Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af A$AP »

https://forum.madridista.dk/index.php/f ... el-pasillo

Hahah.

Kommetarene er også gode.

:lol:
Og hvordan kan overskriften sige "Madridista.dk mener: Selvfølgelig skal vi ikke stille op til El Pasillo" når der lige har været en afstemning hvor flertallet mener det modsatte?

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Tillykke til Barcelona med El Doblete om ikke andet.
Også denne her, efter en konstatering om at Sevilla er en joke på den hjemlige bane, i hvert fald i år. Svært at være uenig der.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

Hvis man har lyst til at blive lidt dummere, så er der en masse idiotiske argumenter her: https://forum.madridista.dk/index.php/f ... start=%1$d

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

ulrich skrev:Hvis man har lyst til at blive lidt dummere, så er der en masse idiotiske argumenter her: https://forum.madridista.dk/index.php/f ... start=%1$d
Overvejede at linke til det i går, men min hjerne kunne ikke kapere mere. Det er simpelthen nogle af de dummeste ting jeg nogensinde har læst.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Rb88 »

ulrich skrev:Hvis man har lyst til at blive lidt dummere, så er der en masse idiotiske argumenter her: https://forum.madridista.dk/index.php/f ... start=%1$d
Som MP ville have sagt. Jeg får aids af at læse det der

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Gnomitz »

Og hvis Messi virkelig med afstand er bedre, hvorfor har han så ikke været afgørende for hans landshold. Han var jo med på flopholdet i Copa America i år? Det burde han da ikke være hvis han med længder er bedre end Ronaldo, som iøvrigt vandt endnu et trofæ med sit landshold, med sine afgørende mål i semifinalen. Hvor var Messi i semifinalen når nu han bliver praised som verdens bedste. Han er jo ikke engang top 3 i verden længere.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

Gnomitz skrev:
Og hvis Messi virkelig med afstand er bedre, hvorfor har han så ikke været afgørende for hans landshold. Han var jo med på flopholdet i Copa America i år? Det burde han da ikke være hvis han med længder er bedre end Ronaldo, som iøvrigt vandt endnu et trofæ med sit landshold, med sine afgørende mål i semifinalen. Hvor var Messi i semifinalen når nu han bliver praised som verdens bedste. Han er jo ikke engang top 3 i verden længere.
Kan du ikke bare sige til eksperten at Messi er fløjtende ligeglad med ham :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Rb88 »

Gnomitz skrev:
Og hvis Messi virkelig med afstand er bedre, hvorfor har han så ikke været afgørende for hans landshold. Han var jo med på flopholdet i Copa America i år? Det burde han da ikke være hvis han med længder er bedre end Ronaldo, som iøvrigt vandt endnu et trofæ med sit landshold, med sine afgørende mål i semifinalen. Hvor var Messi i semifinalen når nu han bliver praised som verdens bedste. Han er jo ikke engang top 3 i verden længere.
Det skulle vel aldrig være brugernavn: Jonas på madridista.dk

Han skriver de sygeste ting. Fuldstændige uden for pædagogisk rækkevidde

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Rb88 »

Okay fandt det selv derinde. Han er endnu mere blæst jo. Hovedrystende men underholdende læsning

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vi lader den stå: (som man jo siger)
Hold da op Barcelona.. Jeg er overrasket over hvor lidt selvrespekt, en klub af den kaliber, kan have. Helt ærligt jeg kan ikke forestille mig det samme scenarie,bare med Real Madrid i Barcas sted. Kan i forestille jer hvis vi hentede Kovacic hjem efter den afsked. Okay, et eksempel ude af proportioner. But you get it. Ingen ville acceptere det.

At Barca går på knæ med åben mund og med sæd i mundvigen som bedste udfald, for en spiller der i den grad har vendt klubben ryggen og tydeligt (har?) ligger i offentlig, åben krig i form at retssager osv. efterfølgende. Det er så pinligt som noget kan være.

Neymar er en af verdens bedste spillere, det er jeg helt med på, men at gå på kompromis og sætte en spiller så højt over ry og rygte. Det er ærligt talt forkasteligt for en klub med så storslået en historie som Barca.

Udover det så synes jeg virkelig at de agerer voldsomt respektløs over for andre klubber i forhold til deres måde at fører transferstrategi. Her tænker jeg selvfølgelig på Især Griezmann men også Neymar handlen. Nogen af de udtalelser som kommer fra Catalonien er tåkrummende.

Det her er på ingen måder et forsvar af PSG. En klub uden sjæl og historie. Jeg hader den klub. Men jeg håber virkelig at deres ejere slår hårdt mod hårdt i forhandlingerne med Barca. Coutinho og 60 mio er jo en decideret joke. Jeg tænker ikke de skal gå på kompromis med denne handel. 130-160 mio og Coutinho så bør de sælge men ikke meget under det. Så taber de simpelthen ansigt imo. Hvilket de gør uanset hvad. Men der er ingen grund til at gøre sig selv til grin i hele fodbold Europa ved at sælge guld for en hånd lort.
Kilde: en meget, grøn af misundelse, rival fan side.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Haha, gad virkelig godt vide hvad der gør gennem hovedet mens man skriver sådan en kommentar. Mit gæt er: Ikke så forfærdeligt meget. Og nu har jeg måske misset noget, man hvilke udtalelser er det i Neymardelen? Synes netop at der har været ret lukket.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

PuyolErGud skrev:Haha, gad virkelig godt vide hvad der gør gennem hovedet mens man skriver sådan en kommentar
Intet. Den er helt tom
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Rb88 »

PuyolErGud skrev:Haha, gad virkelig godt vide hvad der gør gennem hovedet mens man skriver sådan en kommentar. Mit gæt er: Ikke så forfærdeligt meget. Og nu har jeg måske misset noget, man hvilke udtalelser er det i Neymardelen? Synes netop at der har været ret lukket.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Det er vel bare den klassiske med at fordi nogle fans siger nogle ting så tænker man at det kommer fra den officielle klub. Og disse 2 grupperinger er der oftest langt imellem

Men 160 mio euro + coutinho. Haha. Det er da en abnorm sum af penge

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Bare lige for at få opdateret denne tråd lidt, så fik jeg browset lidt rundt på Madridista og faldt over følgende fra kampen mod Espanyol og de røde kort...
Hold da kæft. Minuttet efter får Espanyol rødt. Og det er ikke RØDT!!!

Så virker Barca tuderi alligevel.
På ingen måder rødt kort i tacklingen fra Lozano.
Der er dog også lidt mere fornuftige seende mennesker derinde
Det ser faktisk rigtigt ud. Men hvor er det dumt gjort.
.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, på tide medlidt ny her. Den her kommer fra vores alles Madridista

Som var på hvem der, udover Mbappe, i fremtiden kan vinde Ballon D'or
Kubo, Pedri, Foden, Sancho, Haaland. (Bevidst undladt Fati, synes han er overvurderet, kynisk som Rodrygo, men ik så meget mere end det) tror hellere ikke på Vini.
Elsker hvordan Kubo, som pt. er udlejet til Getafe og ikke har vist det store ift. de andre der nævnes, men Fati er åbenbart overvurderet...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster