Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Enders Game har 7.1 på imdb, hvilket må siges at være en ganske fin rating, nogle der har set den?

Ja, det har jeg. Ved ikke, hvad jeg skal sige om den. Handlingen er set før, så det er ikke der, man får sig en overraskelse.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

I øvrigt så jeg The Counselor, med Michael Fassbender, Brad Pitt, Javier Bardem, Penelope Cruz og Cameron Diaz, og selvom det er en stjernespækket cast, så er filmen(handlingen) meget rodet.


En god anmeldelse af filmen, hvis man er interesseret i at se den:

http://www.b.dk/film/stjerneskuespiller ... -counselor

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

zqa skrev:
Heartbreaker skrev:Jeg har set Sinister og The Conjuring. Så dem begge med mine roomies. Hold kæft en fornøjelse! De sad og gemte sig bag viskestykker og hoppede rundt. Fed slutning i Sinister!
:lol: Men, hvad skal I dog så se i morgen?
Ja, Sinister er led.
Der er blevet sat Quatantine på. Ved ikke helt, hvad jeg syntes. Har set den før. Ikke den bedste gyser.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Heartbreaker skrev:
zqa skrev:
Heartbreaker skrev:Jeg har set Sinister og The Conjuring. Så dem begge med mine roomies. Hold kæft en fornøjelse! De sad og gemte sig bag viskestykker og hoppede rundt. Fed slutning i Sinister!
:lol: Men, hvad skal I dog så se i morgen?
Ja, Sinister er led.
Der er blevet sat Quatantine på. Ved ikke helt, hvad jeg syntes. Har set den før. Ikke den bedste gyser.
Bleh. Se originalen; REC. Spansk, optaget i Barcelona og AWESOME!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er heller ikke fan af valget. Btw. Er kvinden i buret værd at se?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Film

Indlæg af soul_pitcher »

Kubala skrev:
Brombi skrev:Enders Game har 7.1 på imdb, hvilket må siges at være en ganske fin rating, nogle der har set den?

Ja, det har jeg. Ved ikke, hvad jeg skal sige om den. Handlingen er set før, så det er ikke der, man får sig en overraskelse.
Bogen er ellers ganske fænomenal, men undrer mig ikke, at filmen ikke kan leve op til den. Det gør de sjældent.
Udover det synes jeg ikke, at 7.1 på IMDB er noget der rykker. Faktisk en smule lavt.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

soul_pitcher skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Enders Game har 7.1 på imdb, hvilket må siges at være en ganske fin rating, nogle der har set den?

Ja, det har jeg. Ved ikke, hvad jeg skal sige om den. Handlingen er set før, så det er ikke der, man får sig en overraskelse.
Bogen er ellers ganske fænomenal, men undrer mig ikke, at filmen ikke kan leve op til den. Det gør de sjældent.
Udover det synes jeg ikke, at 7.1 på IMDB er noget der rykker. Faktisk en smule lavt.

Har ikke læst bogen, men man skal selv se den. Vil ikke sige noget omkring den. Folk har forskellige smage, men handlingen er set før, som sagt.


Edit: Man skal se den. Jeg kom lige i tanke om en fed detalje i handlingen og udelukkende pga. den, skal man se filmen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:
soul_pitcher skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Enders Game har 7.1 på imdb, hvilket må siges at være en ganske fin rating, nogle der har set den?

Ja, det har jeg. Ved ikke, hvad jeg skal sige om den. Handlingen er set før, så det er ikke der, man får sig en overraskelse.
Bogen er ellers ganske fænomenal, men undrer mig ikke, at filmen ikke kan leve op til den. Det gør de sjældent.
Udover det synes jeg ikke, at 7.1 på IMDB er noget der rykker. Faktisk en smule lavt.

Har ikke læst bogen, men man skal selv se den. Vil ikke sige noget omkring den. Folk har forskellige smage, men handlingen er set før, som sagt.


Edit: Man skal se den. Jeg kom lige i tanke om en fed detalje i handlingen og udelukkende pga. den, skal man se filmen.
Så du vil anbefale den? Jamen så må den komme på min watchlist.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
soul_pitcher skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Enders Game har 7.1 på imdb, hvilket må siges at være en ganske fin rating, nogle der har set den?

Ja, det har jeg. Ved ikke, hvad jeg skal sige om den. Handlingen er set før, så det er ikke der, man får sig en overraskelse.
Bogen er ellers ganske fænomenal, men undrer mig ikke, at filmen ikke kan leve op til den. Det gør de sjældent.
Udover det synes jeg ikke, at 7.1 på IMDB er noget der rykker. Faktisk en smule lavt.

Har ikke læst bogen, men man skal selv se den. Vil ikke sige noget omkring den. Folk har forskellige smage, men handlingen er set før, som sagt.


Edit: Man skal se den. Jeg kom lige i tanke om en fed detalje i handlingen og udelukkende pga. den, skal man se filmen.
Så du vil anbefale den? Jamen så må den komme på min watchlist.

Ja, pga. af den detalje, som der i filmen. Og hvis du så synes, at det var en lorte detalje og det var en skod film, så må jeg tage den på min kappe.

Det skal lige siges, at det ikke er en fantastisk film eller noget, men det er heller ikke en helt skod film. Genren siger det hele, og man skal ikke forvente for meget af sådan en film, for så bliver man heller ikke skuffet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Okay jeg har så set Ender's Game, og jeg må sige at jeg ikke havde høje forventninger. Så den som skrevet tidligere på anbefaling fra Kubala. Jeg må sige at jeg blev positivt overrasket, for det er en fin film, især hvis man bare gerne vil slappe af og se nogle flotte effekter. Skuespillet er dog ikke specielt godt, hvilket er forståeligt, når der er så mange børn med i den. Derfor kunne man faktisk godt have skrevet nogenlunde samme historie, men hvor alderen var uvilkårlig. Det kunne faktisk have gjort den federe.

Jeg sad så igennem hele filmen og tænkte, hvad er det mon for en detalje Kubala tænkte på. Tæt på slutningen af filmen, tænkte jeg at jeg nok måtte spørge, men så! Det handler naturlivis ikke bare om at vinde, men hvordan man vinder! Ægte Barca stil ;) Fed nok detalje :) Håber også det var den du havde i tankerne..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Film

Indlæg af Skydefinten »

Ugen er gået med at få set The Wolf of Ws, American Hustle og Dallas Buyers Club. Optur!

Der laves stadig gode film... matthew mcconaughey spiller jo direkte fantastisk. Lækker lille scene også med Leonardo i The Wolf of WS. :lol:

Et forslag til en film i aften, hvis man ikke er en X-Factor kind of guy?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Ugen er gået med at få set The Wolf of Ws, American Hustle og Dallas Buyers Club. Optur!

Der laves stadig gode film... matthew mcconaughey spiller jo direkte fantastisk. Lækker lille scene også med Leonardo i The Wolf of WS. :lol:

Et forslag til en film i aften, hvis man ikke er en X-Factor kind of guy?
Har du set Apocalypto? Den er vanvittig. På den gode måde. Er vild med den film, har nok set den 5-6 gange. Ellers vil jeg holde mig til mit igangværende western tema og nævne True Grit, 3:10 to Yuma og Appaloosa.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

@Skydefinten

Er American Hustle en god film? Overvejer om jeg skal tage i biffen og se den.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Okay jeg har så set Ender's Game, og jeg må sige at jeg ikke havde høje forventninger. Så den som skrevet tidligere på anbefaling fra Kubala. Jeg må sige at jeg blev positivt overrasket, for det er en fin film, især hvis man bare gerne vil slappe af og se nogle flotte effekter. Skuespillet er dog ikke specielt godt, hvilket er forståeligt, når der er så mange børn med i den. Derfor kunne man faktisk godt have skrevet nogenlunde samme historie, men hvor alderen var uvilkårlig. Det kunne faktisk have gjort den federe.

Jeg sad så igennem hele filmen og tænkte, hvad er det mon for en detalje Kubala tænkte på. Tæt på slutningen af filmen, tænkte jeg at jeg nok måtte spørge, men så! Det handler naturlivis ikke bare om at vinde, men hvordan man vinder! Ægte Barca stil ;) Fed nok detalje :) Håber også det var den du havde i tankerne..

Ja, også det.
Spoiler
Vis
Men man tænker, at det der game, de har gang i, om det er simulation eller ægte. Og det er sgu ægte til sidst, så man bliver overrasket. Man går jo og tror, at de skal deltage i kampen, alt imens de er i gang med det.
Du har ret mht. skuespillet, og hvis man ser filmen på basis af det, så bliver man skuffet. Ens forventninger skal ikke være høje, så er filmen sådan set ok. Ikke noget vildt, men ok.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:@Skydefinten

Er American Hustle en god film? Overvejer om jeg skal tage i biffen og se den.

Simpelt, ja, det er den.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster