Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Sv: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af ulrich »

Brombi skrev:
ulrich skrev:Der hvor de sælger telte.. Høhø
aaaarhj, jeg havde ikke troet det ville komme fra dig, Heartbreaker ja, men ikke dig.. :(
:lol:

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Her på forummet er der ud for emnerne den der lille cirkel med linjer, der står stille eller bevæger sig. Der kan også være en rød stjerne på.

Hvad er forskellen på de fire ikoner?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis der er en pære, som her, betyder det at en moderator har 'pinned' tråden - så er den altid øverst i den pågældende sektion. Den lille røde stjerne betyder blot at du har skrevet et eller flere indlæg i tråden. Er hele ikonet rødt betyder det at der er skrevet nye indlæg i tråden, siden du sidst kiggede.

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Pæren og rød vidste jeg godt, men tak for info om den lille stjerne.......... Som man siger.

Så er det bare forskellen på dem, hvor linjerne ruller, og hvor de står stille....? :smile:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

.
Senest rettet af Heartbreaker man jul 02, 2012 7:07 pm, rettet i alt 1 gang.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Alright folks! Nu er jeg kommet frem til følgende fire grafikkort: Er der en søs og rar geek som kan hjælpe? :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Alright folks! Nu er jeg kommet frem til følgende fire grafikkort: Er der en søs og rar geek som kan hjælpe? :glad:
Bør jeg kunne regne ud med hvad? :?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Which is better?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Bløddyret »

Hvor mange af jer har handlet på Nikes officielle hjemmeside?

Jeg bestilte i onsdags et par sko derinde, og købte deres hurtige levering (1-3 hverdage), men hver gang jeg tracker min ordre står den som "Preparing to ship". Jeg tager på ferie på onsdag og derfor jeg bestilte den hurtige levering, så jeg kunne få dem inden jeg rejste, og er begyndt at tvivle på om jeg kan nå at få dem. Taget i betragtning at jeg gerne skulle få dem i morgen, burde de så ikke allerede være shipped?

Har nogen af jer oplevet noget lignende fra Nike, hvor ordren længe stod som "Preparing to ship"?
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Quaresma »

Er der nogen, der ved hvordan man kobler sin Macbook til en projektor? Jeg ser umiddelbart ingen stikindgang, så det virker lidt kompliceret.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

En ulempe ved Apple produkter, de kan ikke kobles på eksterne devices... ho ho ho. ;-)

Man skulle tro at de var så langt fremme at de trådløst kunne overføre signalet... ho ho ho. ;-)

Sry, kan ikke hjælpe.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

jeg tænker at du umiddelbart skal have en adapter...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Quaresma »

Shit, that sucks. Men det må så også være den eneste ulempe ved at lege hipster og anskaffe sig tonsvis af Apple-produkter...

Eller...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Raman93 »

Jeg skal have anskaffet mig nogle briller, der supplerer mine linser. Vil ikke betale det store, da jeg bruger linser og elsker det, men bare for at have brillerne og kan bruge dem, når jeg blot er hjemme.

I apoteket for nogle uger siden, så jeg ret fede way-farer briller med min styrke og det hele til en billig pris(200), men de er der ikke længere. Det er disse http://dinsolbrille.dk/shop/fede-wayfar ... 1484p.html bare med -2 i styrke - nogle der kan hjælpe? Har søgt men forgæves? ved ikke om de kan få i en optiker, skriv endelig

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Skydefinten »

Quaresma skrev:Er der nogen, der ved hvordan man kobler sin Macbook til en projektor? Jeg ser umiddelbart ingen stikindgang, så det virker lidt kompliceret.
Hmm, du skal vel have en dongle/adapter?
Til tilslutning af en ekstern skærm, en projektor eller et tv med et DVI-, VGA-, composite- eller S-videostik. Afhængigt af hvilken type ekstern enhed du tilslutter, kan du bruge følgende:

en Mini-DVI til DVI-adapter
en Mini-DVI til VGA-adapter
en Mini-DVI til video-adapter.
De sælges alle separat i Apple Store.
Skærmudgangsporten muliggør skærmdublering, så du kan se det samme billede på MacBook-skærmen og en ekstern skærm, et tv eller en projektor. Det giver dig også mulighed for at bruge funktionen Udvidet skrivebord, hvor den ekstra skærm giver dig et større skrivebordsareal. Du kan bruge din MacBook med låget lukket, hvis computeren er tilsluttet til en ekstern skærm, et eksternt tastatur og en ekstern mus.

Bemærk! Mini-DVI til video-adapteren med stik til S-video og composite-video understøttes ikke på MacBook-computere med NVIDIA-grafikkort, f.eks. MacBook (13-tommer, midt i 2009) og MacBook (13-tommer, først i 2009).
http://support.apple.com/kb/HT1562?view ... cale=da_DK
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster