Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Brombi skrev:Er jeg den eneste som frygter at vi rent faktisk er indblandet i den her sag?
Håber jeg at du er... jeg er ikke, der ville være for meget på spil for en klub af Barcelonas størrelse ved at være indblandet i sådan noget. Men nu ved man aldrig hvad Laporta kunne finde på, under Rosell, no way. Men generelt, nej, kan vi da ikke være.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

emo skrev:
Brombi skrev:Er jeg den eneste som frygter at vi rent faktisk er indblandet i den her sag?
Håber jeg at du er... jeg er ikke, der ville være for meget på spil for en klub af Barcelonas størrelse ved at være indblandet i sådan noget. Men nu ved man aldrig hvad Laporta kunne finde på, under Rosell, no way. Men generelt, nej, kan vi da ikke være.
Jamen jeg håber det da selvfølgelig ikke, men det ville netop være for meget for en klub af Barcelonas størelse, at man kunne frygte det. Netop pga Laporta kunne man frygte det :)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Hvorfor skulle det være mere sandsynligt under Laporta end under Rosell?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Hvis man skulle vælge en af de to, slår Laporta mig som den af dem værende mere korrupt. Dette er en hypotese, hvis man nu skulle vælge og en af dem var det. Måske hans udstråling, der gør det. Jeg ved det ikke, bare de tanker jeg får.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Hvis man skulle vælge en af de to, slår Laporta mig som den af dem værende mere korrupt. Dette er en hypotese, hvis man nu skulle vælge og en af dem var det. Måske hans udstråling, der gør det. Jeg ved det ikke, bare de tanker jeg får.
Hehehe, jeg har præcis modsatte oplevelse. Men det afhænger vel af hvor ens sympati ligger.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Sandro Rosell = Gustavo Fring, anyone? :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Heartbreaker skrev:Sandro Rosell = Gustavo Fring, anyone? :cool:
Lol nej - mere Jon Cryer, selvom den heller ikke er helt spot on.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Måske Rosell troede han var ligeså god som Gus Fring til at skjule det :)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:
emo skrev:Hvis man skulle vælge en af de to, slår Laporta mig som den af dem værende mere korrupt. Dette er en hypotese, hvis man nu skulle vælge og en af dem var det. Måske hans udstråling, der gør det. Jeg ved det ikke, bare de tanker jeg får.
Hehehe, jeg har præcis modsatte oplevelse. Men det afhænger vel af hvor ens sympati ligger.
Vil ikke sige at jeg har meget mere sympati for Rosell end jeg havde/har for Laporta, de er begge især specielle og folk der har gjort meget for klubben. Antag at Rosell ikke var en del af Laportas stab, Ronaldinho ikke kom til klubben, havde vi så måske været det samme sted nu her i dag? Det ved man ikke, måske, måske ikke.

Samtidigt så ser Rosell mere "nørdet" ud, og ligner ikke en der tør slås med de store, måske skindet bedrager. Hvem ved, jeg ved det ikke, jeg antager det blot. ;-)
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

emo skrev:Det ved man ikke, måske, måske ikke.
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:
Quaresma skrev:
emo skrev:Hvis man skulle vælge en af de to, slår Laporta mig som den af dem værende mere korrupt. Dette er en hypotese, hvis man nu skulle vælge og en af dem var det. Måske hans udstråling, der gør det. Jeg ved det ikke, bare de tanker jeg får.
Hehehe, jeg har præcis modsatte oplevelse. Men det afhænger vel af hvor ens sympati ligger.
Vil ikke sige at jeg har meget mere sympati for Rosell end jeg havde/har for Laporta, de er begge især specielle og folk der har gjort meget for klubben. Antag at Rosell ikke var en del af Laportas stab, Ronaldinho ikke kom til klubben, havde vi så måske været det samme sted nu her i dag? Det ved man ikke, måske, måske ikke.
Det er jo nærmest meningsløst; hvis Laporta aldrig havde været i klubben, havde vi nok aldrig fået Pep som træner, og vi havde muligvis misset et hav af fabelagtige indkøb...

Jeg holder mest af Laporta af den simple grund, at han slår mig værende en mere sympatisk mand end Rosell.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Jep, mit er ligeså meningsløst som dit. Måske derfor vi diskuterer det i "Citater fra tosser" - tråden. ;-) ;-)
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Dette er citater for tosser tråden. Vil i venligst lade alt jeres fornuftige snak omkring vores præsidenter foregå andet steds. Der er ikke plads til andet end mundlort i denne tråd!
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Topscoreren (fra Bold.dk) om Barça:
Du kan ikke bruge til noget at være verdens bedste hold, hvis du ikke kan vinder titler. (Og lad her være med at refere til tidligere vunde titler. Vi taler om det nuværende hold.)
Lol, det giver ikke engang mening.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster