TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:Så sluttede Parks & Rec også :')
What? Hvorfor dog det? Det bliver min søster træt af at høre, hun er helt bidt af det for tiden. Har det noget at gøre med ham screenwriteren der døde forleden? Harris et eller andet?

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Nope, tror at det har været annonceret længe. Inden de gik i gang med denne sæson havde jeg hørt og læst at dette ville bl ve den sidste.

Billede
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Nope, tror at det har været annonceret længe. Inden de gik i gang med denne sæson havde jeg hørt og læst at dette ville bl ve den sidste.

Billede
Aha, så er jeg bare uopmærksom. Men det er der nu ikke noget nyt i! :D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

House of Cards sæson 3 kan streames fra i dag!
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af kklaus »

Nope.
Stadig 5 afsnit af denne sæson og serien er fornyet med en 6. sæson.
http://www.ew.com/article/2014/10/07/wa ... eason6-amc
Giv mig min sko tilbage, røv!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

House of Cards, slutning s3 spoilers

Spoiler
Vis
Ret skuffet, ikke så intenst som sæson 1 og 2, det ligner i s3 at korthuset så småt braser sammen, og man fik ikke så meget af Frank der smadrer folk, men alting så småt smuldrer væk fra ham. Højdepunktet for mig var i afsnit 12: "She can go after me all she wants, but if she goes after Claire I will slit her fucking throat in broad daylight" Fuck det var godt.

Og til sidst. Fuck Claire. Hun prøver at blive FN ambassadør, hun bliver ikke stemt ind, men ender som ambassadør alligevel. Hun ødelægger det for sig selv, når Mendoza prøver at prikke lidt til hende og hun hopper i fælden med begge ben (Militæret er irrelevant). Fuck hendes lille tale i Rusland, hvor hun sviner Petrov i hans eget land bare fordi en enkelt * hænger sig selv, så ryger 3 måneders forhandlinger i vasken. Hvad fanden tænkte hun på? Hvorfor holder hun ikke bare sin kæft?

Og til sidst, hvor hun siger hun forlader Frank. Ja, han har behandlet hende forfærdeligt, men du skrider ikke fra ham midt i en valgkamp om at blive præsident, og du er vildt populær. Jeg håber hun får tæsk.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Skydefinten »

Zulu viser hele sæson 7 af Soa på søndag fra 0630-2100:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Modern Family :grin:
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Badabing skrev:House of Cards, slutning s3 spoilers

Spoiler
Vis
Ret skuffet, ikke så intenst som sæson 1 og 2, det ligner i s3 at korthuset så småt braser sammen, og man fik ikke så meget af Frank der smadrer folk, men alting så småt smuldrer væk fra ham. Højdepunktet for mig var i afsnit 12: "She can go after me all she wants, but if she goes after Claire I will slit her fucking throat in broad daylight" Fuck det var godt.

Og til sidst. Fuck Claire. Hun prøver at blive FN ambassadør, hun bliver ikke stemt ind, men ender som ambassadør alligevel. Hun ødelægger det for sig selv, når Mendoza prøver at prikke lidt til hende og hun hopper i fælden med begge ben (Militæret er irrelevant). Fuck hendes lille tale i Rusland, hvor hun sviner Petrov i hans eget land bare fordi en enkelt * hænger sig selv, så ryger 3 måneders forhandlinger i vasken. Hvad fanden tænkte hun på? Hvorfor holder hun ikke bare sin kæft?

Og til sidst, hvor hun siger hun forlader Frank. Ja, han har behandlet hende forfærdeligt, men du skrider ikke fra ham midt i en valgkamp om at blive præsident, og du er vildt populær. Jeg håber hun får tæsk.
Spoiler
Vis
Lol du siger rimelig meget det jeg har tænkt gennem hele sæsonen.

Noget af det jeg har kunnet lide ved HoC var at det virkede lidt realistisk, og ofte tænkte man om det egentlig var sådan det udspillede sig i amerikansk politik. Men den følelse findes slet ikke mere. Sæson 3 var urealistisk. Derudover mangler der i det hele taget meget mere koldblodighed fra Frank. Han ligner lidt en idiot gennem hele sæson 3. Gennem sæson 1 og 2 får de ham til at fremstå som et politisk geni, men i sæson 3 får han ikke et ben til jorden.

Og så er der Claire. Hele hendes ageren er så urealistisk. Som om en first lady får lov til at snakke om sådan en sag i Rusland, og som om en first lady NOGENsinde vil udtalel sig sådan efter 3 lange måneders forhandling. Men det gør hun så alligevel, hvilket var lidt dårligt skrevet efter min mening. Og at hun så siger at hun forlader ham, er også totalt modsigende til den karakter som de har bygget op i sæson 1 og 2. Utroværdigt hele vejen igennem.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Badabing skrev:House of Cards, slutning s3 spoilers
Spoiler
Vis
Ret skuffet, ikke så intenst som sæson 1 og 2, det ligner i s3 at korthuset så småt braser sammen, og man fik ikke så meget af Frank der smadrer folk, men alting så småt smuldrer væk fra ham. Højdepunktet for mig var i afsnit 12: "She can go after me all she wants, but if she goes after Claire I will slit her fucking throat in broad daylight" Fuck det var godt.

Og til sidst. Fuck Claire. Hun prøver at blive FN ambassadør, hun bliver ikke stemt ind, men ender som ambassadør alligevel. Hun ødelægger det for sig selv, når Mendoza prøver at prikke lidt til hende og hun hopper i fælden med begge ben (Militæret er irrelevant). Fuck hendes lille tale i Rusland, hvor hun sviner Petrov i hans eget land bare fordi en enkelt * hænger sig selv, så ryger 3 måneders forhandlinger i vasken. Hvad fanden tænkte hun på? Hvorfor holder hun ikke bare sin kæft?

Og til sidst, hvor hun siger hun forlader Frank. Ja, han har behandlet hende forfærdeligt, men du skrider ikke fra ham midt i en valgkamp om at blive præsident, og du er vildt populær. Jeg håber hun får tæsk.
Spoiler
Vis
Så fik du vist også lige opbrugt din kvote af misogyni...

Mit problem med tredje sæson var i øvrigt ikke, at Franks status som machiavelliansk halvgud blev lidt udfordret. Han er en ond karakter, og jeg ser ikke serien, fordi det er fedt at se ham smadre folk på stribe og vinde konstant. De første to sæsoner af House of Cards var i mine øjne rene tragedier. Nej, grunden til, at jeg er lidt på vippen med tredje sæson er, at der var alt for mange flade karakterer og alt for lidt plotmæssig udvikling. Hvad har f.eks. reelt ændret sig fra første episode til sidste episode? Claire er måske skredet, men ellers er det jo status quo.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:
Spoiler
Vis
Lol du siger rimelig meget det jeg har tænkt gennem hele sæsonen.

Noget af det jeg har kunnet lide ved HoC var at det virkede lidt realistisk, og ofte tænkte man om det egentlig var sådan det udspillede sig i amerikansk politik. Men den følelse findes slet ikke mere. Sæson 3 var urealistisk. Derudover mangler der i det hele taget meget mere koldblodighed fra Frank. Han ligner lidt en idiot gennem hele sæson 3. Gennem sæson 1 og 2 får de ham til at fremstå som et politisk geni, men i sæson 3 får han ikke et ben til jorden.

Og så er der Claire. Hele hendes ageren er så urealistisk. Som om en first lady får lov til at snakke om sådan en sag i Rusland, og som om en first lady NOGENsinde vil udtalel sig sådan efter 3 lange måneders forhandling. Men det gør hun så alligevel, hvilket var lidt dårligt skrevet efter min mening. Og at hun så siger at hun forlader ham, er også totalt modsigende til den karakter som de har bygget op i sæson 1 og 2. Utroværdigt hele vejen igennem.
Spoiler
Vis
Jeg tror ikke, at du skal regne med, at amerikanske politikere er psykopatiske mordere eller ufejlbarlige genier som Frank Underwood. Det er da om noget urealistisk. Selvom det giver god drama.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Popcorn-Time <3

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

"No I don't eat dragon, cause, uh, it's not a meal for peasants, it's a meal for kings, and I'm sort of a common man. But they don't eat us, it's a common misconception. They actually eat gold and treasure -- that's why they're always sitting on a pile of it."

- Charlie Kelly.

Hahahaha!
#jesuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af OliverDK »

Gik lige i nostalgi-mode og begyndte at se Drengene fra Angora. Hold kæft hvor er det sjovt efter så mange år.

BarçaDK

Re: TV-Serier

Indlæg af BarçaDK »

OliverDK skrev:Gik lige i nostalgi-mode og begyndte at se Drengene fra Angora. Hold kæft hvor er det sjovt efter så mange år.
Sæson 1 fra Kaare kommer med og så især sæson 2 er så sjovt. Henrik Solgaard er så fucking genialt lavet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster