TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af MessiPogba »

Noget andet, en der kan give mig en update, om det er værd at se mere Suits? Jeg brækkede lidt nakken omkring i starten af sæson 4, fordi jeg blev ualmindelig træt af at se serien kører i samme rille.

"MIke, vi er på skideren"
"Ja, vi er så - FUCK"
"Jessica, vi er på skideren, fuck fuck"
"Ja, Harvey. Du retter på det her":
"Mike, kom så, hjælp mig"
"Harvey, vi gør sådan her og sådan her, case solved"

Repeat.

Skal jeg se mere, hvis jeg har set de første tre sæsoner og de første tre afsnit i sæson 4, eller er det bar edet samme over and over igen?

Og jeg læste, at både Mike og Rachel stopper her nu i serien. Hvordan vil de køre serien videre?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af klogfyr »

MessiPogba skrev:Nogen der ser Lucifer? Hold kæft en god serie, synes jeg. Jeg var ellers ualmindelig træt af de her FBI-agtige serier, hvor det hele handler om at solve cases og det der politiserier, som bliver masseproduceret, men der er et eller andet over Tom Ellis' præstation som Lucifer, der gør, jeg har set det hele nu. Han er fandme genial i den rolle med hans britiske charme og lidt lallende attitude.
Jep er også stor fan af den.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana al vent »

Nogen der har forsøgt sig på
Better Call Saul
The Crown

Jeg er pt syg og har derfor forsøgt at åbne op for en serie igen. Jeg gav The Crown halvandet afsnit før jeg lukkede ned for den af kedsomhed. Skulle give verdens dyreste serie en chance men man skal vist være britisk royalist for at synes den er spændende.
Derudover havde jeg læst gode ting om Better Call Saul og jeg har også set Breaking Bad med stor fornøjelse. Igen blev jeg skuffet, denne gang efter 4 afsnit hvor jeg må sige historien simpelthen er for uinteressant.

Andre der har set dem og kan fortælle om de er værd at smide væk?
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af !Option »

Blaugrana al vent skrev:Nogen der har forsøgt sig på
Better Call Saul
The Crown

Jeg er pt syg og har derfor forsøgt at åbne op for en serie igen. Jeg gav The Crown halvandet afsnit før jeg lukkede ned for den af kedsomhed. Skulle give verdens dyreste serie en chance men man skal vist være britisk royalist for at synes den er spændende.
Derudover havde jeg læst gode ting om Better Call Saul og jeg har også set Breaking Bad med stor fornøjelse. Igen blev jeg skuffet, denne gang efter 4 afsnit hvor jeg må sige historien simpelthen er for uinteressant.

Andre der har set dem og kan fortælle om de er værd at smide væk?
Jeg har set Better Call Saul igennem for nylig. Jeg vil godt medgive den er lidt tung at komme igang med, men hvis du syntes Breaking Bad var fedt, vil jeg absolut mene at Better Call Saul også vil fange dig senere hen. Mike Ehrmantraut alene gjorde det næsten for mig :grin: Hans rolle vokser stille og roligt igennem serien :smile:
Rey Abi!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Jeg så også de først fire BCS, stoppede og begyndte først igen da sæson 2 udkom. Derefter har jeg dog ædt det. Så hold ud, det er virkelig godt!
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af ulrich »

Better Call Saul er for nice!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg var kæmpe breaking bad fan, men BCS skuffer mig godt nok. Hvordan kan man kalde en serie for "Saul" når man først ser Saul i absolut sidste del af 3. sæson? Svarer lidt til at vi skal vente 2.5 sæsoner på den første Pokemon i den serie. You get the point. Jeg synes historien er for kedelig og forholdet til Kim er ganske enkelt urealistisk, når man tager hendes udseende i betragtning. Og så er der Chuck. Hans lorte sygdom der efter min mening fylder alt for meget i den serie. Alle de mørke, mørke scener i hans hus tog en evighed at komme igennem. Mike er selvfølgelig pisse cool men selv ham formår de at gøre kedelig. Alt det fede med ham starter alt, alt for sent. Og så bliver man, afsnit for afsnit, ekstremt træt af Jimmy. Stemmen, beslutningerne, håret.. Ja, jeg har nok set for mange afsnit i træk..

Nogen der kan anbefale en Netflix eller Viaplay tilgængelig serie med lidt mere gang i? :cool:
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Se BCS igen.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Kubala »

BCS deprimerer en. Jeg tænkte hele tiden, hvornår mon han bare tager livet af sig selv? Det var lige før, at de var ved at tage livet af mig.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Starnils »

Blaugrana al vent skrev:Jeg var kæmpe breaking bad fan, men BCS skuffer mig godt nok. Hvordan kan man kalde en serie for "Saul" når man først ser Saul i absolut sidste del af 3. sæson? Svarer lidt til at vi skal vente 2.5 sæsoner på den første Pokemon i den serie. You get the point. Jeg synes historien er for kedelig og forholdet til Kim er ganske enkelt urealistisk, når man tager hendes udseende i betragtning. Og så er der Chuck. Hans lorte sygdom der efter min mening fylder alt for meget i den serie. Alle de mørke, mørke scener i hans hus tog en evighed at komme igennem. Mike er selvfølgelig pisse cool men selv ham formår de at gøre kedelig. Alt det fede med ham starter alt, alt for sent. Og så bliver man, afsnit for afsnit, ekstremt træt af Jimmy. Stemmen, beslutningerne, håret.. Ja, jeg har nok set for mange afsnit i træk..

Nogen der kan anbefale en Netflix eller Viaplay tilgængelig serie med lidt mere gang i? :cool:
Lidt douche måske, men jeg anbefaler en serie fra HBO, Vikings. Ved ikke, om d uhar burgt din gratis måned på HBO, hvis ikke - så bing watch Vikings. Har set de første to sæsoner på 3 dage. Der sker en hel del!

Derudover, er jeg meget enig i din analyse af BSC... stoppede midt i sæson 2, da der ikke var udsigt til, at det ville blive bedre.

Ellers kan der på netflix anbefales

Black mirror - Bedste serie, jeg nogensinde har set
End of the fucking world - meget sort engelsk humor
El chapo
Designated Survivor - Man bliver fanget fra første afsnit
Manhunt Unabomber - en smule langsom, men historien er vild
Socio. no. 54.257

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

På Netflix kan David Lettermans nye show My Next Guest Needs No Introduction også anbefales. Letterman har altid været en utrolig dygtig interviewer, men det kom sjældent til syne, når han kun havde 5-6 minutter. Første afsnit er med Barack Obama.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Letterman var den største.... altid grineren.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:På Netflix kan David Lettermans nye show My Next Guest Needs No Introduction også anbefales. Letterman har altid været en utrolig dygtig interviewer, men det kom sjældent til syne, når han kun havde 5-6 minutter. Første afsnit er med Barack Obama.
Der er lige lovlig meget rygklapperi, men ja, der er også god ping-pong og mange interessante pointer. Jeg bryder mig generelt ikke om folk med politiske ambitioner som Obama, men han er tydeligvis meget intelligent og sympatisk.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:På Netflix kan David Lettermans nye show My Next Guest Needs No Introduction også anbefales. Letterman har altid været en utrolig dygtig interviewer, men det kom sjældent til syne, når han kun havde 5-6 minutter. Første afsnit er med Barack Obama.
Der er lige lovlig meget rygklapperi, men ja, der er også god ping-pong og mange interessante pointer. Jeg bryder mig generelt ikke om folk med politiske ambitioner som Obama, men han er tydeligvis meget intelligent og sympatisk.
Det var lidt for tydeligt, at Letterman var en smule bjergtaget, og det havde sikkert været mere spændende, hvis ikke Letterman havde været fuldstændig enig i alt, hvad Obama sagde og gjorde, men jeg synes alligevel at det i det store hele var et godt og spændende interview. Jeg glæder mig dog mere til afsnittet med Malala Yousafzai.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg mener om Black Mirror. Jeg har set sæson 1 og 2 (og skal nok fortsætte), men synes nogle af afsnittene er liiidt urealistiske. Meningen med serien er selvfølgelig at man prøver og tænker virkeligheden som den vises, men det kan være lidt svært for mig. Særligt afsnittet "Fifteeen Million Merits" blev alt for urealistisk og jeg kunne slet ikke forholde mig til hvordan verdenen i afsnittet var bygget op. Jeg kan læse mig til at andre er "blown away" og sidder i dyb eksistentiel krise når de har set nogle af afsnittene, men jeg fanger ikke selv denne følelse efter at have set afsnittene. Jeg ved ikke om det "for" urealistiske er blevet sværere for mig med alderen. Stranger Things fanger mig fx heller ikke, netop fordi tingene ikke giver realistisk mening. Og så står jeg af. Sådan har jeg det også lidt i nogle af Black Mirror afsnittene. Jeg synes det er en fin serie, selvom det er "svært" skulle forholde sig til nye ansigter, skæbner og teknologier efter hvert afsnit, men jeg ved ikke om jeg ville anbefale den videre, på samme måde som jeg fik anbefalet den (gennem "hvilke serier er gode tråde?")

Hvad mener I?
Afsnit jeg godt kunne lide
Det første med Prime Minister der skulle redde prinsessen
Afsnitet hvor man kan spole i sin fortid og gense alt ens øje og øre har opfanget
White Christmas, selvom det urealistiske går på grænsen og afsnittet blev lidt langt,
Jeg bløder Blaugrana

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster