Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:Her står den også på Star Wars!

Ikke den nye, men alligevel...
Billede
Jeg ser den også på Kanal 5 (med reklamer), selvom jeg har den på Blu-Ray. Jeg ved ikke helt hvorfor :eh:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Den var... Awesome!!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:Har lige set Star Wars. Fin film, men magien var der ikke rigtig. Den minder dog lidt om de gamle film, hvilket var et plus i min bog.
Uden at spoile noget kan man vist godt sige, at den minder meget om A New Hope. Hvilket jo ikke er en dårlig ting. Jeg var i hvert fald underholdt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:
Storken skrev:Har lige set Star Wars. Fin film, men magien var der ikke rigtig. Den minder dog lidt om de gamle film, hvilket var et plus i min bog.
Uden at spoile noget kan man vist godt sige, at den minder meget om A New Hope. Hvilket jo ikke er en dårlig ting. Jeg var i hvert fald underholdt.
Ja, den minder om A New Hope.
Spoiler
Vis
Jeg kom dog også til at tænke på Return of the Jedi, da de i slutningen skulle ned på planeten og hjælpe angrebet fra luften.

Jeg brød mig ikke synderligt om Finns karakter. Han var lidt for tøset til min smag. Det var også en lidt tynd opbygning, der lå bag hans afhopning. Derudover virkede skurken (Han Solos søn) dårlig castet. Han var meget lidt likeable, hvilket jeg synes en skurk skal være.

Jeg synes ligeledes, der var et par dårlige scener. Eksempelvis den, hvor Han Solo bliver angrebet af de to bander på fragtskibet. Det virkede malplaceret.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:
Spoiler
Vis
Jeg kom dog også til at tænke på Return of the Jedi, da de i slutningen skulle ned på planeten og hjælpe angrebet fra luften.

Jeg brød mig ikke synderligt om Finns karakter. Han var lidt for tøset til min smag. Det var også en lidt tynd opbygning, der lå bag hans afhopning. Derudover virkede skurken (Han Solos søn) dårlig castet. Han var meget lidt likeable, hvilket jeg synes en skurk skal være.

Jeg synes ligeledes, der var et par dårlige scener. Eksempelvis den, hvor Han Solo bliver angrebet af de to bander på fragtskibet. Det virkede malplaceret.
Spoiler
Vis
Jeg synes faktisk, at Kylo Ren var rigtig spændende. Han var alt det som Anakin skulle have været i prequel-trilogien. Måske ikke likeable, men med personlighed og dybde. Det er ikke altid, at karakterer har sidstnævnte i Star Wars-universitet.

I det hele taget var jeg ganske tilfreds med alle de nye karakterer. Jeg glæder mig til at se dem igen i næste film, som forhåbentlig og formentlig bliver lidt mindre reboot-agtig.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:
Spoiler
Vis
Jeg synes faktisk, at Kylo Ren var rigtig spændende. Han var alt det som Anakin skulle have været i prequel-trilogien. Måske ikke likeable, men med personlighed og dybde. Det er ikke altid, at karakterer har sidstnævnte i Star Wars-universitet.
Spoiler
Vis
Det var ikke så meget karakteren jeg tænkte på. Jeg synes bare de kunne have fundet en bedre skuespiller til rollen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Flax_Generous skrev:
Spoiler
Vis
Jeg synes faktisk, at Kylo Ren var rigtig spændende. Han var alt det som Anakin skulle have været i prequel-trilogien. Måske ikke likeable, men med personlighed og dybde. Det er ikke altid, at karakterer har sidstnævnte i Star Wars-universitet.
Spoiler
Vis
Det var ikke så meget karakteren jeg tænkte på. Jeg synes bare de kunne have fundet en bedre skuespiller til rollen.
Spoiler
Vis
Ha. Der står ikke engang noget her.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Jesni »

Flyttet til Film.
Senest rettet af Jesni fre dec 18, 2015 4:54 pm, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Guys, kan i ikke spoile filmen i film-tråden i stedet, så man ikke pludselig kommer til at læse noget, man helst ville have undgået :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Luis Enrique »

kklaus skrev:Guys, kan i ikke spoile filmen i film-tråden i stedet, så man ikke pludselig kommer til at læse noget, man helst ville have undgået :smile:
Har du ikke set Die Hard før? ;-)

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Billede

Woah :-o
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Ville lige se om jeg kunne finde nogle af de gamle klassiske indlæg. Tjek antallet af træffere på min søgning:

Billede

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5537
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hey Blau

Hva med anolacrabcf ?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Hey Blau

Hva med anolacrabcf ?
Kun en enkelt træffer, men det er til gengæld et af de bedste indlæg i forums historie: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... cf#p412759

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster