Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:
Tello skrev:In other news; kæft nogle massakrer der bliver begået i Irak lige nu. 230 Shiamuslimer dræbt på 3 dage, i moskéer og lokalområder, til Eid Al-Fitr.
Hvor i Irak er det sket? Synes slet ikke jeg har hørt noget om det, men jeg antager at det er i ISIS-kontrollerede områder? Til gengæld så jeg lige at dødstallet efter de to bomber i Baghdad forleden nu er steget til 292. Fuldstændig vanvittigt.
Tror at Tello hentyder til det samme som dig, med det sindsyge angreb i Baghdad.
Allez...

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Baghdad og Balad (udenfor Baghdad, og endda ved en moské hvor en fra profetens slægtstræ er begravet). Det er ved områder hvor majoriteten af beboerne er Shiamuslimer. Det skete i nat Dansk tid.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

https://www.rt.com/news/350031-gunmen-a ... m-baghdad/

Hvad er de oppe på for 3 dage? 500 sårede? Og lidt over 300 døde? Det er tragisk.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Politik

Indlæg af Skydefinten »

Britter:)

http://www.southportvisiter.co.uk/news/ ... ar_twitter

Omregn ferie-lommepengene til mistede fadøl efter Brexit. :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Politik

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad fanden sker der for folk? Nu har Nice været udsat for angreb her til aften/nat. Indtil videre er 70 meldt døde og over 100 sårede efter en lastbil fyldt med våben og sprængstof er kørt ind i en større menneskemængde.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Politik

Indlæg af Michman »

Slutter det aldrig?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Politik

Indlæg af kklaus »

Militærkup i Tyrkiet!? :|

Edit:
Turkish army announces it has taken over the authority in entire Turkey. Gov't denies, says the coup attempt is failed.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Umuligt at vide hvad der præcis foregår. Der er meldinger og rygter om både det ene og det andet, men der er selvfølgelig et massivt media blackout i Tyrkiet, så det er stort set kun ubekræftede meldinger og rygter der fyger til højre og venstre lige nu.

Det lader dog til at der er kampvogne i gaderne i Ankara og lavtflyvende F16 fly og helikoptere. Broerne over Bosporus er lukket og militæret har lukket det tyrkiske luftrum og standset alle flyvninger ud af Atatürk.

Der er meldinger om skud ved præsidentpaladset, eksplosioner på politiets akademi for specialstyrker. Militæret påstår som sagt at de har taget magten, men det kan selvfølgelig slet ikke udelukkes at der er også er interne kampe i militæret.

Uanset hvad er verden mere fucked lige for tiden end den har været de seneste år. Man kan nok ikke ligefrem kalde det underholdende, men der sker i hvert fald hele tiden noget.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Politik

Indlæg af Jesni »

kklaus skrev:Militærkup i Tyrkiet!? :|

Edit:
Turkish army announces it has taken over the authority in entire Turkey. Gov't denies, says the coup attempt is failed.
Så må de jo spille lidt bedre til næste EM.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Politik

Indlæg af Storken »

Det er utroligt, hvordan Tyrkiet kan ligge lige ved siden af Europa, men alligevel føles lysår væk på alle andre områder.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, det mest skræmmende er jo at det her næsten er par for the course for Tyrkiet. Situationer à la den her, har der godt nok været mange af i landet gennem de seneste 100 år. Håber der kommer en hurtig løsning og at folk ikke går på gaderne, som Erdogan lige har opfordret dem til.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Politik

Indlæg af Skydefinten »

Tyrkiet udsender arrestordre på Hakan Sükür
Tyrkiet har nemlig udsendt en arrestordre på landsholdslegenden Hakan Sükür i kølvandet på det mislykkede kupforsøg i juli. Det skriver nyhedsbureauet AFP. Han stoppede sin fodboldkarriere i 2008 og har siden været politisk aktiv.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Oh, he done fucked up. Altså Erdogan. Galatasaray-sponsoreret statskup om 3, 2, 1 ...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 9:56 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Politik

Indlæg af Blaugrana92 »

Du burde tjekke den subreddit der hedder /r/conspiracy. Lige noget for dig. Der er 9/11 et inside job, zionisterne og CIA står bag sådan cirka alt og Bataclan var et false flag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster