Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes også niveauet er steget stødt... proportionalt med mængden af mine egne indlæg..
(Smiley med merskums-pibe, der kigger panoramo agtigt ud over Skive)
Panorama i Skive? Hvor? Sidder du ude i Vinde og stirrer ned på os andre [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Vinde er for tabere... næ, nej, Main street Viborgvej... thats where it’s at!
Der er da kun udsigt til vejarbejde derfra [emoji1]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Ok, kom så med det... hvor er det lige du bor, siden du har så stor lokal kendskab til Sallings hovedstad?
Brårup is where it's at [emoji6]


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af De La Barça »

Ignorerlisten kan varmt anbefales.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Tillykke med de 30, Mander!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Sådan afslutter man weekenden :glad:
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Off topic tråden er død, NBA tråden er død, musik tråden er død, politik er død, mad og rejser er død, odds er død og kamptrådene er blevet meget rygklapperi, og mindre kritik, foruden 3-4 stykker - inklusive mig selv.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Det sker, når man udelukker tunge profiler... Det er en balancegang med et forum, vil man have en ren tone foruden alt, eller vil man have aktivitet.

Men tror også mange er trætte og bare er her lidt for at blive oplyst og ikke blande sig mere.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

En blanding ville være fint, for der skal sgu være plads til lidt mundlort på et forum.

Vil man blot blive oplyst kunne man lige så godt være på Reddit eller Twitter, i princippet. Kan dog forstå de brugere der er trætte.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Selvfølgelig skal der det, men der var jo brugere der decideret nedgjorde andre, der bare var en smule uenige.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Man skal ikke tolerere alt, nej. Men jeg tror også at dampen er gået af for mange herinde. Måske fordi man ikke mener at der er noget at diskutere om, kørte, intet sigende svar, og meget hurtig mudderkastning?

Hvad kan man gøre? En anden ting, handler også om tid. For 5-10 år siden havde jeg al den tid jeg ville, nu er det knap ligeså frit mere. Det har nok også noget at sige for mange af os.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

kamptrådene er blevet meget rygklapperi, og mindre kritik, foruden 3-4 stykker - inklusive mig selv.
Hvad du ser som kritik ser jeg som ren og skær svinere af spillerne, træneren osv. For mig lægger du ikke op til debat. Tværtimod fremstår din “kritik” nærmere som et afløb for en vrede jeg ikke kan genkende i mit forhold til Barca.

Og jeg er overhovedet ikke enig i at det er rygklapperi. Tværtimod er der flere “sunde” uenigheder hvor der faktisk bliver debatteret. Meget af det kommer dog an på måden hvorpå man leverer sin kritik og personligt gider jeg ikke bruge tid på de der “twitter-konklusioner” som hovedsageligt består af en sætning hvor der bare skal læsses møg af.

Men altså vi har lige haft emnet oppe en gang... Og svaret er vel meget simpelt. Enten forsøger man selv at få sat gang i hvadend man er utilfreds med eller også må man bare acceptere det og så træffe en beslutning om hvorvidt man gider bruge tid herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Hvis jeg synes Suarez er hamrende elendig, så er det min kritik af Suarez. Ønsker ikke at debattere hvorvidt han er elendig eller ej, eller hvorvidt Valverde er en kujon på udebane. Det jeg mener med rygklapperi er, at folk er for milde og runde overfor vores præstationer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Så det du siger er at du bruger dette forum til at aflæsse din frustrationer. Jeg er overbevist om at du kan finde twitter bruger efter twitter bruger der er enige i dine iagttagelser og måden hvorpå du beskriver dem. Jeg er dog mere end taknemlig for at vi herinde går lidt dybere end det der. For hvis der er noget man ikke får ud af den slags så er det debat. Tværtimod dræber det alt diskussion med den slags konstateringer.

Man får ikke ret meget ud af “føj”, “suarez er en nar”, “Valverde er en kujon” og hvad er ellers bliver skrevet. At du så indrømme at det er din måde at gribe det an på gør det samtidig en smule paradoksalt at du brokker dig over aktiviteten herinde. Den slags lægger nemlig ikke rigtigt op til noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Jeg bruger ikke ret meget tid mere på forummet fordi min far fik konstateret kræft og det har ændret hele mit liv.

Men jeg er stadigvæk den samme når det handler om Ronaldo, Real Madrid, DF, racisme, rich bastards og weed. Og ja, jeg er sikkert stadigvæk den mest irriterende bruger som alle er trætte af at høre på ;-)
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Jeg kritiserer os i kamp og spiller relaterede tråde, jep. Hvad med de døde tråde? Hvad er din løsning på det?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af whidgee »

Lol, hvorfor nu genstarte denne debat igen? Var den ikke lige slut? Det er vel ikke sværere end at man finder et andet sted at være hvis man synes der er ÅH så kedeligt. Og ellers forsøger at bidrage til debatten. Det er da trættende hele tiden at skrive at det er kedeligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster