Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

The Prestige skal også nævnes. Rigtig fed slutning!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:The Prestige skal også nævnes. Rigtig fed slutning!
Uden tvivl en fed film. Den skulle bare være afkortet med 15-20 minutter IMO.

Nolans film har generelt det problem, at den midterste part ikke lever op til starten eller slutningen. Det er rigtig synd for han laver nogle fantastiske film.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Det er rigtigt. Man kan også sige, at Django måske var en smule for lang, men jeg er underholdt hele vejen i gennem, så for min skyld gør det ikke noget. Apropos Nolan, så er han gået i gang med en ny film: Interstellar.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Film

Indlæg af Quaresma »

Heartbreaker skrev:Det er rigtigt. Man kan også sige, at Django måske var en smule for lang, men jeg er underholdt hele vejen i gennem, så for min skyld gør det ikke noget. Apropos Nolan, så er han gået i gang med en ny film: Interstellar.
Men den gode Michael Caine slef.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Det er så vigtigt, ja!
Det ser ud til at være et stærkt team: Nolan brødrene, Spielberg og Hans Zimmer bag kameraet.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Film

Indlæg af Lopezzz »

Warriors Of The Rainbow
Varighed 4 timer og 36 minutter. Den bedste film jeg har set i sidste mange år.

Sleeper Cell
Den bedste serie efter Breaking Bad ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Det er rigtigt. Man kan også sige, at Django måske var en smule for lang, men jeg er underholdt hele vejen i gennem, så for min skyld gør det ikke noget. Apropos Nolan, så er han gået i gang med en ny film: Interstellar.
Tarantino er ved at falde af på den, hvis du spørger mig. Fjerner man Christoph Waltz fra hans seneste to film (Inglorious Bastards og Django), så er der tale om to ordinære film af en excentrisk instruktør.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Se dinner for schmucks, den er også sjov :D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er stor Django og Inglorious Basterds fans. Jeg har givet dem lige så høj karakter som Pulp Fiction. Kill Bill vol. 3 rygtes.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Film

Indlæg af Lopezzz »

Den ny film med Keanu Reeves er på vej og den er fed.
phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Man of Steel (bare rolig, ingen spoilers) var fed og actionfyldt - minder lidt om Batman Begins, dog langt mere actionpacked, det er helt vildt så meget action der er med! Den tager sig tid til detaljer, hvilket jeg synes er fedt og sammenlignet med Avengers har den langt mere substans. Men den kan godt tåle mere. Henry Cavill passer perfekt som Superman, spiller ikke dårligt eller overdrevent, og til tider minder han også lidt om Christopher Reeve. Filmens overraskelse må nok være Michael Shannon som General Zod. Han stjal alle scener, han var med i, rent skuespilspræstationsmæssigt.

Lidt mere substantiel dialog, måske længere dialoger, ville gøre filmen bedre. Det er dog et plus at den ikke er fyldt med 1liners. Faktisk er der næsten ingen, hvis jeg husker korrekt. Den kan klart anbefales at se i biografen. Folk klappede i biografen, og mange sad også med til efter rulleteksterne, nok i håb om at se en "skjult" scene som man ser det i Marvel filmene.

Anmeldelserne har været ret blandede, og det tror jeg er fordi, at anmelderne sætter samme relevanskriterier for denne type film, som med en typisk æstetisk og kunstnerisk film. Som jeg ser filmen; godt skuespil, godt manuskript, fantastiske effekter, ingen plothuller. Det som filmen bliver kritiseret for, er nødvendigt for en Superman film og kan ikke undgås - og derudover har forventningerne til den her film også være skyhøje. Dog er alle dog enige om, at den slår Superman Returns med miles af længder!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor mange stjerner giver du den og så du den i 3D?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:Som jeg ser filmen; godt skuespil, godt manuskript, fantastiske effekter, ingen plothuller.
Det lyder perfekt for sådan en film. Glæder mig til at se den.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Hvor mange stjerner giver du den og så du den i 3D?

Jeg så den i 3D og det fungerede fint. Der var nogle gange hvor man lidt glemte at det var 3D, men så pludselig var det som om Superman fløj ind i en. Stjerner ud af 10? 8-9 stks..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Jeg er fornærmet over at Man of Steel klarer det dårligere end Avengers..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster