Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:The Secret life og Walter Mitty, rigtig fin film, god underholdning! Kan godt anbefales. Der er flotte billeder og god musik med, og så er historien også ganske fin :) ahh dejligt at have ferie.. :)
Også er Cheryl Melhoff (Kristen Wiig) meega sød!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Film

Indlæg af Kubala »

Har lige set The Ambassador. En god dokumentarfilm. Man får et godt grin, selvom det er alvorlige sager, som der bliver belyst.
Senest rettet af Kubala ons jan 15, 2014 4:08 pm, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

All is Lost, fin film, ok god præstation af Redford, men stadig lidt underlig og faktisk lidt utroværdig.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Film

Indlæg af Luis Enrique »

Apropos Redford vil jeg anbefale 'The Candidate' fra 1972, som jeg genså her for nylig. Stadig en af de mest solide og evigt aktuelle demaskeringer af, hvordan det politiske liv er iscenesat, komplekst og korrupt.

phpBB [video]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:The Crash Reel. Rørende dokumentar om tidligere pro-snowboarder, Kevin Pearce, der i 2009 blev hjerneskadet efter et halfpipe fald. Faldet, hospitalet, genoptræningen og hele forløbet der ender med, at han må indse, at han ikke kommer til at pro-snowboarde mere. Kan klart anbefales, også til dem som ikke er snowboardere.
Den har været på min watchlist i lang tid.. Måske jeg tager din anbefaling til mig og ser den i aften :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Fik du set den, Brombz?

Jeg så Jackass Presents: Bad Grandpa i tirsdags. Den var fandme sjov!!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Lopezzz skrev:
Heartbreaker skrev:Altså den der nye TV serie?
Hvis det er til mig så nej. Det er en film som vandt Golden Globe sidste weekend.
Den kan hentes på nxtgn ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Film

Indlæg af Lopezzz »

Heartbreaker skrev:
Lopezzz skrev:
Heartbreaker skrev:Altså den der nye TV serie?
Hvis det er til mig så nej. Det er en film som vandt Golden Globe sidste weekend.
Den kan hentes på nxtgn ;-)
Okaay ;) takker!
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Fik du set den, Brombz?

Jeg så Jackass Presents: Bad Grandpa i tirsdags. Den var fandme sjov!!
Jep og jeg syntes den var ret god. Godt lavet og giver et fint indblik i den verden og det 'opgør' der var mellem Shaun White og Pearce (+ resten af det community). Selvom jeg godt kendte til Pearce's historie, med at han stoppede karrieren, var det alligevel spændende at følge ham.

Har også sit Jackass, og må indrømme at jeg blev ret irriteret over alle de små historier, det var pisse nederen. Pranksne var dog ret geniale :D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Skal se en god film i aften. Forslag? :?:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Skal se en god film i aften. Forslag? :?:
Den kinesiske film Infernal Affairs er et must-see, hvis man kan lide The Departed. The Departed er nemlig baseret på denne film. Jeg synes faktisk, at det kinesiske manuskript er bedre end Hollywoods, men de minder rigtig meget om hinanden. Det kan derfor godt undre, at The Departed fik en Oscar for bedste manuskript, når de ændringer der er i forhold til originalen faktisk forværrer filmen. The Departed er selvfølgelig bedre grundet castet og Scorsese, men det er alligevel sjovt at se den originale.

Bonusinfo: Den ligger på Netflix

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Den er på watchlist. Hvilket sprog er det? Vi nåede at finde en anden film, så smider den nok på onsdag. :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Kinesisk, så undertekster er et must.

Det værste er dog ikke sproget. Det er nærmere, at de kinesere ligner hinanden alle sammen :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Så ville jeg nok ikke kunne se forskel på dem i aften alligevel. Eksamen og arbejde, puha. Smed Dallas Buyers Club på. Skal nok lige skrive et par ord om den efter :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Så ville jeg nok ikke kunne se forskel på dem i aften alligevel. Eksamen og arbejde, puha. Smed Dallas Buyers Club på. Skal nok lige skrive et par ord om den efter :-)
Den er go. Han vinder Oscar!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster