Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Min hun bider sig selv halen, det gør den altså.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Det synes jeg faktisk som regel at hunde prøver på. Det er ikke altid det lykkes, men de prøver i hvert fald.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 9:57 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er ikke Balkan-ekspert. Det kunne jeg aldrig drømme om at hævde. Det er Christian Axboe Nielsen til gengæld. Han ved sandsynligvis mere om Balkan og Balkans historie end hele forum gør sammenlagt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 9:57 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg siger det lige til ham, så. Jeg kan også godt se, at det er uambitiøst at han kun har studeret Balkan og dets historie siden midten af 90'erne. Jeg kan godt se at det formentlig ikke har givet ham nogen dybere indsigt, at han har forsket, arbejdet og boet på Balkan i flere omgange, og at han er gift med en kroatisk - eller også er det serbisk - kvinde.

Jeg kan også sagtens se at han egentlig ikke er specielt anerkendt i sit felt, når han kun et enkelte par gange, har fået lov at sidde som ekspertvidne ved Den International Domstol i Haag, for at hjælpe med at give den mest retvisende fortolkning af ekstremt betydningsfulde historiske begivenheder, hvor han gerne har gennemgået en halv million siders officielle dokumenter.

Men jeg er sikker på at man er mere Balkan-ekspert end den mand jeg lige har beskrevet, hvis bare man husker at lytte til Dubioza Kolektiv og drikke sljivovica i ny og næ.

Christian Axboe Nielsen har sikkert ikke ret, ligesom at 9/11 sikkert var et inside job og at ISIS er en Mossad-konstruktion, skabt for at styrke Israel og den zionistiske bevægelse. Månelandingen var i øvrigt også fake og Romerriget lever i bedste velgående med hovedsæde i Thule. Det er heldigt at vi har folk der sidder i deres kælder, der har regnet alle tingene ud, når nu de der har viet deres liv og profession til at forske i felterne, tager så grueligt meget fejl.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Nu er jeg helt interesseret, hvad er det Christian siger om det emne? Kan man finde nogle udtalelser eller artikler fra ham?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Politik

Indlæg af Flax_Generous »

Hvis man mener, at Trump leverede en bare nogenlunde acceptabel præstation i den debat, så er der altså noget i vejen med én. Er du tosset en forfærdelig omgang!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Politik

Indlæg af Skydefinten »

Han står i flere amerikanske aviser til at have "vundet" debatten :eek:

Dog har CNN lige smidt denne:
Billede
Det er jeg så ikke enig i. Men shit, hvor de trasher hinanden. Selv amerikanerne rystede på hovederne i salen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Ingen af dem burde vinde. Begge er fuld af lort. Den ene lyver mere end den anden, og der er ingen der kan regne ud, hvem der er den ene og hvem der den anden i den sætning.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Men alligevel kan vi vel stort set alle blive enige om at det ikke er Trump som skal vinde. Ja, det kunne være "sjovt" at se, men alligevel så, nej det kunne det måske faktisk slet ikke.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Politik

Indlæg af Flax_Generous »

Clinton står for alt det, jeg ikke kan lide ved politik, og jeg er stort set ikke enig med hende i noget som helst, men alligevel er Trump værre. Det er på en eller anden måde ret imponerende.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Politik

Indlæg af Flax_Generous »

Den her artikel er meget sigende, synes jeg.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Politik

Indlæg af klogfyr »

har også lige set nogle klip af debatten, og er allerede så træt af den, at jeg ikke gider høre mere om den. Det er godt nok de to værste kandidater, man kunne finde. Hillary er bare symbolet på politikerlede og Trump er symbolet på den batshit insane befolkningsmasse, som altid skyder frem i kølvandet på krisetider.

Når det er sagt, så better the devil you know.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Politik

Indlæg af Storken »

Trump har dog ret i en ting. Den offentlige sektor i USA er ikke ligefrem effektiv. Det amerikanske sundhedsvæsen bruger dobbelt så mange penge per borger ift. Danmark. Det amerikanske skolevæsen bruger omkring 30% flere penge per student ift. Danmark. Og det er jo ikke fordi, at det amerikanske sundhedsvæsen og skolevæsen er prangende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster