Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

En af mine venner postede følgende gif på Facebook med titlen "Recap af Hunger Games":

Billede

Det er ikke ligefrem noget som lokker...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Ha ha ha!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Bronson, Memento eller The Artist til aften?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Bronson, Memento eller The Artist til aften?
The Artist er meget god, lidt anderledes, men sjov. Jeg har ikke set Bronson, så dem må du gerne se, så du kan fortælle om den er anbefalelsesværdig. Jeg har hørt den er god.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Jeg så den først time af Bronson lige da den var udkommet.. Jeg synes det var noget af det mest usammenhængende, brogede stykke film jeg har set. Desværre... Den virkede ellers til at have potentiale.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Film

Indlæg af JonasV »

[youtube]MrNA7RjU91I[/youtube]

Der kommer en Anchorman 2! :cool:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Det var også på tide. Den har de snakket om de sidste mange år. Men, FEDT!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Titanic nu i 3D i biograferne.. Er det ikke at malke filmen lige lovligt?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Film

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Titanic nu i 3D i biograferne.. Er det ikke at malke filmen lige lovligt?
Jo, ligesom det Lucas har gang i med Star Wars filmene, forstår ikke hvorfor man skal gøre det til 3D. Lad dem være episke som de er.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Jeg har lige set "The Intouchables - DAMN en god film. Den bedste film jeg har set længe! Den film har alt; et godt grin, den er rørende, skuespillet er fænomenalt og musikken er perfekt.

Til alle der mangler at se en film, se den! Den er så meget det værd!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

@brombi, noteret! hvad handler den om?
@emo, det så langt ude.. så lige star wars I den anden dag. klasse film :I
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:@brombi, noteret! hvad handler den om?
Den handler om en mega rig mand som er lam fra halsen og ned, og som skal bruge en hjælper. Han vælger en neger fra ghettoen, hvilket egentlig er absurd da han ingen uddannelse har. Man får et indblik i starten af deres forhold, hvordan det er at være lam fra halsen og ned, og hvordan livet er i ghettoen i Paris. Og ja den er fransk.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Wauw.. det jeg lige har oplevet var godt nok fucked up.

Jeg har siddet og set Memento og blev så småt trættere og trættere. Til sidst - med 15 minutter tilbage af filmen - falder jeg så i søvn og vågner op lidt efter, totalt uvidene om, hvor jeg er og hvad jeg laver. Det var som om, at jeg - ligesom Leonard i filmen - havde mistet min korttidshukommelse og ikke anede, hvad jeg lavede. Jeg blev først rolig, da jeg efter et minuts tid fik øje på min kat.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Wauw.. det jeg lige har oplevet var godt nok fucked up.

Jeg har siddet og set Memento og blev så småt trættere og trættere. Til sidst - med 15 minutter tilbage af filmen - falder jeg så i søvn og vågner op lidt efter, totalt uvidene om, hvor jeg er og hvad jeg laver. Det var som om, at jeg - ligesom Leonard i filmen - havde mistet min korttidshukommelse og ikke anede, hvad jeg lavede. Jeg blev først rolig, da jeg efter et minuts tid fik øje på min kat.
Ha! Sådan havde jeg det lidt nytårsaften. Der var ikke flere senge og/eller madrasser der hvor jeg var til fest, så jeg havde sat mig ud i en bil for at sove. Jeg vågner så lidt senere på natten i en helt anden bil og fatter ikke en skid. Nå, men jeg tænker at jeg bare sover videre og det gør jeg så. Om morgenen vågner jeg så lige pludselig på en sofa. I starten er jeg helt på herrens mark og når lige at tænke at jeg sikkert har klokket helt op i det og er gået ind i et andet hus, men får heldigvis øje på en af mine kammerater der ligger på gulvet. Det er virkelig ubehageligt når man vågner sådan og bare ikke har den fjerneste anelse om hvor man er og hvad der foregår! :razz:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Præcis. I nat drømte jeg så også, at der var nogle vilde Aalborgensere som ville voldtage min kæreste. Jeg burde ikke have set den film, selvom den var god :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster