »

Messi1987
Ronaldinho Gaúcho

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Er det ikke også en smule underligt at springe ud på Madridista, men stadig fortsætte med at lege culé herinde? Miiiindfuck
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Hvem mindfucker han mon, os, dem eller dig selv.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af A$AP »

emo skrev:
Kubala skrev:
Ronaldo vinder nok, da han var den bedste i sidste sæson, mest komplette og største naturtalent. Messi var desværre usynlig i alle store kampe sidste sæson på nær en kamp mod Milan, i en kamp hvor Barcelona sjovt nok også var lige så overlegen som mod bundholdene i La Liga. Messi er ikke noget særlig stort naturtalent, han blev nød til at få et skud væksthormoner som barn få at kunne blive god. Ribery er kun med fordi han spiller på det bedste hold.

He did it again...
Ham som var medlem af fcbarcelona.dk i to års tid før han oprettede en bruger på madridista.dk, og ham som har over 16 gange så mange indlæg herinde end på madridista.dk, og ham som skulle have trollet os de sidste tre år, og ham som ifølge ham selv er Real Madrid fan.

Ooooh og ham...

Billede
Haha, 2/3 af alle hans posts lød 'nogen der vil spille fifa?' Kommer til at savne ham og at se videoen i hans signatur

phpBB [video]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Visca El Barca »

Men er det virkelig perosnen bag Messi1987, der har sjrevet det der på madridista.dk? Kunne det tænkes, at det måske er en anden person der gør det, for at sætte ham i dårligt lys?

Nårh ligegyldig hvad, er det ret sygt. Hvis personen Messi1987 virkelig har brugt 3 år af sit liv på at trolle herinde, så har han/hun et virkelig trist liv. Hvis det er en anden, der går så langt at han opretter en bruger på et andet forum, for derefter at udgive sig som "Messi1987" er det også trist og langt ude. Nogen gange kan jeg blive helt overrasket over, hvor langt mennesker kan gå. Har selv oplevet at folk herinde har oprettet flere brugenavne, de har endda diskuteret med sig selv (hvor de to brugernavne er uenige med hinanden), for ikke at afsløre sig selv, det er ret fucked synes jeg.

Ham Messi1987 gutten/pigen var dog ret underholdende på sin egen mærkelig måde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:Men er det virkelig perosnen bag Messi1987, der har sjrevet det der på madridista.dk? Kunne det tænkes, at det måske er en anden person der gør det, for at sætte ham i dårligt lys?

Nårh ligegyldig hvad, er det ret sygt. Hvis personen Messi1987 virkelig har brugt 3 år af sit liv på at trolle herinde, så har han/hun et virkelig trist liv. Hvis det er en anden, der går så langt at han opretter en bruger på et andet forum, for derefter at udgive sig som "Messi1987" er det også trist og langt ude. Nogen gange kan jeg blive helt overrasket over, hvor langt mennesker kan gå. Har selv oplevet at folk herinde har oprettet flere brugenavne, de har endda diskuteret med sig selv (hvor de to brugernavne er uenige med hinanden), for ikke at afsløre sig selv, det er ret fucked synes jeg.

Ham Messi1987 gutten/pigen var dog ret underholdende på sin egen mærkelig måde.
Har han virkelig brug for hjælp til det?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Michael Wolff skrev:Hvor er det smukt at se et Madrid hold trampe og slå på de blå og røde stribede bolchehoveder!
Mike Pedro Pinto Alkingst skrev:Haha, ser putalona og atletio m, man må sige Messi tilbringer mere tid som grim pynt på græstæppet end som spiller!
Fra RM Ultras Sur DK på Facebook. Idioterne derinde æder i øvrigt historien om Messis mobberi råt. Og så er det insane, hvor meget de bruger * som skældsord. :eek:

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

emo skrev:
Kubala skrev:
Ronaldo vinder nok, da han var den bedste i sidste sæson, mest komplette og største naturtalent. Messi var desværre usynlig i alle store kampe sidste sæson på nær en kamp mod Milan, i en kamp hvor Barcelona sjovt nok også var lige så overlegen som mod bundholdene i La Liga. Messi er ikke noget særlig stort naturtalent, han blev nød til at få et skud væksthormoner som barn få at kunne blive god. Ribery er kun med fordi han spiller på det bedste hold.

He did it again...
Ham som var medlem af fcbarcelona.dk i to års tid før han oprettede en bruger på madridista.dk, og ham som har over 16 gange så mange indlæg herinde end på madridista.dk, og ham som skulle have trollet os de sidste tre år, og ham som ifølge ham selv er Real Madrid fan.

Ooooh og ham...

Billede

Jep, ham. Messi1987 aka Morientes2012:http://www.madridista.dk/index.php/foru ... start=1032

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Umiddelbart havde jeg grint af det, hvis det havde været Real Madrid (Ronaldo relateret), men man kan da godt tænke, hvordan sådan en nyhed kan opstå, hvis det ikke er bare det mindste hold i rygtet?

"Det er indiskutabelt, at Cristi er så meget mere sympatisk end Messi. Det er selvfølgelig heller ikke så overraskende, når Barca købte ham med det formål, at han skulle blive deres bedste nogensinde. Han er bare en lille robot, som spiller fodbold, og det er det. Cristi er så meget mere og meget større. Han er ikke typen, der blærer sig med, at han giver til velgørenhed, han gør det bare.
Cristi er, den han er, hvor Messi udadtil skal være ih og åh så sød. Har I set dengang, Zlatan var i Barca? Han er virkelig en usympatisk fucker. Jeg tror virkelig, han er så socialt uintelligent, det gør ondt. "
Det er alligevel det dummeste indtil videre i denne tråd... Christi :lol:
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Var lige ved at poste det der indlæg Daluigi. Du kom mig i forkøbet. Man kan kun grine af det der. Der er dog en bruger ved navn Hierro 2.0, som svarer ham med følgende:
Det der burde høre til i Sjov og Spas tråden.. Selvom vi hader Barcelona og Messi, må man gerne være lidt kildekritisk.. Hvis Messi var sådan en primadonna og en direkte ondskabsfuld stodder, ville det være blæst langt mere op.. 9 ud af 10 interview, hvor Messi nævnes, er det jo en helt anden tone, der bliver anvendt og det er stort set ligegyldigt, hvem det er, der bliver spurgt.. Den artikler du henviser til, indholder ikke en eneste kilde, andet end El Confidencial.. Så kom nu lidt ind i kampen.. Og hvordan tror du sådan en nyhed kan opstå? Tror du ikke der er nogen ude i den store verden, der hader Messi ligeså meget som nogen gør herinde? Og det Facebook-ævl du kopiere ind i tråden, kan man jo ryste på hovedet af.. Dybt useriøst..

Synes indlægget er åndsvagt. Som Madridista skal vi selvfølgelig være kritiske overfor Barcelona og deres bedste spiller. Sådan har det altid været og vil altid være. Men ligeså snart kritikken bliver så usaglig og unuanceret, har jeg kun latter til overs.. Dette gælder også når Barcelona fansboys har travlt med at påpege, hvor stor en primadonna Ronaldo er, hvor travlt han har med at sætte håret, osv.. Det skriger til himmelen..

Hvem er der mest sympatisk af Messi og Ronaldo er det også de færreste, der har en idé om.. Nogle bygger en masse fordomme på godt og ondt fra mediernes billede.. Det er sådan set kun de få personer, der kender både Ronaldo og Messi personligt, som kan udtale sig om dette.. Selv deres mening er subjektiv og ikke sikkert, at jeg personligt ville have samme syn på personerne.. Så kom nu ud over det der usaglighed.. Nyd begge disse fantastiske fodboldspillere og støt op om ham, der bærer den hvide trøje..

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Det er på ingen måde racistisk.
FCK skal spille mod hold der KUN har udenlandske navne(et af holdene er endda Galatasaray) på deres holdkort. FCK vil gerne have, at deres billetter går til FCK eller folk der er neutrale. Det er i hvert fald ikke meningen, at de skal gå til Juve-, Galatasaray- eller Real-fans. Derfor er ganske legitimt, at de tjekker folk motiver med et opkald til folk med navne som er Italiensk, Spansk eller tyrkiskklingende. Med mindre du kan fortælle mig en metode, renser billetkøbene for billethajer og udebanefans uden, at træde nogen over tæerne.
Desuden er det da klart den klassiske muslimske offerrolle, at smide racismekortet, så snart man ikke får sin vilje.

Wow, nu har jeg ikke selv benyttet mig af det såkaldte kort, men sikke en generalisering. Der er flere brugere på Madridista.dk, som argumenterer ved at sige: "At folk med anden etnisk baggrund end dansk smider offerkortet, når de ikke får deres vilje", men det er altså lidt langt ude. Det er fair nok, at man som FCK sympatisør eller fan skal forsvare deres foretagende/r, men det er usmageligt, at angribe andre på denne måde.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af klogfyr »

Det er uden tvivl en lorte sag FCK har rodet sig ud i (personligt bryder jeg mig ikke om FCK, men synd for alle dem, der har fået annulleret deres billetter). Men det er sjovt at se folk prøve deres bedste for at forsvare FCK i denne sag. Desuden skulle jeg mene, at der også findes mange med "danske" navne, der køber billet, men som er fan af enten Real, Juve eller Gala.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

klogfyr skrev:Det er uden tvivl en lorte sag FCK har rodet sig ud i (personligt bryder jeg mig ikke om FCK, men synd for alle dem, der har fået annulleret deres billetter). Men det er sjovt at se folk prøve deres bedste for at forsvare FCK i denne sag. Desuden skulle jeg mene, at der også findes mange med "danske" navne, der køber billet, men som er fan af enten Real, Juve eller Gala.

Ja, det er der muligvis, men man skal bare droppe sådanne hjernedøde argumenter. Jeg er også lidt ligeglad med, at de afviser folk med anden etnisk baggrund end dansk(jeg kan ikke rigtigt gøre noget ved det og det er deres klub, så de bestemmer, hvem der skal have ret til billetterne og hvem der ikke skal; selvfølgelig er det negativt at gøre det på denne måde, men det er, hvad det er), men det jeg ikke kan forstå er, at folk begynder på race og religion snakken og siger: Drop offerrollen og drop den muslimske offerrolle. Det er ikke i orden.

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Forskellen på Real Madrid og så de andre mindre klubber som ManUnited og Barcelona etc. er at Real Madrid ikke sælger de spillere, som Real Madrid ønsker at beholde.
Vores gode ven Kassow har været på spil igen. De andre mindre klubber. Lol.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Elbarca »

Flot. I hans brug af ordet "andre" ligger at Real også er en mindre klub.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster