Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

OliverDK skrev:
A$AP skrev:
Det bliver så godt. Bale, Ronaldo, Isco, Özil og benzema. Klasse offensiv. Ikke en gang de catalanske pikhoveder kan hamle op med det
Ja...
Hvor er jeg dog lykkelig for, at vi ikke omtaler Real på den måde her på forum, og at vi ikke skal svine deres klub og alt omkring den til ved den mindste lejlighed. Jeg kan virkelig kun grine af nogle af kommentarerne på Madridista.dk.
Du har vel bemærket at adskillige brugere herinde omtaler Real Madrid som "Puta"?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Men det er vel stadig kun en brøkdel af, hvordan de omtaler "os".
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

Det er fordi vores kære redaktør har opdraget os rigtigt.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

Der er ingen tvivl om, at man som admin bærer en stor del af ansvaret for den tone, der er på et forum. Det synes jeg også er ret tydeligt med Siempre Madrid på madridista.dk.

Daniels siger det meget godt i The Wire:
"Couple weeks from now, you're gonna be in some district somewhere with 11 or 12 uniforms looking to you for everything. And some of them are gonna be good police. Some of them are gonna be young and stupid. A few are gonna be pieces of shit. But all of them will take their cue from you. You show loyalty, they learn loyalty. You show them it's about the work, it'll be about the work. You show them some other kinda game, then that's the game they'll play. Comes a day you're gonna have to decide whether it's about you or about the work."

gygfo

Re: Citater fra tosser

Indlæg af gygfo »

Barca er jo ikke andet end fuskere. Messi er den værste, han gør sit fusk udenom dommeres radar.

Vi har Di Maria, som diver i ny og næ og kun når det ikke fungerer for ham. Barcas spillere gør alle deres ugerninger bevidst og systematisk.
Madridista.dk :roll:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Uha, systematiske ugerninger! Jeg krummer tæer.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Ronaldo vinder nok, da han var den bedste i sidste sæson, mest komplette og største naturtalent. Messi var desværre usynlig i alle store kampe sidste sæson på nær en kamp mod Milan, i en kamp hvor Barcelona sjovt nok også var lige så overlegen som mod bundholdene i La Liga. Messi er ikke noget særlig stort naturtalent, han blev nød til at få et skud væksthormoner som barn få at kunne blive god. Ribery er kun med fordi han spiller på det bedste hold.

He did it again...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Naturtalent og komplet, hæhæhæ. Troede de var blevet aflivet..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Elbarca »

Messi, ikke særligt stort naturtalent? Haha, så har man hørt det med.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har også hørt den omvendte, hvor Messi bare var talent og Ronaldo havde kæmpet og trænet sig til det. Uanset hvad, så må man snart bukke sig i støvet og indrømme, at de har ret. Man kan simpelthen ikke modargumentere disse postulater.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg tror Messi vinder den titel, simpelthen fordi han, som migselv, iøvrigt (uden at prale), kender en som har været i Sverige.


Alle ved at det er der snoren hænger, i virkligheden!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Jeg havde helt glemt Cristiano stadig spillede .. Har han været med i denne sæson?
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:Jeg havde helt glemt Cristiano stadig spillede .. Har han været med i denne sæson?
Ja da.. se blot de imponerende stats fra hans 2 liga kampe...

CR
2 kampe
0 mål
0 assist
20 skud
6 skud indenfor målrammen
0% scoringsrate



Messi
0,75 kamp
2 mål
1 assist
6 skud
4 skud indenfor målrammen
33,3% scoringsrate

Kilde: http://espnfc.com/
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Kubala skrev:
Ronaldo vinder nok, da han var den bedste i sidste sæson, mest komplette og største naturtalent. Messi var desværre usynlig i alle store kampe sidste sæson på nær en kamp mod Milan, i en kamp hvor Barcelona sjovt nok også var lige så overlegen som mod bundholdene i La Liga. Messi er ikke noget særlig stort naturtalent, han blev nød til at få et skud væksthormoner som barn få at kunne blive god. Ribery er kun med fordi han spiller på det bedste hold.

He did it again...
Ham som var medlem af fcbarcelona.dk i to års tid før han oprettede en bruger på madridista.dk, og ham som har over 16 gange så mange indlæg herinde end på madridista.dk, og ham som skulle have trollet os de sidste tre år, og ham som ifølge ham selv er Real Madrid fan.

Ooooh og ham...

Billede
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Hvem?
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster