Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Diabolito »

Lad nu Madridista være.

Lad mig sejle deres egen sø. De er jo håbløst subjektive og har ikke den fjerneste forstand på fodbold. Men lad nu børnene være. Al den opmærksomhed er præcis, hvad de hungrer efter.
El Señor de las Tartas

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Den besked har jeg vist set før. Den plejer som regel at dukke op i de afgørende knald eller fald kampe, hvor Dværgen som regel plejer at være usynlig. Hvad mon undskyldningen bliver nu? Banens tilstand haha?

Og det sædvanlige skuespil fortsatte, da tingene ikke lige gik efter deres hoved. Derfor var Pepe's ligeså pinlige adfærd på at imitere boldflytterne til sidst i kampen på sin vis ganske morsom.
Billede
Allez...

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

"I am very happy with the signing of Pep Guardiola," the six-time Grand Slam winner told Mundo Deportivo. "With his arrival, Messi and Cristiano Ronaldo will want to come. One would play on the left and one on the right!
- Boris Becker
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Man skal ikke tage den slags typer seriøst...

Billede

Billede

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

emo skrev:
"I am very happy with the signing of Pep Guardiola," the six-time Grand Slam winner told Mundo Deportivo. "With his arrival, Messi and Cristiano Ronaldo will want to come. One would play on the left and one on the right!
- Boris Becker

Han udtalte det vist med et blink i øjet ;-)

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Gjorde han nok, ja. Men var skægt, så skægt at det bare skulle herind. ;-)
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Taget fra to forskellige indlæg af samme bruger på Madridista.dk. http://madridista.dk/index.php/forum/de ... ?start=312
Milan startede kampen uden nogen form for plan. Barcelona spadserede legende let over milaneserne, som mest af alt levede på at sparke bolden ud af kommunen under hele kampen. Der var intet afvekslende i Milans spil og deres boldomgang var hæslig, hvorfor det på ingen måde blev en problematisk opgave at bryde spillet for Barcelona.

Der skal ikke tages noget fra Barcelona. De spillede fint, men katalanerne mangler meget for at være en duellant Real Madrid skal frygte!
Hvorfor skal man spises af med, at Barcelona befandt sig i en krise, da de blev spillet baglæns ud af Camp Nou og dernæst af reserverne på Bernabeu? Det er nemt at gemme sig bag falske indbildninger, men realiteterne forholder sig anderledes! Real Madrid har et mandskab, der er Barcelona taktisk overlegne, hvilket efter min overbevisning også vil kunne ses, såfremt de igen tørner sammen og sågar i næste sæson ditto. Barcelona virker handlingslammede, når de møder hold, der byder dem op til dans og det gjorde Milan absolut ikke i går.
Hhahahaha, hvis vi spiller som i går, kommer Madrid ikke engang til at kunne trave den korte distance tilbage til deres spillerbus.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Hehe, sjovt at læse hvor overlegne og arrogante brugerne er. Virker til at de helt har glemt, at de sagtens kunne være sendt ud af MU. Barca er simpelthen en walk-over. Ok.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes det lyder skægt, når folk bruger sætninger som "såfremt de igen tørner sammen og sågar i næste sæson ditto" for at virke intelligente samtidig med at de er så hamrende subjektive at det bliver helt amatøragtigt :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er fint nok. Lad dem endelig blive i den tro, at de uden nogen som helst form for problemer kan sende os ud af turneringen. Når de så får kamp til stregen, er overraskelsen blot den smule større for dem.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Michman »

Jeg vælger lige at komme med et citat fra en af mine venner som desværre er Real fan-.-.. Det var da Real var i krise tidligere. Vi sad og snakkede om det stille og roligt.. Så siger han helt ud af det blå.. "Ja, men det virker altså som om Real er mætte.." Jeg kiggede på ham og grinede og sagde mætte? Mætte af hvad? 1 Pokal titel og et mesterskab?. Han sukkede kiggede ned i jorden og rejste sig og gik ud af min lejlighed.. :twisted:
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Hoeness (chairman Bayern): "Pick Spanish player? Iniesta, Alba... But only 1 or 2 players from Madrid or Barça would start here."

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af zqa »

Det er nu ikke særlig tosset. Det er bare rigtigt.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Selvom det kun er spanske Barca/Real spillere, så mener jeg godt at han kan finde plads til lidt flere end to. Så en smule tosset er ham Hoeness.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Og Pinto
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster