TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Haha, hvor er Elementary pinligt ringe ift. Sherlock serien!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15163
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1137 gange
Kontakt:

Re: Sv: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

zqa skrev:
Spoiler
Vis
Jax nakker sikkert resten af de negere der.
Spoiler
Vis
Pas på hvad du siger ok ;-)
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: TV-Serier

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
zqa skrev:
Spoiler
Vis
Jax nakker sikkert resten af de negere der.
Spoiler
Vis
Pas på hvad du siger ok ;-)
Spoiler
Vis
Billede
Allez...

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af kklaus »

Billede

Fun fact: Det seneste afsnit ('Goodbye Maimi') er rated som det dårligste i hele serien.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Jamial »

kklaus skrev:Fun fact: Det seneste afsnit ('Goodbye Maimi') er rated som det dårligste i hele serien.
Serien er fandme også faldet af på den. Dexter startede ud som noget af det bedste nogensinde, og skal sluttes af sådan her. Pinligt. :(

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Sidste afsnit af Breaking Bad er rated til 9.6, damn.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Jeg har svært ved at acceptere, at jeg ikke kan se næste afsnit nu. NU!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

.. og at der kun er tre afsnit tilbage :( Er der nogen som kan anbefale The Wire?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Ja, man får lidt pres.

Jeg kan anbefale, at du væbner dig med tålmodighed, når du ser The Wire. Jeg gik kold i første sæson. Den var ikke skidt, bare ret langtrukken (og efterhånden lidt gammel at se på). Må lige have genoptaget den ved lejlighed. Det er jo en af verdens bedste serier. Siger folk. Nok bare mig, der ikke var in the zone da jeg så den.

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af kklaus »

Jamial skrev:
kklaus skrev:Fun fact: Det seneste afsnit ('Goodbye Maimi') er rated som det dårligste i hele serien.
Serien er fandme også faldet af på den. Dexter startede ud som noget af det bedste nogensinde, og skal sluttes af sådan her. Pinligt. :(
Enig, men alligevel lidt imponerende, at man efter 7 sæsoner med (trods faldende) forholdsvist højt nivaeu, lige laver en Heroes i sidste sæson.

Nu må den bare godt stoppe.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

En side der omhandler farven pinks betydning i Breaking Bad. Nyt afsnit i nat, hell frigging yeah!!

Min roomie har i øvrigt lige fortalt mig, at Vince Gillivan vil lave en serie med Saul Goodman i hovedrollen, som skal omhandle hans tid, op til hvor han mødte W.W. Kan nogen bekræfte dette?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Gå tilbage nogle indlæg og læs den fra zqa. Har længe været rygtet, men desværre er det ikke bekræftet at selve Vince vil stå bag men sandsynligvis blot sælge licensen videre. Håber dog at skal den laves så står han selv bag den.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Oh, var lige lidt for langsom der.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af kklaus »

Jep.
http://www.huffingtonpost.com/2013/09/1 ... 09001.html

I øvrigt:
Spoiler
Vis
TVF: I don’t want spoilers even for myself but the last episode ended on this fantastic shootout – God Bless Michelle MacLaren for doing such a good job directing that episode – but how would you define these last three episodes?

VG: I think these last three episodes, not to overstate it, and you could say this about the last eight, but with these last three in particular you need to install a seat belt on your sofa, you need to wear a crash helmet and a diaper. [laughs] I tell ya, this next episode (entitled “Ozymandias”), I think for my money, is the best episode we ever had had or ever will have. It was written by Moira Walley-Beckett and directed by Rian Johnson
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Spoiler
Vis
Jeg tog lige en time senere afsted hjemmefra for at se Breaking Bad. Jeg er ikke sikker på, at det var en god idé. Sikke et fucking mareridt!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster