Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

klogfyr skrev:er de skiftet fra nxtgn.org til nxgn.org til nu nxtgn.info???
Yeah.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Nååh, HB og Onse gutter! Find mig en lejlighed i Odense... eller hvor er det nemmest at søge henne synes at Boligportalen er et nederen sted. Skal have et fedt køkken, resten er ligegyldigt !
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Jesni »

emo skrev:Nååh, HB og Onse gutter! Find mig en lejlighed i Odense... eller hvor er det nemmest at søge henne synes at Boligportalen er et nederen sted. Skal have et fedt køkken, resten er ligegyldigt !

ALDRIG lej en lejlighed hos Ejendomsselskabet Raahøj i Odense. Et kæmpe røvhul.

Hvor hurtigt skal du have en lejlighed? FABBO (boligforening) kan man godt få noget tilbudt relativt hurtigt.

EDIT: Lidt back up på det jeg sagde:

https://dk.trustpilot.com/review/raahoej.dk

Jeg er forresten enig i hvad folk skriver derinde. Vi oplevede samme opførsel fra ham.
Senest rettet af Jesni lør okt 24, 2015 1:30 pm, rettet i alt 2 gange.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Kom til Århus. :3

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Ja kom til århus og vær med i hodor klubben

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

I will not! Gå væk med den by der... Måske jeg kan leje den ene side af sengen hos HB?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

emo skrev:I will not! Gå væk med den by der... Måske jeg kan leje den ene side af sengen hos HB?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Han søger faktisk en roomie.. Men det er vist noget med at du ikke må have en diller..

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Fjerner hans så må jeg godt!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

Haha. Emo er altid velkommen!! Du kan flytte ind første februar!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af UncleBobbyB »

hejsa! Jeg er i gang med et marketingsprojekt, hvor mit fokusområde er noget med loyalitet af bloggers delights bloggere osv - mit spørgsmål er så, om der er nogen skarpe hjerner herinde, der kan hjælpe med 1 eller 2 teorier omkring det ?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Bare lige for at få det præciseret helt, tænker du så på loyalitet fra bloggerne overfor Bloggers Delight, eller loyalitet fra læserne overfor bloggere fra Bloggers Delight? :-)

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af UncleBobbyB »

Blaugrana92 skrev:Bare lige for at få det præciseret helt, tænker du så på loyalitet fra bloggerne overfor Bloggers Delight, eller loyalitet fra læserne overfor bloggere fra Bloggers Delight? :-)
Loyalitet fra bloggerne overfor bloggers delight :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har lige et lynhurtigt spørgsmål:

Jeg er ved at opsige min lejlighed. Jeg har opsagt den i dag, med 3 måneders varsel. Det vil altså sige at lejemålet ophører 31. januar 2016. Da jeg indgik lejemålet betalte jeg 3 måneders forudbetalt husleje, som efterfølgende er blevet reguleret til at stemme overens med lejeregulering - altså stigning i huslejen - ved årsskifterne 2014 og 2015. Som jeg forstår lejelovens §34 så betyder det altså, at jeg i de kommende tre måneder kan modregne den forudbetalte husleje og dermed bo den forudbetalte husleje op. Altså med andre ord skal jeg ikke betale husleje i november, december og januar. Er det korrekt forstået? Hvad er jeres erfaring her?

Det er første gang at jeg siger et lejemål op (alle andre gange har det været fremleje), så jeg vil helst ikke blive snydt eller begå nogle dumme fejl her. :razz:

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:Jeg har lige et lynhurtigt spørgsmål:

Jeg er ved at opsige min lejlighed. Jeg har opsagt den i dag, med 3 måneders varsel. Det vil altså sige at lejemålet ophører 31. januar 2016. Da jeg indgik lejemålet betalte jeg 3 måneders forudbetalt husleje, som efterfølgende er blevet reguleret til at stemme overens med lejeregulering - altså stigning i huslejen - ved årsskifterne 2014 og 2015. Som jeg forstår lejelovens §34 så betyder det altså, at jeg i de kommende tre måneder kan modregne den forudbetalte husleje og dermed bo den forudbetalte husleje op. Altså med andre ord skal jeg ikke betale husleje i november, december og januar. Er det korrekt forstået? Hvad er jeres erfaring her?

Det er første gang at jeg siger et lejemål op (alle andre gange har det været fremleje), så jeg vil helst ikke blive snydt eller begå nogle dumme fejl her. :razz:
Spøjst, jeg opsagde min lejlighed for et par uger siden og er i samme situation :-)
Og ja - jeg skulle mene det er rigtigt forstået. Jeg skal i hvert fald ikke betale husleje her for de sidste tre måneder. Kun forbrug.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Brombi »

Skal have en ny sofa. Budget er ca 6000 kr. Hvor skal jeg købe den? Er umiddelbart ude efter en 3 personers med chaiselong :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster