TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Kubala skrev:SoA.
Spoiler
Vis
Hvad fanden skete der for SoAs første afsnit? Tager de problematikken omkring våbenloven i USA op?
Spoiler
Vis
Jeg synes at det er fedt at de tør tage netop det emne op. Du kan finde nogle artikler omhandlende afsnit 1, blandt andet interviews med direktøren Kurt Sutter, hvor han kommer ind på hvorfor de valgte at tag den del med. Evt. kig tilbage på nogle af "spoilers" fra første afsnit her i tråden, zqa og jeg har haft skrevet lidt om det. Meen feeeeet feeeet er det.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Kubala »

emo skrev:
Kubala skrev:SoA.
Spoiler
Vis
Hvad fanden skete der for SoAs første afsnit? Tager de problematikken omkring våbenloven i USA op?
Spoiler
Vis
Jeg synes at det er fedt at de tør tage netop det emne op. Du kan finde nogle artikler omhandlende afsnit 1, blandt andet interviews med direktøren Kurt Sutter, hvor han kommer ind på hvorfor de valgte at tag den del med. Evt. kig tilbage på nogle af "spoilers" fra første afsnit her i tråden, zqa og jeg har haft skrevet lidt om det. Meen feeeeet feeeet er det.
Spoiler
Vis
Jep, det er fedt af ham. Der vil jo være folk i USA, der vil ryste på hovedet af dette, som er for våbenloven og dermed ikke se med længere, men det er modigt gjort.

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Kubala skrev:
emo skrev:
Kubala skrev:SoA.
Spoiler
Vis
Hvad fanden skete der for SoAs første afsnit? Tager de problematikken omkring våbenloven i USA op?
Spoiler
Vis
Jeg synes at det er fedt at de tør tage netop det emne op. Du kan finde nogle artikler omhandlende afsnit 1, blandt andet interviews med direktøren Kurt Sutter, hvor han kommer ind på hvorfor de valgte at tag den del med. Evt. kig tilbage på nogle af "spoilers" fra første afsnit her i tråden, zqa og jeg har haft skrevet lidt om det. Meen feeeeet feeeet er det.
Spoiler
Vis
Jep, det er fedt af ham. Der vil jo være folk i USA, der vil ryste på hovedet af dette, som er for våbenloven og dermed ikke se med længere, men det er modigt gjort.
Spoiler
Vis
Han har fået mere negativt respons fra folk som finder "skoleskyderiet" for kvalmende. At det er respektløst overfor de folk som rent faktisk har mistet børn i episoder som disse. Det var virkelig en problematik han skulle overveje nøje, for det er satme et ømt punkt i USA, skoleskyderier.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Kubala »

emo skrev:
Kubala skrev:
emo skrev:
Kubala skrev:SoA.
Spoiler
Vis
Hvad fanden skete der for SoAs første afsnit? Tager de problematikken omkring våbenloven i USA op?
Spoiler
Vis
Jeg synes at det er fedt at de tør tage netop det emne op. Du kan finde nogle artikler omhandlende afsnit 1, blandt andet interviews med direktøren Kurt Sutter, hvor han kommer ind på hvorfor de valgte at tag den del med. Evt. kig tilbage på nogle af "spoilers" fra første afsnit her i tråden, zqa og jeg har haft skrevet lidt om det. Meen feeeeet feeeet er det.
Spoiler
Vis
Jep, det er fedt af ham. Der vil jo være folk i USA, der vil ryste på hovedet af dette, som er for våbenloven og dermed ikke se med længere, men det er modigt gjort.
Spoiler
Vis
Han har fået mere negativt respons fra folk som finder "skoleskyderiet" for kvalmende. At det er respektløst overfor de folk som rent faktisk har mistet børn i episoder som disse. Det var virkelig en problematik han skulle overveje nøje, for det er satme et ømt punkt i USA, skoleskyderier.
Spoiler
Vis
Absolut(til det med, at han skal overveje det nøje) og det er tragisk, men man skal italesætte denne problematik, selvom den minder de implicerede familier om deres tab. Mediet har meget at sige, og hvis man skal vende kurven, så skal mediet fokusere på dette problem.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

emo skrev:SoA S06E02
Spoiler
Vis
zqa bliver sq ked af det...

Men et okay stillet afsnit, hvor de rydder lidt op. Egentlig ikke en spoiler, men ingen grund til at ødelægge tråden med andet end "spoiler-knappen".
Spoiler
Vis
Hvorfor bliver jeg ked af det?

Glimrende afsnit, synes jeg. Det ligger virkelig op til "some serious heat" mod SAMCRO. Og Tara, hvis hun er rat, så er hun nok lige så nedern som Skyler White.

I øvrigt sjovt hvordan man sympatiserer med de her røvhuller (og W. White) og hader alle dem som faktisk overholder loven :lol:
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

zqa skrev:
emo skrev:SoA S06E02
Spoiler
Vis
zqa bliver sq ked af det...

Men et okay stillet afsnit, hvor de rydder lidt op. Egentlig ikke en spoiler, men ingen grund til at ødelægge tråden med andet end "spoiler-knappen".
Spoiler
Vis
Hvorfor bliver jeg ked af det?

Glimrende afsnit, synes jeg. Det ligger virkelig op til "some serious heat" mod SAMCRO. Og Tara, hvis hun er rat, så er hun nok lige så nedern som Skyler White.

I øvrigt sjovt hvordan man sympatiserer med de her røvhuller (og W. White) og hader alle dem som faktisk overholder loven :lol:
Spoiler
Vis
Med tanke på din ven Dave, du var ret glad for ham...
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

emo skrev:
Spoiler
Vis
Med tanke på din ven Dave, du var ret glad for ham...
Spoiler
Vis
Ahhhh, ha ha. Ja det var lidt ærgerligt!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15186
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

BB
Spoiler
Vis
Tror i at Pinkmans venner kommer i billedet i sidste 2 afsnit? Badger og ham den anden psycho :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Lopezzz skrev:BB
Spoiler
Vis
Tror i at Pinkmans venner kommer i billedet i sidste 2 afsnit? Badger og ham den anden psycho :cool:
Spoiler
Vis
Nop. Tror ikke de har en stor nok rolle, her i den afsluttende fase.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:
Lopezzz skrev:BB
Spoiler
Vis
Tror i at Pinkmans venner kommer i billedet i sidste 2 afsnit? Badger og ham den anden psycho :cool:
Spoiler
Vis
Nop. Tror ikke de har en stor nok rolle, her i den afsluttende fase.
Spoiler
Vis
Jeg tror at deres første scene i den nye sæson "startrek parody", har meget mere at sige end vi tror. Den skal nok tolkes, og har noget med døden at gøre.
Allez...

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

The Gang Tries Desperately to Win an Award, hahahahahahaha for et afsnit !

Er der mon en skjult hentydning til at en successerie af denne klasse aldrig har vundet noget eller været nomineret til nogle af de "større" priser. Klart et af de bedste afsnit i lang lang tid.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:The Gang Tries Desperately to Win an Award, hahahahahahaha for et afsnit !

Er der mon en skjult hentydning til at en successerie af denne klasse aldrig har vundet noget eller været nomineret til nogle af de "større" priser. Klart et af de bedste afsnit i lang lang tid.
Det var virkelig et godt afsnit! Elskede da charlie gik amok i sin spraypaint high og begyndte at spytte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Lige set Derek serien færdig, kun 7 afsnit har den. Den var sød, rørende, humoristisk og samtidigt en som gjorde en glad. Se den... ;-) . Intet mesterværk, ikke i nærheden af The Office, men var nok hellere ikke meningen, mere en modsætning. Den er optaget på samme måde. Jeg var glaaa' for den.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15186
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
Heartbreaker skrev:
Lopezzz skrev:BB
Spoiler
Vis
Tror i at Pinkmans venner kommer i billedet i sidste 2 afsnit? Badger og ham den anden psycho :cool:
Spoiler
Vis
Nop. Tror ikke de har en stor nok rolle, her i den afsluttende fase.
Spoiler
Vis
Jeg tror at deres første scene i den nye sæson "startrek parody", har meget mere at sige end vi tror. Den skal nok tolkes, og har noget med døden at gøre.
Spoiler
Vis
Ja og de kan ikke bare forsvinde uden at blive slået ihjel :D...
Jeg håber at de kan måske hjælpe Jesse med at flugte fra nazisterne så han kan hævne sig på Walt.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

http://screenbid.auctionserver.net/view ... alog/id/6/

Så er der BB auktion, kom igang med at bruge nogle penge, giv gerne ud, af ting eller penge...
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster