Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:Hvis du kan nå til Odense, så er der Malk de Koijn koncert i morgen. :cool:
jeg har set begge to et par gange efterhånden, men tror at hvis det skulle blive til noget, så bliver det wafande :)
Kom du så til Wafande koncert? Jeg har desværre kun fået hørt 'Gi' mig et smil'. Er der andre numre, du kan anbefale?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:
Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:Hvis du kan nå til Odense, så er der Malk de Koijn koncert i morgen. :cool:
jeg har set begge to et par gange efterhånden, men tror at hvis det skulle blive til noget, så bliver det wafande :)
Kom du så til Wafande koncert? Jeg har desværre kun fået hørt 'Gi' mig et smil'. Er der andre numre, du kan anbefale?
Nej det droppede vi, vi blev i stedet og hyggedrak. Men næsten alt Wafande kan anbefales, han er virkelig et frisk pust ind i dansk musik. Der er selvfølgelig numre som ikke lige er mig, så som 'En Anden' som han lavede sammen med Xander. Ellers er numre som 'Flot figur' og 'Kom ned til vandet' rigtig gode. Du kan evt høre albummet på spotify eller grooveshark. :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Lukas graham på v58 på torsdag, det bliver kodylt
Var det godt?
Det var helt vildt fantastisk, overvejer lidt at tag ind og høre wafande iaften..
Fedt! Tænkte nok at de om noget er dygtige live. De virker i hvert fald ekstremt autentiske når man hører de udgaver af 'Criminal Mind' og 'Drunk In The Morning' de har liggende på YouTube. Overvejede selv at smutte tidligt derhen for at se om jeg kunne redde mig en billet, men jeg tænkte at jeg ligeså godt kan vente til den 1. marts, hvor de jo spiller på Train - så kan jeg nok også lokke lidt flere end en med! ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Det synes jeg i hvert fald du skal gøre, og du skal nok købe billetter så snart det bliver muligt. Det er ikke mange koncerter der bliver spillet i jylland, så billetterne bliver nok revet væk. Men ja, han er satans god live, og han formår virkelig at holde fast i publikum, både med samtale, jokes og små anekdoter.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Wolves In the Throne Room om en time i AmagerBio. FUCK YEAH!

Go' lørdag pikansjoser. Waw! Bang! Pow!
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

zqa skrev:Wolves In the Throne Room om en time i AmagerBio. FUCK YEAH!

Go' lørdag pikansjoser. Waw! Bang! Pow!
Grease på tv2. Hah!.. ... .
Giv mig min sko tilbage, røv!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af fidanho »

LEGENDS!

[youtube]STGkBzNDUKc[/youtube]
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Så var det nu, det ville være rart, hvis min overbos julefrokost snart sluttede...
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:Så var det nu, det ville være rart, hvis min overbos julefrokost snart sluttede...
Og det gjorde den så nu. Herligt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Jeg oprettede konto på bet365, indbetalt 100 kr, gamblede lidt, vandt 390 kr. Det var i går.
I dag gambler jeg lidt mere og lige pludselig er alle pengene væk.
Jeg vælger at indbetale 200kr mere og efter 1 time står der igen 0 kr på kontoen.
Lykken er noget jeg kan kun drømme om :!:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Fuck ye.
Cadete A, Mini-derby mellem Barca-Espanyol fra sidste uge. Adama Traore er for vild på fløjen.
Fremtiden er lys!
[youtube]69pBMXCvpD4[/youtube]

Btw. På Madridsta.dk er de ved at skide grønne grise og indsamle konspirationsteorier omkring den mulige aftale mellem Rosell og Santos/Neymar :lol:
http://madridista.dk/main/forum/vis_tra ... 054#116184
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blach »

Hold kæft hvor er midttrafik noget fucking lort!!! Først ændre de ruterne så der ikke er nogen gode ved mig og så begynder de fandme at komme fortidligt eller forsent med 15-20 min alt efter hvor på dagen vi er, hvad er det dog for noget lort?!?!?!?!!???!??!?! HADER MIDTTRAFIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Blach skrev:Hold kæft hvor er midttrafik noget fucking lort!!! Først ændre de ruterne så der ikke er nogen gode ved mig og så begynder de fandme at komme fortidligt eller forsent med 15-20 min alt efter hvor på dagen vi er, hvad er det dog for noget lort?!?!?!?!!???!??!?! HADER MIDTTRAFIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og så kigger man på deres reviderede plan for 1A (der kører igennem det meste af Århus, lige til uni og en del andre skoler... ret populær linje), gældende fra 2. januar - ikke én eneste bus ekstra i myldretiden. Wtf?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blach »

[quote=Mander]Og så kigger man på deres reviderede plan for 1A (der kører igennem det meste af Århus, lige til uni og en del andre skoler... ret populær linje), gældende fra 2. januar - ikke én eneste bus ekstra i myldretiden. Wtf?[/quote]
Viser bare hvor gode disse "eksperter" der har lavet de nye busplaner er...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster